Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

PP 3 etter MA, CD 16


Fortsatt ikke positive eggløsningstester her, men håper de er på vei oppover nå.
Egentlig passer det bra at jeg ikke har fått eggløsning enda, når den først ikke kom innen CD 14, for mannen reiste bort natt til onsdag og kommer hjem igjen ikveld.
Han skulle og prøve å få kjøpt med seg flere eggløsningstester, nå har jeg bare en igjen :facepalm:
Har sååå lyst til å teste senere idag/ikveld og for nå føler jeg veldig på meg at det er rett rundt hjørnet. Våknet faktisk av eggløsningssmerter i natt og det har ikke skjedd før :wideyed:
Murrer og stikker der inne veldig mye. Håper det er et godt tegn!

Vis vedlegget 400607


Vis vedlegget 400606
Jeg fikk eggløsning sent de første 4 månedene etter min MA. På CD 22-19. 5 måneden kom EL til vanlig tid som før, og jeg ble gravid igjen :happy: Kroppen brukte litt tid på å rette seg opp igjen virka det som. Utrolig frustrerende periode husker jeg. Håper du får EL og positiv test snart :Heartred
 
Ser klart en stigning nå og rett før den er positiv:smiley-bounce012 Passer sånn sett fint at du får mannen hjem idag:cool14:dance008 Håper han får kjøpt med seg tester hjem, så du får testet mer❤️ Håper det er et godt tegn at du kjenner mer murringer og eggløsningsmerter og kroppen står klar med gullegget✨:Heartred:smiley-angelic001
 
Oi, det er mannen sin det, som kjøper med tester hjem :love017 Krysser fingrene for liten spire!
 
Jeg fikk eggløsning sent de første 4 månedene etter min MA. På CD 22-19. 5 måneden kom EL til vanlig tid som før, og jeg ble gravid igjen :happy: Kroppen brukte litt tid på å rette seg opp igjen virka det som. Utrolig frustrerende periode husker jeg. Håper du får EL og positiv test snart :Heartred

Åh, det hørtest veldig frustrerende ut ja :sorry:

I min normale syklus, altså før MA pleide jeg å ha eggløsning på CD 17-19, så det er helt normalt for meg.
Men forrige prøveperiode fikk jeg positiv eggløsningstest på CD 14 og eggløsning CD 15, så hadde et ørlite håp om at det var det nye nå, pluss at jeg prøvde salviete. Men ser ut som kroppen gjør som den pleier allikevel, og det er jo egentlig bra det altså :angelic:

Tusen takk! Det håper jeg og :Heartpink
 
Ser klart en stigning nå og rett før den er positiv:smiley-bounce012 Passer sånn sett fint at du får mannen hjem idag:cool14:dance008 Håper han får kjøpt med seg tester hjem, så du får testet mer❤️ Håper det er et godt tegn at du kjenner mer murringer og eggløsningsmerter og kroppen står klar med gullegget✨:Heartred:smiley-angelic001

Jaaa, håper han får tak i så jeg kan teste helst 3 ganger idag :cool:
Nå er jeg SÅ klar for å komme i dpo land:joyful:
 
Åh, det hørtest veldig frustrerende ut ja :sorry:

I min normale syklus, altså før MA pleide jeg å ha eggløsning på CD 17-19, så det er helt normalt for meg.
Men forrige prøveperiode fikk jeg positiv eggløsningstest på CD 14 og eggløsning CD 15, så hadde et ørlite håp om at det var det nye nå, pluss at jeg prøvde salviete. Men ser ut som kroppen gjør som den pleier allikevel, og det er jo egentlig bra det altså :angelic:

Tusen takk! Det håper jeg og :Heartpink
Ja det er ikke veldig gøy å være prøver etter MA. Man ønsker jo bare å bli gravid igjen fort. Men samtidig må man jo regne med at kroppen sikkert også trenger litt tid for å bli klar igjen. Selv om man hører om mange som bruker både kort og lang tid :) Skal krysse fingrene for deg! For har vært i din situasjon, og vet så godt hvordan det føles.
 
