Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

PP 5 etter MA - CD 12



Dagene har gått fort denne gangen syns jeg og jeg føler meg egentlig ganske lett og glad. Tenker selvfølgelig inn i mellom på at jeg snart skulle vært høygravid og det stikker litt, meeen jeg klarer mer og mer og bare innfinne meg med at sånn er det ikke, og fokusere på de positive tingene ved å ikke være gravid nå :joyful:
Det er kjempe deilig med vår når man er i god form og jeg gleder meg over å kunne gå turer og være aktiv ute.
To av barna har hatt bursdag siste tiden og det har vært helt nydelig å være i god form til å feire bursdager og invitere masse folk kunne gjøre hva jeg vil sammen med dem! Det er jeg veldig takknemlig for ❤️

Jeg hadde masse eggløsningsslim da jeg var på do ista og har litt murringer og eggløsningssmerter faktisk.
Sorry tmi, men satt der og tenkte for meg selv på do at jeg skjønner godt hvorfor det heter eggløsningsslim for det hang seriøst en tjukk og lang slimtråd helt fra tissen min og ned i dovannet, akkurat som når man har kakket et egg og står der med eggevitten hengende fra eggeskallet :hungry::hilarious:

Veldig spent på om eggløsning kommer tidligere enn CD 16 denne gangen, eller om jeg blir lurt igjen og den ikke kommer før CD 20/21 :dead:

Tempen gjorde et veldig hopp idag og det skjønner jeg ingenting av, meeeen vi får se hva som skjer.


7E70AA40-8697-4571-A72C-F5B13E80C2D8.jpeg



45B2E3C6-E3F2-4BE8-97EC-7486DC594F89.jpeg
 
PP 5 etter MA - CD 15


Spent på om dagens stigning betyr snart positiv test, eller om den synker igjen. Ikke godt å vite med meg hvertfall :dead:
Men uansett er det nok ikke veldig mange dagene igjen før eggløsning er her og jeg kan puste litt ut oooooog begynne på nytt med venting, venting og venting :angelic:

6601F6FF-E6B9-4884-8E27-1F373DFAF90E.jpeg


AEB35D83-719D-4812-865B-0CD5958A76ED.jpeg
 
Kossen går det med deg? E du i dpo land? Ser me e akkuratt likt på cd dagane! Håpe det klaffe for oss begge ❤
 
Åh, det hadde vært så stas! Hååper!!

Jeg er i dpo land! 2 eller 3 dpo idag :joyful: Hvordan går det med deg? Har du hatt eggløsning enda?❤️
Veldig usikker, trudde det, men så fekk eg positiv test idag, så rekner igrunn med EL i morgen. Ifølge tempen er eg 2dpo slik eg tolker den, men rekner med den synker igjen i morgen eller no :confused005 føles som EL er i annmarsj iallefall, men vanskelig å sei mtp SA'en som alltid klusser det til:happy:
 
Veldig usikker, trudde det, men så fekk eg positiv test idag, så rekner igrunn med EL i morgen. Ifølge tempen er eg 2dpo slik eg tolker den, men rekner med den synker igjen i morgen eller no :confused005 føles som EL er i annmarsj iallefall, men vanskelig å sei mtp SA'en som alltid klusser det til:happy:

Åh, ja, kjedelig når man ikke helt vet, men håper tempen gir deg svaret helst idag! ❤️
 
Følger med på deg, Villblomsten :) Spennende med nr.4! :woot: Håper alt er bra med dere?

Åååå er det deg dråpeblomst fra 2021???
Såå hyggelig isåfall ❤️
Har savnet gjengen fra prøvetiden sist gang skikkelig her inne og sett i dagboken til flere av dere i håp om at de skulle komme til live.. ❤️:hilarious:

Vi har det veldig bra!! To-åringen er en skikkelig vill tøffing som vi koser oss veldig mye med. Han er virkelig høyt og lavt, men med et skikkelig glimt i øyet og får alle til å le :joyful:


Syns fortsatt det er ordentlig kjipt at han ikke fikk bli storebror nå i juni allikevel, men håååper ny spire sittet snart :sorry:
Helst denne runden, er 6/7 dpo idag :angelic:

Hvordan går det med deg og dere!?❤️
Er dere helt ferdig, eller blir det en til? :dummy::dummy1:
 
Åååå er det deg dråpeblomst fra 2021???
Såå hyggelig isåfall ❤️
Har savnet gjengen fra prøvetiden sist gang skikkelig her inne og sett i dagboken til flere av dere i håp om at de skulle komme til live.. ❤️:hilarious:

Vi har det veldig bra!! To-åringen er en skikkelig vill tøffing som vi koser oss veldig mye med. Han er virkelig høyt og lavt, men med et skikkelig glimt i øyet og får alle til å le :joyful:


Syns fortsatt det er ordentlig kjipt at han ikke fikk bli storebror nå i juni allikevel, men håååper ny spire sittet snart :sorry:
Helst denne runden, er 6/7 dpo idag :angelic:

Hvordan går det med deg og dere!?❤️
Er dere helt ferdig, eller blir det en til? :dummy::dummy1:
Ja, det stemmer :) Jeg har bare glemt passord og har lest flere av dagbøkene til dere jeg snakket med forrige gang, men nå ville jeg legge igjen et spor så du vet at jeg følger med :)

