Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Ja, kjenner til forsvarsmekanismene man tyr til, altså. Man prøver jo å skjerme seg selv for en hard skuffelse, ved å bli litt skuffa hver dag ><
Eller noe i den duren.
Men håper likevel for deg ❤️

Ja, det har vært skikkelig tungt etter MA’en altså.
Klarer ikke å slippe taket på den julibabyen som skulle vært.. Føler liksom ikke jeg klarer å komme videre heller før en ny er på plass i magen..

Men man får jo ikke styrt over dette, så får bare puste med magen og vente å se og håpe at det snart skjer.. :Heartred Og håååper selvsagt på positiv test nå, selv om jeg ikke orker tanken på en kjemisk til så enten får de testene bli sterkere snarest eller så får mensen komme snart :wacky:
 
PP 3 etter MA - 11 DPO

Ingen baby på meg denne runden, bare å vente på at mensen skal komme. Skikkelig kjipt!!

34C8C555-283A-479B-A84B-A61DA52C7D22.jpeg



Menmen, får bare brette opp armene og prøve på en julebaby.
Hvis jeg er så heldig å bli gravid på neste forsøk blir termin en av de første dagene i januar, og jeg skal ha PKS to-tre uker før termin så det blir fort midt i juleuka :wacky:
Velkommen er den uansett!❤️

7AFA42AE-BE10-4E72-86B4-3BAA6F89561B.jpeg
 
PP 3 etter MA - 11 dpo


Jeg blir helt forvirra jeg altså.
Da det ikke kom strek med en gang på den testen jeg tok idag tidlig la jeg den bare vekk.
Gløttet bort på den før jeg skulle på jobb i formiddag og da var de jo en strek der…. Tydeligere enn de før, men alt for treig stigning så spørs om ikke det er en kjemisk enda en gang da..
Fikk i hurten og sturten tatt et bilde så det er ganske dårlig.
Er absolutt stigning fra igår, men langt ifra noe tydelig strek :wacky:

6996B5C6-66E1-47E6-AA35-87F75508184D.jpeg
 
PP 3 etter MA - 11 dpo


Jeg blir helt forvirra jeg altså.
Da det ikke kom strek med en gang på den testen jeg tok idag tidlig la jeg den bare vekk.
Gløttet bort på den før jeg skulle på jobb i formiddag og da var de jo en strek der…. Tydeligere enn de før, men alt for treig stigning så spørs om ikke det er en kjemisk enda en gang da..
Fikk i hurten og sturten tatt et bilde så det er ganske dårlig.
Er absolutt stigning fra igår, men langt ifra noe tydelig strek :wacky:

6996B5C6-66E1-47E6-AA35-87F75508184D.jpeg

Ser streken her, ja❤️ Har nå ennå et håp for deg❤️
 
PP 4 etter MA - CD 10


Da har jeg kommet til CD 10 og første eggløsningstest er tatt. Forventer fortsatt ikke positiv test før om minst 5 dager regner jeg med, men alltid en god følelse å være igang allikevel.

Nyter påskefjellet nå, og det hjelper litt på å få tankene vekk fra prøvingen, selv om jeg kjenner at det ligger og gnager hele tiden..

Håper så veldig veldig at det skal klaffe denne gangen.. Siste sjanse for 2023 baby. Det hadde betydd så mye å få baby i 2023 :sad010

Men det er ikke annet å gjøre enn å vente og se..
….oooog selvfølgelig legge inn disse aksjene da :angelic: Har foreløpig ikke vært så lett på ferie, men vi får vel komme igang snart:wacky:

852EB8FA-EADB-4B73-824D-EEF1F8A1373A.jpeg


E4DD3703-6636-490B-8B00-73CDF7684318.jpeg
 
PP 4 etter MA - CD 15



Har hatt noen travle siste påskedager, med en syk liten jente, så vi endte på legevakten sent igår kveld. Fokuset har ikke vært på prøving siste dagene..

Har kjent på en del eggløsningssmerter idag, og håper eggløsning er rett rundt hjørnet nå. Er så utrolig lei av venting hele tiden og har følt på litt sånn deppa-følelse den siste tiden med denne prøvingen. Syns det er så vanskelig å håndtere at det ikke har klaffet igjen etter MA’en..

Såååå der fikk jeg utløp for litt kjipe vibber også håper jeg det snart blir bedre dager! Regner med ting føles lettere når eggløsningen er på plass og jeg kan se fremover :happy:

32D78B55-46CB-4254-ABAF-F901B1C4B2FE.jpeg
 
Håååper el dukker opp nå! Positivt med el smerter da ❤️
 
PP 4 etter MA - CD 16


Eggløsning, eggløsning hvor blir du av?:chicken:

08F22119-B16E-42BA-B916-469A2CD73942.jpeg


Var litt friskt blod i truseinnlegget idag. Og har spottet bittelitt brunt her og der mellom mensen og eggløsning siden MA’en. Også har jeg hatt litt friskt blod akkurat rundt eggløsning, men ingen antydning til noe blod fra egglønsning før mensen kommer.
Har tenkt litt på siste tiden om det kan ha noen negativ innvirkning på å bli gravid. Men jeg aner ikke.
Virker jo som jeg har hatt kjemisk minst en gang da, så da har jeg jo isåfall blitt gravid… Mye man skal tenke på i denne prøvetiden :facepalm:
Hvis det drar ut mer får jeg kanskje vurdere å få meg en gyn time…

Mengden blod er maks en halv te-skje, også er det veldig lyst, er jo stort sett blandet med sæd, så vanskelig å anslå mengde da :yuck:
 
Tenker egentlig dei blødningene ikkje har så mykje å sei, det kan være mykje anna som trigge blødningene enn akkuratt slimhinnen i livmor der baby skal feste seg ❤️ håper EL dukker opp snart, og at det blir Januar 24 baby på deg:dummy::dummy1:
 
Tenker egentlig dei blødningene ikkje har så mykje å sei, det kan være mykje anna som trigge blødningene enn akkuratt slimhinnen i livmor der baby skal feste seg ❤️ håper EL dukker opp snart, og at det blir Januar 24 baby på deg:dummy::dummy1:

Åh, takk for svar! Godt å ikke gruble alene.
Tror, håper og føler ikke de har så mye å si. Og det er veldig lite. Spesielt rundt eggløsning stort sett, men i noen dager før..

Takk! Det håper jeg og for oss begge! ❤️
 
Back
Topp