Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Håper det er en helt uskyldig blødning:smiley-angelic001:Heartred
 
Håper det er ingenting..! ❤️❤️ Skjøre slimhinner eller et lite blodkar, bare :/
 
5 + 0


Tok på meg bind igår kveld og la meg, men det har ikke kommet en eneste dråpe til, og nå er det heller ingenting på papiret når jeg tørker meg.
Har fått en legetime idag og skal be om å få måle hcg. Håper den lille blødningen var uskyldig!

Jeg erklærte jo egentlig testestopp 16 dpo, men måtte bare sjekke idag. Grudde meg skikkelig, men det var heldigvis ingenting å grue seg til. Testene er jo kjempe fine!! :smiley-angelic001


3C9EC2C1-83F3-4F2D-9204-D65C27B8A688.jpeg

4A6C879E-5AB2-495F-882E-B8FFD5BD87F5.jpeg
 
Hurra ❤️❤️ det ser jo supert ut!!
I dette svangerskapet fikk jeg 2-3 senest 5+5; og dermed ikke 3+ før neste test 6+2. Så at du har fått 3+ allerede på 5+0, er jo VELDIG bra!!
 
Hurra ❤️❤️ det ser jo supert ut!!
I dette svangerskapet fikk jeg 2-3 senest 5+5; og dermed ikke 3+ før neste test 6+2. Så at du har fått 3+ allerede på 5+0, er jo VELDIG bra!!

Jaa, det var veldig positivt for jeg var forberedt på å få 2-3 og tenkte jeg skulle prøve å ikke stresse over det. Så det var veldig deilig!❤️
Har fått måle hcg hos legen idag og, og skal ta ny prøve på torsdag, så blir godt å få en bekreftelse på hvilken vei det går, selv om det tar noen dager.

Har heldigvis ikke hatt noe antydning til blod idag heller, så det er jo kjempe bra ❤️
 
Jaa, det var veldig positivt for jeg var forberedt på å få 2-3 og tenkte jeg skulle prøve å ikke stresse over det. Så det var veldig deilig!❤️
Har fått måle hcg hos legen idag og, og skal ta ny prøve på torsdag, så blir godt å få en bekreftelse på hvilken vei det går, selv om det tar noen dager.

Har heldigvis ikke hatt noe antydning til blod idag heller, så det er jo kjempe bra ❤️

Det lover jo godt ❤️ Jeg hadde jo to blødninger (5+4 og 6+2) i forrige svangerskap, hvor jeg trodde jeg skulle miste.. blødde jo da full mensblødning i ca 3 timer, begge gangene. Så spotting i uker etterpå.. men gikk jo bra! Blod er heldigvis ikke ensbetydende med negativt resultat!
 
Det lover jo godt ❤️ Jeg hadde jo to blødninger (5+4 og 6+2) i forrige svangerskap, hvor jeg trodde jeg skulle miste.. blødde jo da full mensblødning i ca 3 timer, begge gangene. Så spotting i uker etterpå.. men gikk jo bra! Blod er heldigvis ikke ensbetydende med negativt resultat!

Ja, det er jo alltid «godt» å høre at det har gått bra for andre.
Jeg hadde brunlig utflod i 2 uker i de to forrige svangerskapene, og mulig det faktisk var litt friskt og, husker ikke helt.

Jeg jobbet hele helgen + mandag selv om jeg egentlig ikke følte jeg klarte det, også skulle vi på stranden etter jobb igår. Reiste alene hjem med to av barna og var helt dødssliten. 2-åringen var full av sand og måtte bades, jeg skulle bære inn ting fra bilen og holdt på å tisse på meg.
Dro ned buksa og der var det blod liksom, oppå alt det andre, med overtrøtt, sandete 2-åring hengende rundt bena. Så da raste jo bare alt sammen og jeg var sikker på at nå er det over. Det var liksom toppen av hva jeg kunne tåle der og da:hilarious: Men så kom det jo heldigvis aldri noe mer blod, håper det fortsetter sånn og jeg troen på at det kan gå bra!❤️
Også fikk jeg helt super oppfølging av legen idag, så det gjorde meg og mye lettere. Jeg fikk hcg måling, henvisning til time på gyn med ultralyd og sykemelding!❤️
 
Ja, det er jo alltid «godt» å høre at det har gått bra for andre.
Jeg hadde brunlig utflod i 2 uker i de to forrige svangerskapene, og mulig det faktisk var litt friskt og, husker ikke helt.

