Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Ja, fy søren:( Det etterlater seg en stor sorg og et ennå større tomrom❤️ men at man også skal oppleve en slik traumatisk slutt på det og bli ordentlig dårlig med en slik blødning, nei.. det blir altså for mye❤️❤️❤️ Skjønner det har vært forferdelig tøft å gjennom noe sånt:sad002

Huff, det kverner rundt i hodet 24/7 og aner virkelig ikke hva vi skal gjøre:schocked028:whacky011:think005:confused5:hilarious:

:Heartred:Heartred:Heartred

Uff, skjønner det er vanskelig når man ikke vet hva man vil! :arghh:
 
PP 1 etter MA
14. Desember - 25. Januar 2023


Vet egentlig om det kan telles som prøveperiode 1, men tiden etter MA testet jeg etter eggløsning og fulgte med på at graviditeststestene ble svakere.

Jeg hadde positive eggløsningstester ca 2 uker etter aborten på grunn av hcg i kroppen. Etter 2-3 uker ble eggløsningstestene negative igjen og det var bare en svak strek igjen på graviditetstestene..

Fikk peak på eggløsningstest 12. januar, ca en måned etter aborten som ble utført 14. desember.
Hadde eggløsningsslim og eggløsningssmerter så var sikker på at det var eggløsning da.
Hadde fortsatt litt småblødninger her og der hele veien, så er usikker på om kroppen egentlig var klar i det hele tatt..

Fikk min første mensen etter aborten 25. januar, så det stemte bra med eggløsningen jeg fant før dette. Det føltest hvertfall godt at jeg var tilbake i normal syklus selv om det selvfølgelig var en stor sorg å ikke bli gravid med en gang..
På denne tiden klarte jeg ikke å ha noe annet i hodet enn at jeg MÅTTE bli gravid på nytt og det tok mye fokus.. Syns det var vanskelig å glede meg over andre ting.
 
PP 2 etter MA
25. januar - 22. februar 2022

Så var jeg igang med prøveperiode to.
Følte jeg var litt lettere til sinns og bestemte meg for å prøve temping for første gang. Da hadde jeg noe å følge med på underveis i prøveperioden.

Vi fikk lagt inn godt med «aksjer» som jeg har lært at det heter her på forumet :p :sign17:sign19
Hadde alle symtomer på plass i dpo-land og var skråsikker på at jeg var blitt gravid.
Testet svaaakt positivt, som steg bittelitt, men langt ifra nok før jeg begynte å blø.
Tror det var en kjemisk gravididet…


95F44339-5824-40DB-9CAF-780D1D52BF01.jpeg

0FA99CDC-0CBC-4447-B36F-E9AF38E80D38.jpeg


A75F3B0D-0908-49DF-AB82-CB3EDBE34984.jpeg
 
PP 3 etter MA, CD 6


Og da er jeg kommet til prøveperiode 3 og har fått lagt inn litt om hver prøveperiode i dagboken.
Håper så veldig dette er måneden! Jeg har sååå lyst til å rekke en 2023 baby så det bare blir to skoleår mellom de to minste.. Men da har jeg bare to sjanser igjen.
Dersom jeg skulle være så heldig å bli gravid nå, får jeg termin ca 2. desember hvis eggløsning kommer til rett tid, og ettersom jeg skal ha keisersnitt 2-3 uker før termin blir det i midten av november :smiley-angelic001

Foreløpig skjer det ikke så mye spennende. Tempingen er såvidt igang. Måtte ha en liten tempepause på fjellet, men nå er jeg igang og mensen er ferdig for denne gang! Håper jeg ikke ser den igjen på lenge :angelic:

E088D1F4-9CF7-4264-882F-A203B71AD8BF.jpeg
 
PP 3 etter MA, CD 12


Dagene går og det skjer ikke så mye på eggløsningsfronten enda. Håper den kommer veldig snart og håper så inderlig at det skal gå denne gangen…. Vet at det kommer til å bli et enormt nederlag hvis det ikke går. Så jeg prøver allerede å forberede meg på metoder for å takle det. Akkurat nå syns jeg det er litt tungt og har litt destruktive tanker rundt det.
Men håpet er veldig, veldig sterkt!

Kjenner på mye murringer i magen, og det er voldsomt vått. Slimet kommer og går.
Spent på når jeg får positiv eggløsningstest denne runden :joyful:

91F4C130-ACA4-4031-B840-CD97FAC0B9FE.jpeg


E7B9D124-7962-4CA3-881D-5E553999EFED.jpeg
 
PP 3 etter MA, CD 12


Dagene går og det skjer ikke så mye på eggløsningsfronten enda. Håper den kommer veldig snart og håper så inderlig at det skal gå denne gangen…. Vet at det kommer til å bli et enormt nederlag hvis det ikke går. Så jeg prøver allerede å forberede meg på metoder for å takle det. Akkurat nå syns jeg det er litt tungt og har litt destruktive tanker rundt det.
Men håpet er veldig, veldig sterkt!

