Gruer meg ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, jeg. Det er så vanskelig å være gravid igjen, samtidig som jeg ikke vil være utakknemlig. Mange følelser..Åh, allerede på mandag! Hvordan føles det? Gruer du deg og?
Det forstår jeg veldig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruer meg ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, jeg. Det er så vanskelig å være gravid igjen, samtidig som jeg ikke vil være utakknemlig. Mange følelser..Åh, allerede på mandag! Hvordan føles det? Gruer du deg og?
Det forstår jeg veldig godt
Gruer meg ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, jeg. Det er så vanskelig å være gravid igjen, samtidig som jeg ikke vil være utakknemlig. Mange følelser..
Masse lykke til etterpå7 + 0
Imorgen er det ultralyd og jeg er så utrolig nervøs. Gruer meg skikkelig til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått så dårlige nyheter før. Orker faktisk ikke tanken på det en gang
Men hvis det er skulle være gode nyheter imorgen, skal jeg prøve å glede meg litt! Syns disse ukene er skikkelig kjipe. Skulle så ønske jeg klarte å glede meg over at jeg faktisk er gravid. Men det føler jeg meg litt distansert fra.
Samtidig har jeg jo faktisk kommet så langt som til 7 + 0 uten et eneste spor av blod, smerter eller annet skummelt. Jeg har masse symptomer. Selv om jeg stresser litt over at jeg ikke kaster opp like mye som jeg har gjort i noen av de tidligere graviditetene.
Har en jobb som tilrettelegger veldig. Jeg kommer når jeg klarer. Gjør bare kontoroppgaver og reiser når jeg ikle orker mer, og kan ta pauser når jeg vil. Det kan jo hende det er derfor jeg ikke er like dårlig, fordi jeg slipper å stresse over jobbsituasjonen.
Jeg prøver å glede meg litt innimellom og altså, blir det en baby av dette her så fortjener den jo det
Fallhøyden er bare så innmari stor
Masse lykke til etterpå
HurraEn perfekt liten geleklump med bankende hjerte på ultralyd idag
Er så takknemlig!!!
Og plasseringen var helt perfekt oppe i livmoren, lengst mulig unna keisersnittarret.
Så vi er veldig lettet over det
Ligger 2-3 dager bak menstermin som jeg trodde, men fortsetter å følge menstermin til jeg får fastsatt ny termin på OTUL.
Vis vedlegget 441646
9 + 6
Kan ikke tro at jeg har kommet så langt og at alt fortsatt ser helt fint ut!
Idag har vi vært på ultralyd og jeg er så utrolig takknemlig og lettet
Alt er bra med minien vår og den vokser som bare det.
Ble målt til 9+6 idag og, som er mensterminen min.
Helt utrolig hvor mye man kan se så tidlig. Fikk til og med sett babyens bittesmå tær, som fortsatt er sammenklistret. Legger ved bilde av den lille foten og
Nå tør jeg å puste litt ut, hvertfall for en liten stund!
Heldigvis er TOUL allerede 19. september. Så det er ikke så lenge å vente før vi får se minien vår igjen. Krysser alt for at det fortsetter med gode nyheter
Vis vedlegget 443149
Vis vedlegget 443150
Gratulerer så mye med nok en vellykket ultralyd. Vi er nøyaktig like langt i graviditetene, så det er veldig gøy å følge med på ultralydbilder9 + 6
Kan ikke tro at jeg har kommet så langt og at alt fortsatt ser helt fint ut!
Idag har vi vært på ultralyd og jeg er så utrolig takknemlig og lettet
Alt er bra med minien vår og den vokser som bare det.
Ble målt til 9+6 idag, som tilsvarer menstermin.
Helt utrolig hvor mye man kan se så tidlig. Fikk til og med sett babyens bittesmå tær, som fortsatt er sammenklistret. Legger ved bilde av den lille foten og
Nå tør jeg å puste litt ut, hvertfall for en liten stund!
Heldigvis er TOUL allerede 19. september. Så det er ikke så lenge å vente før vi får se minien vår igjen. Krysser alt for at det fortsetter med gode nyheter
Vis vedlegget 443149
Vis vedlegget 443150
Tusen takk!Gratulerer så mye med nok en vellykket ultralyd. Vi er nøyaktig like langt i graviditetene, så det er veldig gøy å følge med på ultralydbilder
Så godt at alt ser fint ut!
Det med fallhøyden tenker jeg også på, nå som vi har fortalt barna det.
Skal du føde på Voss eller Haukeland?
Okei. Jeg har født to ganger på Voss og to på Haukeland. Liker Voss veldig godt. Nå har det også blitt veldig fint på Haukeland!Ja, jeg kjenner veldig på det
Nå MÅ det bare se bra ut fremover.
Har blitt fulgt opp på Haukeland i forbindelse med og etter svangerskap i keisersnittarr.
De sa jeg kunne ha ultralydene på Voss ettersom det er kortere reisevei. Men jeg vet faktisk ikke hvor de ønsker at jeg skal føde.
Jeg tror det blir Voss, for alt ser foreløpig helt normalt ut i forhold til plassering i livmoren etc
Men om det er økt risiko og de vil ha meg inn på Haukeland vet jeg faktisk ikke.