Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Villblomsten, så godt å høre fra deg :Heartred

Så uendelig glad for at operasjonen var vellykket og at dere omsider fikk grønt lys til å prøve. Tiden må ha føltes uendelig lang kan jeg se for meg, men håper det har gått greit å vente likevel :Heartred

Gleder meg allerede til å se test på lørdag hihi:happy093
 
Jeg har vært her en stund og husker deg, men dette har gått meg rett forbi!! For en beskjed å få! Utrolig glad for at alt ordnet seg og at dere nå kan prøve igjen ❤️ håper en ny spire sitter raskt, på riktig plass :love017

Blir spennende å følge deg :D
 
Villblomsten, så godt å høre fra deg :Heartred

Så uendelig glad for at operasjonen var vellykket og at dere omsider fikk grønt lys til å prøve. Tiden må ha føltes uendelig lang kan jeg se for meg, men håper det har gått greit å vente likevel :Heartred

Gleder meg allerede til å se test på lørdag hihi:happy093

Åå så hyggelig at du tar deg tid til å skrive, og så utrolig glad jeg er for å se at du har fått din etterlengtede skatt :shy: Gratulerer så mye!! :Heartpink

Ventingen var forferdelig tung i starten, så klarte vi etterhvert å innfinne oss med at sånn ble det bare, og gjorde det beste ut av det. Prøvde iherdig å fokusere på alt som var positivt med å ikke være gravid å ha liten baby. Gikk mye greiere etterhvert heldigvis :shy:
 
Jeg har vært her en stund og husker deg, men dette har gått meg rett forbi!! For en beskjed å få! Utrolig glad for at alt ordnet seg og at dere nå kan prøve igjen ❤️ håper en ny spire sitter raskt, på riktig plass :love017

Blir spennende å følge deg :D

Såå hyggelig at du skriver!
Vi var i flere ikm grupper sammen en stund tror jeg. Eller jeg fulgte hvertfall med på deg og.
Veldig kjedelig å se at det ikke har klaffet for deg enda, men koselig å ha noen «kjente fjes» å henge i ikm gruppene med :angelic:

Håper det klaffer for deg snart, det fortjener du virkelig!! :Heartpink
 
Åå så hyggelig at du tar deg tid til å skrive, og så utrolig glad jeg er for å se at du har fått din etterlengtede skatt :shy: Gratulerer så mye!! :Heartpink

Ventingen var forferdelig tung i starten, så klarte vi etterhvert å innfinne oss med at sånn ble det bare, og gjorde det beste ut av det. Prøvde iherdig å fokusere på alt som var positivt med å ikke være gravid å ha liten baby. Gikk mye greiere etterhvert heldigvis :shy:
Måtte det da jeg så dagboken din heeelt fremst igjen :Heartred Har tenkt så masse på deg!
Tuusen takk! Veldig glad det var akkurat hun som kom :Heartpink
Nå er det jommen meg deres tur snart og!! Gledes :love017

Kan ikke forestille meg en gang hvor tungt det var, synes selve prøvingen i seg selv er tung nok uten ekstra bekymringer! Godt å høre det gikk bedre etterhvert, og nå, endelig, i gang igjen:happy093
 
Måtte det da jeg så dagboken din heeelt fremst igjen :Heartred Har tenkt så masse på deg!
Tuusen takk! Veldig glad det var akkurat hun som kom :Heartpink
Nå er det jommen meg deres tur snart og!! Gledes :love017

Kan ikke forestille meg en gang hvor tungt det var, synes selve prøvingen i seg selv er tung nok uten ekstra bekymringer! Godt å høre det gikk bedre etterhvert, og nå, endelig, i gang igjen:happy093

Så bra du koser deg med lille, ja når de plutselig er her disse små, så føles det jo helt rett at det var akkurat den som kom:shy::Heartpink


Jaa, det blir veldig spennende fremover. Selv om det er tungt å prøve når man står i det, er det en spenning i det og, som jeg alltid har savnet mellom barna. Så jeg håper jeg klarer å bare nyte spenningen frem til det forhåpentligvis en gang blir en positiv test igjen :woot:
 
Ooook, jeg sprakk :hilarious:
Men jeg skylder på mannen!! Han begynte å spørre om det ikke gikk an å ta en test ikveld bare for gøy… Jeg var visst ikke så vanskelig å overtale.

1 time siden forrige tissing, utvannet urin og totalt bortkastet. Men nå er det igang!
Og tenk, min første graviditetstest på såå lenge!!