Jaaa, håper han får tak i så jeg kan teste helst 3 ganger idag :cool:
Nå er jeg SÅ klar for å komme i dpo land:joyful:

Bare å spamme ikm-gruppa vår med bilder etterpå:D:smiley-bounce012 Håper mannen får tak i el-tester:happy119 Jaaaa, jeg og er SÅ klar for å komme i dpo-land- helt klart best der:Heartred
 
PP 3 etter MA, CD 17



Endelig positive eggløsningstester!
Og fy søren så mye murringer og strekninger og eggløsningssmerter. Pluss masse tjukt eggløsningsslim med blod i. Dette må jo bare bli baby :angelic:
Er fornøyd med aksjeleggingen til nå og krysser alt som krysses kan :smiley-angelic001
Blir nok sikkert en runde til ikveld og imorgen kveld kjenner jeg oss rett, ingen svømmere slipper unna her! :sign17:sign19

Det som og var litt gøy er at jeg fikk et tempdropp idag tidlig, akkurat som dagen før eggløsning i forrige PP. Så da bare visste jeg at idag får jeg positive tester, og det stemte.
Så gøy å tempe og bli kjent med kroppen sin på den måten altså!:joyful:

7373A345-ED29-41F1-AA28-623F1A76C878.jpeg


16C4A7CD-8E29-4A5F-AF6A-279FCE62B939.jpeg


Fra forrige PP:
F4680C66-7CE0-40D6-8309-B1C5D0DDEB9F.jpeg
 
Jeeeij for positive el-tester :talk017
Straks i dpo-land:joyful:
krysser fingrene for en liten terminspire:Heartpink:smiley-angelic001
 
PP 3 etter MA, CD 17



Endelig positive eggløsningstester!
Og fy søren så mye murringer og strekninger og eggløsningssmerter. Pluss masse tjukt eggløsningsslim med blod i. Dette må jo bare bli baby :angelic:
Er fornøyd med aksjeleggingen til nå og krysser alt som krysses kan :smiley-angelic001
Blir nok sikkert en runde til ikveld og imorgen kveld kjenner jeg oss rett, ingen svømmere slipper unna her! :sign17:sign19

Det som og var litt gøy er at jeg fikk et tempdropp idag tidlig, akkurat som dagen før eggløsning i forrige PP. Så da bare visste jeg at idag får jeg positive tester, og det stemte.
Så gøy å tempe og bli kjent med kroppen sin på den måten altså!:joyful:

Vis vedlegget 400682

Vis vedlegget 400680

Fra forrige PP:
Vis vedlegget 400681
Hurra for pos. EL-tester!
Enig med deg, det er helt sykt hvor mye man lærer om sin egen kropp når man begynner å følge med på ulike tegn og symptomer :woot:
Krysser fingrene for en terminspire i denne pp!
 
PP 3 etter MA, CD 21


Jeg skulle visst ikke jublet så høyt over positive tester CD 17 allikevel..
Stusset litt over at den ble fortere negativ enn jeg er vant til, men tenkte at positiv var positiv og reiste på hotelltur med mannen.
Sååå ble jo aldri den tempen min høyere da.. Så jeg syns det var veldig rart. Skulle vært hvertfall 3 dpo idag og ble helt stressa og lei meg av hele tempegreiene…

Så kom vi hjem igjen igår kveld og da tempen enda ikke hadde steget noe særlig idag tok jeg ny eggløsningstest ista og den var jo knallpositiv!
Det murrer godt i livmorområdet og slimet er fortsatt til stede. Så jeg vet ikke hva kroppen min driver med jeg. Jeg har jo følt at eggløsning har vært rett rundt hjørnet siden CD 9:hilarious:
Har heller aldri opplevd positiv test og at egget ikke slipper :wideyed:

Selv om det er kjipt at jeg ikke hadde eggløsning når jeg trodde og rykker noen dager tilbake er jeg hvertfall glad for at den kommer nå!

Har heldigvis lagt inn ganske jevnt med aksjer på kjærestetur :angelic:
Mannen kommer hjem snart og da er vi hjemme noen timer begge to så vi rekker faktisk en runde til veldig snart :angelic: :dance011
Håper virkelig det holder!!

Og ja, det føles rimelig uutholdelig å begynne på nytt igjen i dpo-land. :dead:

61B449BD-0A89-4022-8AEE-FBF025837DFB.jpeg





Edit: Sånn, da var det gjort :hilarious:
Skal hvertfall ikke stå på innsats denne måneden!:dance011

BB6528F7-B53B-4EB6-8436-22AAC537A1B1.jpeg
 
Last edited:
Håper for deg :Heartred Happy humpings:talk017
 
PP 3 etter MA, 5 DPO


5 dpo, og det nærmer seg testing her og :nailbiting:
Har bestemt meg for å begynne på tirsdag, 8 dpo.

Kjenner på svake menssmerter, strekninger i livmorområdet, litt kvalme og av og på løs i magen.. :bored:
Men det kan jo være hva som helst.
Fikk en voldsom dipp i tempen idag og.

Håper så veldig, veldig for denne runden, men prøver å holde det litt på avstand på en måte.. :sorry:

0EA692F4-B2C8-4364-9E1C-5A05D57D7E70.jpeg
 
Back
Topp