Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Jeg seeer :excited001 :love017
 
Så gøy at der ser!❤️

Håper, håper det blir noe mer og ikke bare er en dum skygge :sorry:

Krysser fingrene ❤️ det er jo tidlig for å få strek i det heletatt så det er jo kjempe positivt! Og jeg har aldri fått skygge på make sure altså :D
 
PP 3 etter MA - 8 DPO



Jeg hadde senvakt igår og dagvakt idag. Var så sliten etter senvakt at jeg sovnet med en gang jeg kom hjem.. Så jeg har ikke fått oppdatert noe her inne.

Men det er ikke så mye spennende å melde herfra.. ikke sterkere test idag tidlig. Så det var nok en skygge. Måtte ta testen på førstegangsurin allerede klokken 0600 idag da. Og har ikke tatt noe mer etter det. Ser jo noe ultrasvakt her og, men ikke noe mer enn gårsdagens.
3C8659A7-72DE-4DA8-B362-CFDF78147BC9.jpeg




MEN jeg hadde jo positiv eggløsningstest 14. mars og vet ikke når jeg fikk første positive test før det siden jeg ikke testet, da jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning. Når jeg legger inn det, flytter krysset seg og går fra stiplet til helt kryss, og da mener ff jeg er 8 dpo idag, så da har jeg enda et håp!

A744F764-4637-4D11-BB0E-71E14EFC2B49.jpeg


3C247AF0-A050-413B-B004-7A05A7635F81.jpeg
 
... ingenting irl? Synes jeg skimter på bildet.
Forøvrig, jeg har ikke fått skimtestrek før 9dpo kveld **tidligst**, så håpet er jo ikke ute! :)

(Da vil jo neppe gårdagens strek være reell, men.. likevel. Det betyr ikke at håpet er ute ❤️)
 
... ingenting irl? Synes jeg skimter på bildet.
Forøvrig, jeg har ikke fått skimtestrek før 9dpo kveld **tidligst**, så håpet er jo ikke ute! :)

(Da vil jo neppe gårdagens strek være reell, men.. likevel. Det betyr ikke at håpet er ute ❤️)

Jeg syns og jeg ser skygge på bildet jeg la ut, men ikke i virkeligheten. Kanskje babyverden lager skygger på bildene så alle skal få håp:wacky:

Neida, men jeg har hatt veldig tydelig strek 9 dpo i de fire graviditetene som ble noe (selv om ene endte i MA etterhvert). Så jeg tror ikke det er så sannsynlig, kun hvis egget festet seg sent eller noe sånt.
Tester nok imorgen og, men tror jeg innstiller meg på at det nok ikke blir :Heartred
 
Håper du får positive tester litt senere denne gang❤️ Med mini på 17 mnd fikk jeg ikke positiv test før 10dpo sent kveld. Har før det aldri fått positiv test senere enn 9dpo. Denne gang fikk jeg svakt positive tester 8dpo:)
 
... ingenting irl? Synes jeg skimter på bildet.
Forøvrig, jeg har ikke fått skimtestrek før 9dpo kveld **tidligst**, så håpet er jo ikke ute! :)

(Da vil jo neppe gårdagens strek være reell, men.. likevel. Det betyr ikke at håpet er ute ❤️)
Ser forresten skygge i virkeligheten nå, men den er lik som igår og dagen før, så det er nok bare skygge.
 
PP 3 etter MA - 10 DPO


Fortsatt bare skygge på testen her.. og jeg blir skikkelig frustrert. For jeg har så mye symptomer, og jeg kan ikke ha det sånn hver gang mellom eggløsning og ikm uten at det blir noe. Det er så ille at jeg fungerer dårlig på jobb og hjemme og bekymrer meg fra dag til dag om jeg klarer å reise på jobb..

Er kvalm, brekker meg, føler meg fyllesyk og uggen. Er så trøtt og utmattet at jeg har sovnet sammen med minstemann i 19-20 tiden de fleste kveldene siste dagene.

Har vel blitt gravid til sammen 7 ganger før nå inkludert kjemiske og det er de samme symptomene hver gang ved graviditet også. Derfor blir jeg veldig forvirra og bekymra når jeg også har disse symptomene uten graviditet.