Jeg jobbet hele helgen + mandag selv om jeg egentlig ikke følte jeg klarte det, også skulle vi på stranden etter jobb igår. Reiste alene hjem med to av barna og var helt dødssliten. 2-åringen var full av sand og måtte bades, jeg skulle bære inn ting fra bilen og holdt på å tisse på meg.
Dro ned buksa og der var det blod liksom, oppå alt det andre, med overtrøtt, sandete 2-åring hengende rundt bena. Så da raste jo bare alt sammen og jeg var sikker på at nå er det over. Det var liksom toppen av hva jeg kunne tåle der og da:hilarious: Men så kom det jo heldigvis aldri noe mer blod, håper det fortsetter sånn og jeg troen på at det kan gå bra!❤️
Også fikk jeg helt super oppfølging av legen idag, så det gjorde meg og mye lettere. Jeg fikk hcg måling, henvisning til time på gyn med ultralyd og sykemelding!❤️

Så bra ❤️❤️ Du skal jo ikke pushe deg selv over egne grenser som gravid, så sykemelding høres lurt ut! Spesielt når man er engstelig for å miste også.
 
5 + 2

Var ikke en dråpe blod etter den spiskjeen jeg hadde her om dagen, og fikk helt normal utflod igjen.
Så våknet jeg idag tidlig, og reiste meg opp av senga og da kjente jeg det kom noe. Gikk på do og der var det en ny sånn liten spiseskje med mørkt blod :sorry: Tok på bind igjen og gikk i ny krisemodus.
Har ikke kommet noe mer blod siden det foreløpig.
Syns det er utrolig slitsomt å ikke vite :sorry:

Fikk svar på hcg blodprøven på tirsdag, men bare muntlig fra blodprøvedama. Hun sa det var 4000 ett eller annet. Hun husket ikke nøyaktig og jeg gadd ikke å mase. Det var altså 5+0.
Har tatt ny idag, som jeg håper jeg får svar på imorgen.
 
Last edited:
Rett etter jeg postet begynte jeg å blø en god del igjen, og det kom ut en ganske stor klump, så nå er jeg igrunnen helt sikker på at dette ikke gikk :sad010

Men hva nå?
Dette er fjerde gang jeg mister + to kjemiske, bør jeg ta kontakt med noen for å høre om det er mulig å prøve noe støttemedisiner eller lignende?
Dette kan jeg ingenting om. Er det fastlege? Eller privat gynekolog? Hvor begynner jeg?:sorry:
 
Rett etter jeg postet begynte jeg å blø en god del igjen, og det kom ut en ganske stor klump, så nå er jeg igrunnen helt sikker på at dette ikke gikk :sad010

Men hva nå?
Dette er fjerde gang jeg mister + to kjemiske, bør jeg ta kontakt med noen for å høre om det er mulig å prøve noe støttemedisiner eller lignende?
Dette kan jeg ingenting om. Er det fastlege? Eller privat gynekolog? Hvor begynner jeg?:sorry:

Så skummelt :( har du fått svar på hcg-prøvene? Kanskje ta kontakt med fastlege?❤️
 
Rett etter jeg postet begynte jeg å blø en god del igjen, og det kom ut en ganske stor klump, så nå er jeg igrunnen helt sikker på at dette ikke gikk :sad010

Men hva nå?
Dette er fjerde gang jeg mister + to kjemiske, bør jeg ta kontakt med noen for å høre om det er mulig å prøve noe støttemedisiner eller lignende?
Dette kan jeg ingenting om. Er det fastlege? Eller privat gynekolog? Hvor begynner jeg?:sorry:

Kan vel også være et hematom som blør ut? Da kan det komme klumper også..
Er det stoppet nå? Jeg tenker hvis du blør som en mens++ og får kramper, så er jo ikke det noe godt tegn, men hvis det stopper opp igjen, så tar du ny blodprøve og får henvisning til TUL etter helga.. Rundt 6+0 så vil du i alle fall kunne se hva som er inni der.

