Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

11 DPO


Syns ikke det ser så veldig bra ut dessverre :sorry:
Det er kanskje litt stigning, men hadde forventet en mye tydeligere strek idag.. den er ganske lik som igår morrest.
Skikkelig kjipt!! Kjenner jeg bare vil gi opp nå:sad010

Er vant til at det stiger ganske fort hos meg hvis det går bra. Men får prøve å holde er øøørlite håp at det bare er litt treigt igang her :arghh:

3BAB49F7-95B9-4D19-8085-8E3B36E04375.jpeg

BB49CDE1-ABE6-4A9E-B343-7A270C759909.jpeg
 
Ser litt forskjell her, men altså.,. Det er vel for lite.
Æsj altså!
Hvis noen har noen betryggende ord, så vær så god og fyr løs, for jeg har mistet alt håp hvertfall :dead:

DE370782-7E23-48FE-B141-34B4D9E6249E.jpeg
 
Synes den er sterkere jeg?? Ta en til ut på dagen eller ikveld❤️
 
Jeg syns også den er sterkere! Mener å huske jeg ikke hadde veldig stigning fra dag til dag, så testa annenhver dag og da var det veldig enkelt å se at det steg. Håper sånn for deg! ❤️
 
Synes den er sterkere jeg?? Ta en til ut på dagen eller ikveld❤️
Jeg syns også den er sterkere! Mener å huske jeg ikke hadde veldig stigning fra dag til dag, så testa annenhver dag og da var det veldig enkelt å se at det steg. Håper sånn for deg! ❤️

Elsker at dere skriver det!! ❤️

Er godt å klare å beholde litt håp, selv om jeg er innstilt på at det er godt mulig det ikke går bra..
Men kvalmen øker på.. Så det er jo positivt!
 
Ser litt forskjell her, men altså.,. Det er vel for lite.
Æsj altså!
Hvis noen har noen betryggende ord, så vær så god og fyr løs, for jeg har mistet alt håp hvertfall :dead:

Vis vedlegget 406359

Nå skal det da dobles på 48timer. Øking i hCG kan skje i veldig rykk og napp, så du kan PLUTSELIG få sterk øking natt til i morgen.
Det SKAL da heller ikke være allverdens med forskjell på strekene fra f.eks 10mlu til 15mlu.

Ooog, testen ER sterkere.
Også er det regla med at hver test har individuell sensitivitet, så det kan også være at den i går morges var bittelitt ekstra sensitiv.

Håper for deg ❤️
 
Nå skal det da dobles på 48timer. Øking i hCG kan skje i veldig rykk og napp, så du kan PLUTSELIG få sterk øking natt til i morgen.
Det SKAL da heller ikke være allverdens med forskjell på strekene fra f.eks 10mlu til 15mlu.

Ooog, testen ER sterkere.
Også er det regla med at hver test har individuell sensitivitet, så det kan også være at den i går morges var bittelitt ekstra sensitiv.

Håper for deg ❤️

I love you!! Takk!! Er helt rart hvordan det bare er godt med denne påminnelsen gang på gang :hilarious:
Og at man klarer å si det til andre, men ikke seg selv :dead:

Lett å sammenligne med hvordan det har vært før. Men jeg er nok litt utålmodig… Får ta de neste dagene å se hvordan det blir og tenke at jeg får ikke gjort så mye fra eller til uansett.. ❤️
 
I love you!! Takk!! Er helt rart hvordan det bare er godt med denne påminnelsen gang på gang :hilarious:
Og at man klarer å si det til andre, men ikke seg selv :dead:

Lett å sammenligne med hvordan det har vært før. Men jeg er nok litt utålmodig… Får ta de neste dagene å se hvordan det blir og tenke at jeg får ikke gjort så mye fra eller til uansett.. ❤️

Jeg vet akkurat hvordan det er; og det er mye lettere å si det til andre enn å huske det selv. Man blir liksom rotet ned i en sånn negativ spiral..
Men det hjelper ikke stort det heller, så her skal håpet opp ❤️
 
Streken er sterkere :love7
 
Ser jo tydelig stigning iallefall, men skjønner godt du tenke den burde vært sterkere, ein kjenne jo seg sjølv ❤️ når mine ikkje steig som eg tenkte dei burde forrige runde så googla eg sååå mykje makesure tester og fant ut at mange hadde treig stigning på dei. Strek tidlig, men treit stigning etterpå. Det gav meg håp, og eg tenkte detta kan jo gå bra! ❤️
 
Jeg vet akkurat hvordan det er; og det er mye lettere å si det til andre enn å huske det selv. Man blir liksom rotet ned i en sånn negativ spiral..
Men det hjelper ikke stort det heller, så her skal håpet opp ❤️

Ja veldig og. Klarer ikke å tenke positivt for meg selv i det hele tatt faktisk. Men det er vel noe med at det har vært så mye nedturer det siste halve året.
Syns det er skikkelig kjipt å ikke bare få en positiv test også være glad og la det være. Men jeg får vel bare takke meg selv med denne tidligtestingen :hilarious:

Akkurat nå klarer jeg hverken å være glad eller i det hele tatt å tenke jeg er gravid. Føles helt fjernt å skulle melde seg inn i noe ny termingruppe.
 
Ser jo tydelig stigning iallefall, men skjønner godt du tenke den burde vært sterkere, ein kjenne jo seg sjølv ❤️ når mine ikkje steig som eg tenkte dei burde forrige runde så googla eg sååå mykje makesure tester og fant ut at mange hadde treig stigning på dei. Strek tidlig, men treit stigning etterpå. Det gav meg håp, og eg tenkte detta kan jo gå bra! ❤️

Ja har din runde friskt i minne og :sorry:

Men positivt at det finnes de som har hatt treig stigning! Håper jeg er en av de denne gangen selv om det aldri har vært sånn før…

Også håååper jeg du og får positiv test igjen snarest og at vi begge snart kan få disse etterlengtede babyene våre…! ❤️❤️
 
Nervevraket er her igjen :hilarious:
Men nå har jeg altså tatt bilde av testerekka når alle testene er heeelt tørket. Og da er det vel grei stigning fra 10 dpo morgen til 11 dpo morgen!?

Testene er jo siiiiiinnsynt svake, og det bekymrer meg selvfølgelig. men det kan kaaanskje bare ha vært et treigt egg eller?:angelic:

Tenk om jeg bare kan våkne til en enda tydeligere strek imorgen :smiley-angelic001

Også må jeg bare si det igjen, setter sååå pris på alle dere som tar dere tid til å svare!! For en nydelig støttende gjeng det er her på forumet uansett om det går bra eller dårlig ❤️

6DD938D8-21ED-4E58-80BA-63D972A0A4F7.jpeg
 
Skikkelig fin stigning - gratulerer så masse!!!! :smiley-angelic003 Nå har jeg vært så spent på å se stigningen, men her er det jo ingen rom for tvil!!:smiley-bounce016
For en flott pinsehelg for dere :happy093:Heartbigred
 
Fiiine, sterke testen❤️✨❤️✨❤️
 
Back
Topp