Nei, idag er en dårlig dag.. :sad010

B429A9C8-8EB9-417F-B052-0481FA662B64.jpeg


Tempen steg veldig idag og, så jeg begynner vel ikke å blø med det første heller :rolleyes:

0D147CB0-1CF0-4037-A58B-A85E6DAA15E9.jpeg
 
Last edited:
Er det skygge på denne også? For synes liksom jeg ser *noe* nå og, og egentlig litt lettere enn på gårsdagens.. men, burde vel forsåvidt bli tydeligere strek, om de andre skyggene var noe, så.. Håper du får en skikkelig strek snart..! ❤️
 
Er det skygge på denne også? For synes liksom jeg ser *noe* nå og, og egentlig litt lettere enn på gårsdagens.. men, burde vel forsåvidt bli tydeligere strek, om de andre skyggene var noe, så.. Håper du får en skikkelig strek snart..! ❤️

Ja, jeg syns det var mye lettere å se idag, og den ser litt rosa ut.. men det stiger jo isåfall alt for sakte.
Eneste håpet er hvis jeg er 9 dpo istedenfor 10 idag! For jeg hadde knallpositiv eggløsningstest 14/3, men tempen mener selve eggløsning var 14/3 og da er jeg 10 dpo.
 
Ja, jeg syns det var mye lettere å se idag, og den ser litt rosa ut.. men det stiger jo isåfall alt for sakte.
Eneste håpet er hvis jeg er 9 dpo istedenfor 10 idag! For jeg hadde knallpositiv eggløsningstest 14/3, men tempen mener selve eggløsning var 14/3 og da er jeg 10 dpo.
Litt vanskelig å si i starten sånn sett da.
Selv om du har fått tidlig positiv tidligere, så er det ikke uhørt at man kan få det senere en annen gang.
Hvis 8 dpo var en skygge... Så er det jo bare øking fra i går vi ser; og dobling kan skje veldig rykk og napp, selv om det skal dobles på 48t. Om du hadde f.eks 7 i hCG i går, sånn at det såvidt synes, og du har 10 i dag; f.eks, så er jo det innafor, men vil likevel bare gi svake streker.

Litt mye hvis atte om atte, men jeg er god på å holde et indre håp oppe :bag:
Det er lov å håpe!!
Selv om det kan være lurt å forberede seg på ny pp, så man ikke møter helt veggen.

Jeg håper for deg i alle fall!
 
Litt vanskelig å si i starten sånn sett da.
Selv om du har fått tidlig positiv tidligere, så er det ikke uhørt at man kan få det senere en annen gang.
Hvis 8 dpo var en skygge... Så er det jo bare øking fra i går vi ser; og dobling kan skje veldig rykk og napp, selv om det skal dobles på 48t. Om du hadde f.eks 7 i hCG i går, sånn at det såvidt synes, og du har 10 i dag; f.eks, så er jo det innafor, men vil likevel bare gi svake streker.

Litt mye hvis atte om atte, men jeg er god på å holde et indre håp oppe :bag:
Det er lov å håpe!!
Selv om det kan være lurt å forberede seg på ny pp, så man ikke møter helt veggen.

Jeg håper for deg i alle fall!

Jeg liker tankegangen! Har tenkt på det en milliard ganger selv og :hilarious: hvis bare sånn eller sånn og kaaaanskje det var et treigt egg osv….:angelic:


Tror det er en slags forsvarsmekanisme og bare regne med at det ikke går siden det ikke stiger sånn som jeg er vant med.
Men jeg har et øørlite håp igjen, og håper jo inderlig at det plutselig er en tydelig strek imorgen tidlig:smiley-angelic001

Takk for håpet! Setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive ❤️
 
Jeg liker tankegangen! Har tenkt på det en milliard ganger selv og :hilarious: hvis bare sånn eller sånn og kaaaanskje det var et treigt egg osv….:angelic:


Tror det er en slags forsvarsmekanisme og bare regne med at det ikke går siden det ikke stiger sånn som jeg er vant med.
Men jeg har et øørlite håp igjen, og håper jo inderlig at det plutselig er en tydelig strek imorgen tidlig:smiley-angelic001

Takk for håpet! Setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive ❤️

Ja, kjenner til forsvarsmekanismene man tyr til, altså. Man prøver jo å skjerme seg selv for en hard skuffelse, ved å bli litt skuffa hver dag ><
Eller noe i den duren.
Men håper likevel for deg ❤️
 
Back
Topp