Hvis det ikke skulle gå veien, så ville jeg tatt det med legen eller privat gynekolog
 
Kan vel også være et hematom som blør ut? Da kan det komme klumper også..
Er det stoppet nå? Jeg tenker hvis du blør som en mens++ og får kramper, så er jo ikke det noe godt tegn, men hvis det stopper opp igjen, så tar du ny blodprøve og får henvisning til TUL etter helga.. Rundt 6+0 så vil du i alle fall kunne se hva som er inni der.

Hvis det ikke skulle gå veien, så ville jeg tatt det med legen eller privat gynekolog

Takk for at du svarer, det setter jeg helt sinnsykt pris på for du vet så mye! ❤️

Ja det er ikke noe særlig blod og det er langt ifra mensmengde. Har ikke noe smerter, men litt sånn svake menslignende smerter når jeg kjenner etter, som jeg for så vidt har hatt hele tiden.
Klumpen som kom var på størrelse med en kidneybønne :bag: Følte det var en sånn liten slimtråd ut fra den så jeg tenkte med en gang at det var embryoet med navlestreng, men innser jo at det kanskje er litt lite sannsynlig:dead:

Tok ny hcg idag, og legen skulle ringe meg imorgen. Hvis det ikke er noe tvil om abort er det jo greit nok, hvis det er tvil kommer jeg til å be om å få ta enda en hcg på mandag. Også bestiller jeg ultralyd neste uke eller uken etter hvis det fortsatt er usikkerhet ❤️

Hadde en helt fantastisk gynekolog da jeg bodde i Bærum, men nå må jeg privat i Bergen og der er jeg ikke kjent :facepalm: Får Google litt..
 
Jeg hadde et hematom i livmoren og blødde fra uke 5-9 også med litt klumper og rent blod. Håper sånn det er helt ufarlig❤️:smiley-angelic001 Er nå 15+1 og er en liten guttebass i magen:Heartred
 
Jeg hadde et hematom i livmoren og blødde fra uke 5-9 også med litt klumper og rent blod. Håper sånn det er helt ufarlig❤️:smiley-angelic001 Er nå 15+1 og er en liten guttebass i magen:Heartred

«Godt» å høre!
Blødningen har avtatt helt nå, så det er fortsatt langt i fra mensblødning:bored:

Men det var altså to runder med mørkt blod med litt sånne mørke «slimklumper» som var fra ert til kidneybønne i størrelse :dead:
Hadde du og sånne mørke klumper eller hvordan så dine ut? ❤️ du må selvsagt ikke svare på det, hvis du ikke har lyst.

Og ja, jeg leter desperat etter grunner til å holde håpet oppe :angelic:
 
«Godt» å høre!
Blødningen har avtatt helt nå, så det er fortsatt langt i fra mensblødning:bored:

Men det var altså to runder med mørkt blod med litt sånne mørke «slimklumper» som var fra ert til kidneybønne i størrelse :dead:
Hadde du og sånne mørke klumper eller hvordan så dine ut? ❤️ du må selvsagt ikke svare på det, hvis du ikke har lyst.

Og ja, jeg leter desperat etter grunner til å holde håpet oppe :angelic:

Ja, hadde helt mørke klumper som var svarte på str med en drue var noen og. Det vekslet mellom blødning og spotting med klumper. Husker selv hvor skremmende det var, og var redd jeg var for å ha mistet den lille. Var jo sikker på at det var tilfellet før hver eneste TUL(uke 6 og uke 9) Bare å spørre i vei❤️ Håper sånn for deg og spiren din❤️
 
Back
Topp