Kjenner på mye murringer i magen, og det er voldsomt vått. Slimet kommer og går.
Spent på når jeg får positiv eggløsningstest denne runden :joyful:

Vis vedlegget 400318

Vis vedlegget 400319
Kjenner meg så igjen i dette med destruktive tanker og at det er tungt!! Jeg er i pp1 etter MA nå, 7dpo. Synes det er så utrolig tungt. Gruer meg til å teste fordi jeg vet jeg blir skuffa om den er negativ, samtidig som det er altoppslukende og fælt å gå i uvisshet også. Ikke barebare å prøve å lage barn :Heartred

Gleder meg til å følge deg videre og håper det klaffer for dere denne pp:smiley-angelic001
 
Kjenner meg så igjen i dette med destruktive tanker og at det er tungt!! Jeg er i pp1 etter MA nå, 7dpo. Synes det er så utrolig tungt. Gruer meg til å teste fordi jeg vet jeg blir skuffa om den er negativ, samtidig som det er altoppslukende og fælt å gå i uvisshet også. Ikke barebare å prøve å lage barn :Heartred

Gleder meg til å følge deg videre og håper det klaffer for dere denne pp:smiley-angelic001

Åh, ja, jeg syns og det har vært skikkelig kjipt å teste i de to prøveperiodene jeg har hatt før denne nå etter MA’en :sorry:
Å lage barn er ikke for pyser nei :angelic:

Ønsker deg masse lykke til og heier på at spiren sitter!
Veldig koselig! Følger med deg og :Heartpink
 
PP 3 etter MA, CD 12


Dagene går og det skjer ikke så mye på eggløsningsfronten enda. Håper den kommer veldig snart og håper så inderlig at det skal gå denne gangen…. Vet at det kommer til å bli et enormt nederlag hvis det ikke går. Så jeg prøver allerede å forberede meg på metoder for å takle det. Akkurat nå syns jeg det er litt tungt og har litt destruktive tanker rundt det.
Men håpet er veldig, veldig sterkt!

Kjenner på mye murringer i magen, og det er voldsomt vått. Slimet kommer og går.
Spent på når jeg får positiv eggløsningstest denne runden :joyful:

Vis vedlegget 400318

Vis vedlegget 400319


Tenker at det er lov med alle følelser, og det er jo forferdelig tungt i ettertid etter å ha mistet- alt en ønsker er å bli gravid igjen❤️ Blir nesten som en besettelse til tider, på godt og vondt:sorry:❤️ Ene dagen er jeg superoptimistisk, mens den neste er jeg litt nede:shy: Masse klemmer til deg:smiley-angelic003
 
Det morsomme med EL tester, er jo helst at noen ganger kan de jo bare PLUTSELIG bli positive. Får håpe det er like rundt hjørnet, og at det gror et lite gullegg der nå!
 
Tenker at det er lov med alle følelser, og det er jo forferdelig tungt i ettertid etter å ha mistet- alt en ønsker er å bli gravid igjen❤️ Blir nesten som en besettelse til tider, på godt og vondt:sorry:❤️ Ene dagen er jeg superoptimistisk, mens den neste er jeg litt nede:shy: Masse klemmer til deg:smiley-angelic003

Ja, samma her! Svinger veeeeldig. Og får ofte en lykkefølelse når eggløsningen kommer også kommer nervene når man er litt uti dpo-land igjen :dead:

Klemmer tilbake!! :Heartpink
 
Det morsomme med EL tester, er jo helst at noen ganger kan de jo bare PLUTSELIG bli positive. Får håpe det er like rundt hjørnet, og at det gror et lite gullegg der nå!

Jaa, det er en digg følelse når de blir positive :joyful:
Fertil.no sendte meg graviditetstester istedenfor eggløsningstester, så jeg har bare fire eggløsningstester igjen og det er pain in the ass å bare kunne teste en gang om dagen nå :wideyed::hilarious:

Taakk! Hååååpe det :smiley-angelic001
 
Jaa, det er en digg følelse når de blir positive :joyful:
Fertil.no sendte meg graviditetstester istedenfor eggløsningstester, så jeg har bare fire eggløsningstester igjen og det er pain in the ass å bare kunne teste en gang om dagen nå :wideyed::hilarious:

Taakk! Hååååpe det :smiley-angelic001
Den er litt lei.. o.o fått bestilt nye EL tester?
Make sure sine du bruker? For meny og boots skal ha det inne om du trenger :)
 
Ja, samma her! Svinger veeeeldig. Og får ofte en lykkefølelse når eggløsningen kommer også kommer nervene når man er litt uti dpo-land igjen :dead:

Klemmer tilbake!! :Heartpink

Ja, litt slitsom det går så opp og ned med mooden, men deilig på de gode dagene, da:joyful: Jeg trives best I dpo-land, da senker roen seg, synes jeg❤️ Godt å vite man ikke får gjort hverken fra eller til, og må slå seg til ro med det✨️ men når man da er 11 dpo og negative tester, da er det kjipt å bare vente på TR:-/
 
Den er litt lei.. o.o fått bestilt nye EL tester?
Make sure sine du bruker? For meny og boots skal ha det inne om du trenger :)

De beklagde og skrev de skulle sende nye idag, men pakkene derfra pleier å bruke veeldig lang tid av en eller annen grunn… og jeg er på CD 13 idag, så de rekker nok ikke frem:sorry:

Bor dessverre en time unna både boots og Meny og får ikke reist dit denne uka, hvis ikke hadde jeg ikke vært sen med å kjøpe for å si det sånn.
Jeg pleier å sikre meg med nok tester i gooood tid før eggløsning, så derfor ekstra kjipt at de klarte å sende feil :arghh:
 
De beklagde og skrev de skulle sende nye idag, men pakkene derfra pleier å bruke veeldig lang tid av en eller annen grunn… og jeg er på CD 13 idag, så de rekker nok ikke frem:sorry:

Bor dessverre en time unna både boots og Meny og får ikke reist dit denne uka, hvis ikke hadde jeg ikke vært sen med å kjøpe for å si det sånn.
Jeg pleier å sikre meg med nok tester i gooood tid før eggløsning, så derfor ekstra kjipt at de klarte å sende feil :arghh:

Æsj... Apotek med andre EL tester? Hjelper ikke like mye, men om man er desperat.....
(Jeg har vært der selv).
 
Jo, det går jo igrunnen an :angelic:
Tenkte det var dumt med tester fra annet merke, men er man desperat så er man desperat :p

Du ser nok likevel om de er positive, men du kan jo forsåvidt ta en på samme urin som en av make sure testene, for å sammenligne. :)
 
PP 3 etter MA, CD 15


Her skjer det fortsatt veldig lite.. Hadde eggløsningssmerter igjen igår kveld. Men fortsatt negativ test idag tidlig.
Tror ikke jeg har misset LH toppen for jeg pleier å ha ganske lang topp. Men jeg får bare testet en gang i døgnet nå fordi det ble sendt graviditetstester istedenfor eggløsningstester..

Hadde litt forventninger til den salvie te’en, men den har hvertfall ikke hjulpet meg med tidligere eggløsning for sist hadde jeg positiv test morgenen CD 15.

Men den kommer vel etterhvert :p
Og ventetiden fra mensen til eggløsning………. Den er uutholdelig :arghh:

E05786C4-9D75-44C3-925C-30AC9C0D111F.jpeg



33E2536E-4BB1-4920-A5EE-4A630A7024E2.jpeg
 
PP 3 etter MA, CD 15


Her skjer det fortsatt veldig lite.. Hadde eggløsningssmerter igjen igår kveld. Men fortsatt negativ test idag tidlig.
Tror ikke jeg har misset LH toppen for jeg pleier å ha ganske lang topp. Men jeg får bare testet en gang i døgnet nå fordi det ble sendt graviditetstester istedenfor eggløsningstester..

Hadde litt forventninger til den salvie te’en, men den har hvertfall ikke hjulpet meg med tidligere eggløsning for sist hadde jeg positiv test morgenen CD 15.

Men den kommer vel etterhvert :p
Og ventetiden fra mensen til eggløsning………. Den er uutholdelig :arghh:

Vis vedlegget 400513


Vis vedlegget 400514
Huff, er så kjipt å vente på EL og at man kan senke skuldrene litt i dpo-land :angelic: Jeg trives helt klart best i dpo-land:happy119
Leit at ikke Salvie-teen gjorde noen forskjell hos deg, men ikke hver mnd det funker hos meg heller:happy118 Håper EL ikke alt vente på seg så altfor lenge, og håper el-testene ligger i postkassen imorgen❤️
 
PP 3 etter MA, CD 16


Fortsatt ikke positive eggløsningstester her, men håper de er på vei oppover nå.
Egentlig passer det bra at jeg ikke har fått eggløsning enda, når den først ikke kom innen CD 14, for mannen reiste bort natt til onsdag og kommer hjem igjen ikveld.
Han skulle og prøve å få kjøpt med seg flere eggløsningstester, nå har jeg bare en igjen :facepalm:
Har sååå lyst til å teste senere idag/ikveld og for nå føler jeg veldig på meg at det er rett rundt hjørnet. Våknet faktisk av eggløsningssmerter i natt og det har ikke skjedd før :wideyed:
Murrer og stikker der inne veldig mye. Håper det er et godt tegn!

1F7D218F-8253-4071-B60C-2DDD8202D0EA.jpeg



5DD17657-2AF4-4EB8-A4F2-590105EEC4ED.jpeg
 
Back
Topp