Godt å høre at dere har det bra :Heartpink Det er spennende å lese om prøvetiden din nå også, kjenner jeg blir bittelitt misunnelig. Vi er helt ferdig, vi har jo fem, og minstemann er skikkelig vilter, så godt han er den siste av de :laughing5 Hadde han vært nummer tre så kan det være jeg hadde klart å overtale mannen til enda en, men vi kjenner at det er veldig krevende med dine, mine og vårt barn, så vi prøver å kose oss med tiden vi har nå. Morsomt at begge guttene er villbasser :happy::Heartblue

Skikkelig spennende med DPO-land!! Skjønner at du synes det er ordentlig kjipt at han kunne blitt storebror nå, men jeg har tro på at du straks blir gravid (hvis du ikke allerede er det...) og han blir storebror snart. :love7
 
Ja, det stemmer :) Jeg har bare glemt passord og har lest flere av dagbøkene til dere jeg snakket med forrige gang, men nå ville jeg legge igjen et spor så du vet at jeg følger med :)

Godt å høre at dere har det bra :Heartpink Det er spennende å lese om prøvetiden din nå også, kjenner jeg blir bittelitt misunnelig. Vi er helt ferdig, vi har jo fem, og minstemann er skikkelig vilter, så godt han er den siste av de :laughing5 Hadde han vært nummer tre så kan det være jeg hadde klart å overtale mannen til enda en, men vi kjenner at det er veldig krevende med dine, mine og vårt barn, så vi prøver å kose oss med tiden vi har nå. Morsomt at begge guttene er villbasser :happy::Heartblue

Skikkelig spennende med DPO-land!! Skjønner at du synes det er ordentlig kjipt at han kunne blitt storebror nå, men jeg har tro på at du straks blir gravid (hvis du ikke allerede er det...) og han blir storebror snart. :love7

Så gøy! Det er jeg skikkelig glad for, veldig hyggelig at du følger med ❤️


Skjønner godt dere føler dere ferdige! og det er kanskje litt godt å lande den avgjørelsen og?

Jeg driver å lurer på om jeg vil ha enda to tette siden det ikke ble så tett som jeg hadde håpet nå, men blir litt sliten av meg selv.. jeg blir jo så dårlig. Så jeg endrer vel mening når jeg først blir gravid :dead: Men drømmen om å prøve to tette og ligger og lurer..

Håper du har rett! Jeg er 8 eller 9 dpo idag. Har akkurat våknet etter nattevakt og ligger fortsatt i senga og lurer på om jeg skal ta en test nå eller vente til imorgen :hilarious:
 
Har fulgt med lenge, men klarte ikke å la være å skrive noe lenger :)

Ja, det er veldig godt å ha landet det. Og det føles riktig. Har søsken som får barn nå og kan kose litt ekstra med de babyene forhåpentligvis ;)

Kanskje den drømmen endrer seg om du får fjerdemann nå? Husker ikke helt hvordan det var med avstand på de andre tre, men ettersom du blir så dårlig (det blir jeg også), er det litt ekstra kjipt. Og det er slitsomt med veldig mange barn som alle har ulike behov - det kjenner jeg hvertfall. Det er hundre prosent verdt det og jeg elsker det, men jeg kjenner at jeg omtrent aldri får egentid eller tid til å gjøre noe for egen del. Og da blir humøret dessverre litt dårligere.. :angelic:

Gleder meg til å se på testene og tyde streker fremover :happy:
 
Har fulgt med lenge, men klarte ikke å la være å skrive noe lenger :)

Ja, det er veldig godt å ha landet det. Og det føles riktig. Har søsken som får barn nå og kan kose litt ekstra med de babyene forhåpentligvis ;)

Kanskje den drømmen endrer seg om du får fjerdemann nå? Husker ikke helt hvordan det var med avstand på de andre tre, men ettersom du blir så dårlig (det blir jeg også), er det litt ekstra kjipt. Og det er slitsomt med veldig mange barn som alle har ulike behov - det kjenner jeg hvertfall. Det er hundre prosent verdt det og jeg elsker det, men jeg kjenner at jeg omtrent aldri får egentid eller tid til å gjøre noe for egen del. Og da blir humøret dessverre litt dårligere.. :angelic:

Gleder meg til å se på testene og tyde streker fremover :happy:

Ja, det er godt mulig det endrer seg!

Godt poeng, men føler at det er litt ødelagt allerede :hilarious:
De er 10, 6 og 2 nå ❤️

Vi får se hva tiden bringer og hvordan det føles nør jeg forhåpentligvis blir gravid med nr. 4❤️
 
PP 5 etter MA - 8 DPO



Vet ikke helt hva som gikk av meg da jeg tok denne testen idag etter å ha sovet noen timer etter nattevakt med hundre prosent utvanna urin. Hadde drukket som bare det på natt og tisset var nesten gjennomsiktig. Men da jeg først hadde tisset i begeret klarte jeg ikke å stoppe meg selv.
Har ikke en gang tidligtester i hus :hilarious:

Ser som vanlig en bitteliten dum skygge som ikke vil med på bildet og er sur på meg selv. Jeg skulle jo ikke tyde tester denne ganger…… Menmen!
Nå er jeg hvertfall i gang om ikke annet :dead:

471BBD78-1B14-493E-A89A-F36BDCBD9DA5.jpeg
 
Innom å håper for deg❤️✨
 
Back
Topp