Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Måtte ta dagens test på førstegangsurin klokken 06 før jobb :confused:

Den var veldig lik som igår, kanskje til og med en anelse svakere så jeg ble selvfølgelig nervøs og hater meg selv for at jeg ikke bare ventet med å teste. Men hva tror dere? Det er kanskje innafor??
Førstegangsurin, mindre ett et døgn siden forrige… lysere urin…

Vil så gjerne at dette skal gå bra :sad010

Hilsen nervevraket igjen!!!
E5DE4DB2-0C49-4C2A-B9BB-66F79A0D3043.jpeg
 
Synes den ser fin ut, jeg. Gratulerer med spiren :Heartred
Det er jo dessuten så kort imellom testene, og så kan det være litt fargeforskjell fra test til test og forskjell på urinen, så er ikke SÅ lett å se etter stigning heller. To tester tatt med samme urin kan få ulik styrke også, så jeg er full av håp for deg :D
 
Synes den ser fin ut, jeg. Gratulerer med spiren :Heartred
Det er jo dessuten så kort imellom testene, og så kan det være litt fargeforskjell fra test til test og forskjell på urinen, så er ikke SÅ lett å se etter stigning heller. To tester tatt med samme urin kan få ulik styrke også, så jeg er full av håp for deg :D

Åå, takk!! ❤️ Håper så veldig :smiley-angelic001
 
13 dpo kveld. Veldig utvannet urin, klarte ikke å holde meg fullt fire timer.
Er fortsatt veldig usikker og klarer ikke å tro det kan gå bra enda. Syns de er veldig svake til å være 13 dpo. Håper på en sterkere test imorgen tidlig, også får jeg bare prøve å stresse ned og ta en dag av gangen.. Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til uansett ❤️


5FCF79D5-CD9F-4A3A-B645-4DA9DF1069B8.jpeg


CFC84663-2C5C-4A02-A919-51CD32C2A877.jpeg
 
Du ER gravid ❤️ og testene øker jo! Heier på at spiren klorer seg fast!
 
Testene er positive, og kan variere med mengden fargestoff fra test til test❤️ Håper virkelig dette er en liten terminspire:smiley-angelic001
 
Håper for deg!
 
Om det er som Lillafrosk sier at hcg skal dobles over 48 t som jeg også følte stemte med mine tester, så er det jo kjempe stor forskjell på 11 og 13 dpo! Jeg har trua, nå må lille spira klamre seg godt fast ❤️❤️
 
14 DPO - 4 + 0


Er så glad jeg har dere her inne ❤️

Jeg er vanligvis en ganske avslappa person, men i dette her, etter MA og alt. Fyy søren for et nervevrak :hilarious:

MEN! Vet dere hva! Dette egget her.. det er en luring… :sad010

51C9458D-2306-4A18-8B6B-6D1013625DC5.jpeg

44E202F7-7827-469A-ADF6-930B2E7C2819.jpeg



Og hva det egget drev med 13 dpo det vet ikke jeg :wacky:
 
Sterk og fin strek idag :gen014 :love7 :love017
 
Back
Topp