Blenda som bare det, men blir allikevel spennende de neste dagene. 8 dpo idag.
IMG_3680.jpeg
 
Såå hyggelig at du skriver!
Vi var i flere ikm grupper sammen en stund tror jeg. Eller jeg fulgte hvertfall med på deg og.
Veldig kjedelig å se at det ikke har klaffet for deg enda, men koselig å ha noen «kjente fjes» å henge i ikm gruppene med :angelic:

Håper det klaffer for deg snart, det fortjener du virkelig!! :Heartpink
Ja, det stemmer at vi var i flere ikm grupper sammen :love017
Enig, veldig kjekt å se noen "kjente". Føler "alle" har gått videre..

Tusen takk❤️ det fortjener vi begge nå, synes jeg ❤️
 
Ååh så godt å høre at operasjonen var vellykket! Herlig at det er grønt lys for prøvingen, og at dere er i gang igjen ❤️
 
Så glad for å høra at alt er bra med deg, at du fekk beholde livmora og nå er igang med prøving igjen ❤️ må det bli ei velsigna prøvetid og at alt går bra denne gangen ❤️
Eg fekk Octavia 1.Februar og har ikkje hatt tid å henge her inne :hilarious: men veldig gla eg stakk innom og fekk med meg denne gledelige nyheten:)
Rart og tenka på kor vondt året 2020 var for oss, og at me nå er her med 2 små som beriker livene våre. Kan føles tøft der og då, men me er heldigvis skapt til å tåle motstand og livets nedturer fader vekk og erstattes på ein eller anna måte med glede uansett ❤️

Masse lykke til i prøveperioden❤️
 
Så glad for å høra at alt er bra med deg, at du fekk beholde livmora og nå er igang med prøving igjen ❤️ må det bli ei velsigna prøvetid og at alt går bra denne gangen ❤️
Eg fekk Octavia 1.Februar og har ikkje hatt tid å henge her inne :hilarious: men veldig gla eg stakk innom og fekk med meg denne gledelige nyheten:)
Rart og tenka på kor vondt året 2020 var for oss, og at me nå er her med 2 små som beriker livene våre. Kan føles tøft der og då, men me er heldigvis skapt til å tåle motstand og livets nedturer fader vekk og erstattes på ein eller anna måte med glede uansett ❤️

Masse lykke til i prøveperioden❤️

Veldig, veldig hyggelig å høre fra deg :Heartpink
Savner dere som «har gått videre til neste fase» her inne :hilarious:

Tusen takk for fine ord!
Håper du koser deg masse med lille og at dere får en veldig fin sommer alle sammen:Heartpink
 
PP 2 (etter alt som har vært…) - 3 DPO


Da har jeg kommet til 3 DPO denne runden.
Fikk første positive eggløsningstest tidlig morgen 10/7 og negativ test morgenen etter.
Føler veldig på meg at eggløsning var kvelden 10/7 eller i løpet av natten på grunn av ekstreme eggløsningssmerter.

Blir spennende dager fremover.
Veldig usikker på hvor enkelt det blir å teste, for mannen vil veldig gjerne være med å ta test og vi er på hyttetur med et vennepar fra jeg er 6-10 dpo :dead:
Men vi får prøve å lure oss til noen minutter alene på badet :angelic:
Er på tur med totalt 8 barn så kan se for meg at den alenetiden på badet kan bli litt utfordrende :hilarious:
Har veldig lyst til å få til første test 8 eller 9 DPO!

Temper bare med Apple Watch nå, så grafen er ikke like jevn som jeg er vant til fra temping med termometer. Men jeg orker ikke å begynne å styre med det, og ff har funnet eggløsningen allikevel, så da nøyer jeg meg med det :happy:

IMG_4021.jpeg

IMG_4022.jpeg
 
Glemmer helt å oppdatere dagboken :facepalm:




8 DPO (19. Juli)

Tok første test morgenen 8 DPO. Kunne så vidt skimte en strek i rett lys og vinkel som jeg stirret på i det vide og brede. Så skyggen bedre ved redigering av bildet.

Uredigert:
IMG_4257.jpeg


Redigert:
IMG_4257.jpeg




9 DPO

Idag tidlig fikk jeg denne streken :nailbiting:

Definitivt økning fra igår! Tenk det!!
Jeg er ganske sikker på at dette er babystrek, og nå gjenstår det å se om den blir sterkere.. Håper så inderlig!!:shy::sad010

Jeg tenker egentlig at det er for god til å være sant.
Det blir noen spennende og nervepirrende dager fremover :bag:

IMG_4303.jpeg

IMG_4309.jpeg
 
Såå fantastisk!! Gratulerer så mye, denne spiren må sitte til mål :love017
 
Åååh @Villblomsten :love017 :sad010:love017❤️ Gratulerer så masse med spiren :talk017 :love7 :dance011 :binkybaby :smiley-bounce015 :dance008:cool05:happy093måtte dette være en terminspire:smiley-angelic001❤️
 
Back
Topp