Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Masse lykke til❤️
 
Hvordan gikk det?❤️
 
Beklager så mye for at jeg ble borte, jeg har bare ikke klart å klikke meg inn her før dette er blitt prosessert litt. Men dere fortjener definitivt en oppdatering.

Det var vel kanskje det verste det kunne vært.
Jeg har et sjeldent tilfelle med et unormalt svangerskapsprodukt som utvikler seg på helt feil sted; i keisersnittarret.
Det er stor risiko for store blødninger som er vanskelig å stoppe ved kirurgi og fare for at de må fjerne hele livmoren under operasjonen, så nå gir de meg cellegift først, også blir det operasjon kanskje imorgen. Hvis de klarer å beholde livmoren, må jeg opereres på nytt etter tre måneder for å skjære vekk gammelt keisersnittarr og sy igjen på nytt, før det deretter må gå minst 6 måneder før jeg kan vurdere å prøve på et nytt barn hvis alt er vellykket.
Det vil isåfall komme til å bli et risikosvangerskap som krever tett oppfølging. Og det er jo langt frem i tid.

Så ja, det er ganske mye verre enn det jeg i det hele tatt hadde klart å se for meg.
 
Å kjære du ❤️ dette var ufattelig trist å lese, håper du får oppfølging rundt deg til å bearbeide det her, hvis ikke så må du be om det❤️ sender deg mange klemmer!!
 
Neimen guri, at det skal være mulig med sånn uflaks!! Livet er så urettferdig og brutalt noen ganger. Ord blir fattige! Vi er mange her som føler med deg og sender deg gode tanker nå. Krysser fingrene for best mulig utfall i denne trasige situasjonen. Styrkeklemmer til deg:Heartred:Heartred
 
Vet ikke helt hva jeg skal skrive :Heartred
Så trist og urettferdig det du må gjennom nå. Håper alt går så bra som det kan gå, og at du har gode folk rundt deg i tiden fremover nå :Heartred
 
For en utrolig trist og kjip ting som har skjedd med deg! Så vondt å høre :Heartred
Jeg håper det kan gå så bra som mulig under operasjon nå, lykke til og håper inderlig du kan oppdatere om at dette blir fikset opp i. Blir å tenke endel på deg fremover :Heartred
 
Å nei! Sånn uflaks :( håper det løser seg
 
Jeg har ingen ord, så utrolig urettferdig :crybaby2 Mange klemmer til deg, fine du ❤️
 
Åneiånei :smiley-angry017 ber om at det skal være bedre enn først antatt der inne når de opererer og at alt skal gå fint! At livmora skal helbredes fint og beholdes klar for baby om den tid kjem ❤
Så vondt dette må være villblomst, føler så med deg ❤
 
Kjære deg, ønsker deg alt av hell fremover og håper dette går bedre enn forventet, at alt gror som det skal og blir som det skal. Forstår godt du trengte/trenger tid til å bearbeide en slik beskjed.
Mange varme klemmer til deg :Heartred
 
Åneii, dette var virkelig ikke det man ville høre :(
Håper virkelig du får best mulig utfall ut av dette... ❤️

Sender gode klemmer din vei!
 
Dette var skikkelig vondt å høre! Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive, for ingenting vil uansett hjelpe. Jeg håper du og dere får god og omsorgsfull hjelp :Heartpink
 
Back
Topp