Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Åh, allerede på mandag! Hvordan føles det? Gruer du deg og? :Heartred
Det forstår jeg veldig godt :Heartred
Gruer meg ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, jeg. Det er så vanskelig å være gravid igjen, samtidig som jeg ikke vil være utakknemlig. Mange følelser..
 
Gruer meg ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg føler, jeg. Det er så vanskelig å være gravid igjen, samtidig som jeg ikke vil være utakknemlig. Mange følelser..

Det er ikke unaturlig etter det du har opplevd.
Kommer sikkert til å ha mye blandede følelser gjennom hele svangerskapet.
Håper veldig at det går bra for deg denne gangen, og at du får noen gode dager og, og klarer å glede deg litt og etterhvert :Heartpink
 
7 + 0


Imorgen er det ultralyd og jeg er så utrolig nervøs. Gruer meg skikkelig til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått så dårlige nyheter før. Orker faktisk ikke tanken på det en gang :depressed:

Men hvis det er skulle være gode nyheter imorgen, skal jeg prøve å glede meg litt! Syns disse ukene er skikkelig kjipe. Skulle så ønske jeg klarte å glede meg over at jeg faktisk er gravid. Men det føler jeg meg litt distansert fra.

Samtidig har jeg jo faktisk kommet så langt som til 7 + 0 uten et eneste spor av blod, smerter eller annet skummelt. Jeg har masse symptomer. Selv om jeg stresser litt over at jeg ikke kaster opp like mye som jeg har gjort i noen av de tidligere graviditetene.

Har en jobb som tilrettelegger veldig. Jeg kommer når jeg klarer. Gjør bare kontoroppgaver og reiser når jeg ikle orker mer, og kan ta pauser når jeg vil. Det kan jo hende det er derfor jeg ikke er like dårlig, fordi jeg slipper å stresse over jobbsituasjonen.

Jeg prøver å glede meg litt innimellom og altså, blir det en baby av dette her så fortjener den jo det :Heartpink
Fallhøyden er bare så innmari stor :shy:
 
7 + 0


Imorgen er det ultralyd og jeg er så utrolig nervøs. Gruer meg skikkelig til å legge meg ned i den stolen hvor vi har fått så dårlige nyheter før. Orker faktisk ikke tanken på det en gang :depressed:

Men hvis det er skulle være gode nyheter imorgen, skal jeg prøve å glede meg litt! Syns disse ukene er skikkelig kjipe. Skulle så ønske jeg klarte å glede meg over at jeg faktisk er gravid. Men det føler jeg meg litt distansert fra.

Samtidig har jeg jo faktisk kommet så langt som til 7 + 0 uten et eneste spor av blod, smerter eller annet skummelt. Jeg har masse symptomer. Selv om jeg stresser litt over at jeg ikke kaster opp like mye som jeg har gjort i noen av de tidligere graviditetene.

Har en jobb som tilrettelegger veldig. Jeg kommer når jeg klarer. Gjør bare kontoroppgaver og reiser når jeg ikle orker mer, og kan ta pauser når jeg vil. Det kan jo hende det er derfor jeg ikke er like dårlig, fordi jeg slipper å stresse over jobbsituasjonen.

Jeg prøver å glede meg litt innimellom og altså, blir det en baby av dette her så fortjener den jo det :Heartpink
Fallhøyden er bare så innmari stor :shy:
Masse lykke til etterpå ❤️
 
Hvordan gikk det?❤️❤️❤️
 
En perfekt liten geleklump med bankende hjerte på ultralyd idag :shy:
Er så takknemlig!!!
Og plasseringen var helt perfekt oppe i livmoren, lengst mulig unna keisersnittarret.
Så vi er veldig lettet over det ❤️
Ligger 2-3 dager bak menstermin som jeg trodde, men fortsetter å følge menstermin til jeg får fastsatt ny termin på OTUL.

IMG_5067.jpeg
 
Last edited:
En perfekt liten geleklump med bankende hjerte på ultralyd idag :shy:
Er så takknemlig!!!
Og plasseringen var helt perfekt oppe i livmoren, lengst mulig unna keisersnittarret.
Så vi er veldig lettet over det ❤️
Ligger 2-3 dager bak menstermin som jeg trodde, men fortsetter å følge menstermin til jeg får fastsatt ny termin på OTUL.

Vis vedlegget 441646
Hurra :Heartred
 
9 + 6

Kan ikke tro at jeg har kommet så langt og at alt fortsatt ser helt fint ut!
Idag har vi vært på ultralyd og jeg er så utrolig takknemlig og lettet ❤️
Alt er bra med minien vår og den vokser som bare det.
Ble målt til 9+6 idag, som tilsvarer menstermin.
Helt utrolig hvor mye man kan se så tidlig. Fikk til og med sett babyens bittesmå tær, som fortsatt er sammenklistret. Legger ved bilde av den lille foten og :shy:
Nå tør jeg å puste litt ut, hvertfall for en liten stund!
Heldigvis er TOUL allerede 19. september. Så det er ikke så lenge å vente før vi får se minien vår igjen. Krysser alt for at det fortsetter med gode nyheter ❤️

IMG_5357.jpeg


IMG_5337.jpeg
 
Last edited:
9 + 6

Kan ikke tro at jeg har kommet så langt og at alt fortsatt ser helt fint ut!
Idag har vi vært på ultralyd og jeg er så utrolig takknemlig og lettet ❤️
Alt er bra med minien vår og den vokser som bare det.
Ble målt til 9+6 idag og, som er mensterminen min.
Helt utrolig hvor mye man kan se så tidlig. Fikk til og med sett babyens bittesmå tær, som fortsatt er sammenklistret. Legger ved bilde av den lille foten og :shy:
Nå tør jeg å puste litt ut, hvertfall for en liten stund!
Heldigvis er TOUL allerede 19. september. Så det er ikke så lenge å vente før vi får se minien vår igjen. Krysser alt for at det fortsetter med gode nyheter ❤️

Vis vedlegget 443149

Vis vedlegget 443150

Åhh, se lille viser seg frem da! Det er virkelig helt utrolig hbor mye en kan se tidlig og hvor mye de vokser og utvikler seg fra uke til uke :love017
 
Last edited:
9 + 6

Kan ikke tro at jeg har kommet så langt og at alt fortsatt ser helt fint ut!
Idag har vi vært på ultralyd og jeg er så utrolig takknemlig og lettet ❤️
Alt er bra med minien vår og den vokser som bare det.
Ble målt til 9+6 idag, som tilsvarer menstermin.
Helt utrolig hvor mye man kan se så tidlig. Fikk til og med sett babyens bittesmå tær, som fortsatt er sammenklistret. Legger ved bilde av den lille foten og :shy:
Nå tør jeg å puste litt ut, hvertfall for en liten stund!
Heldigvis er TOUL allerede 19. september. Så det er ikke så lenge å vente før vi får se minien vår igjen. Krysser alt for at det fortsetter med gode nyheter ❤️

Vis vedlegget 443149

Vis vedlegget 443150
Gratulerer så mye med nok en vellykket ultralyd. Vi er nøyaktig like langt i graviditetene, så det er veldig gøy å følge med på ultralydbilder ❤️❤️
 
Back
Topp