Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

PP 4 etter MA, CD 21, 3 DPO


FF satte kryss idag! Syns det var litt overraskende for jeg trodde igrunnen jeg var 2 dpo siden jeg pleier å ha eggløsning dagen etter positiv test. Men den flytter kanskje krysset igjen imorgen? Eller flytter den bare hvis det er stiplet linje? Noen som tilfeldigvis leser som vet? :angelic:
Sykt digg hvis jeg er 3 dpo isteden! Og det er litt bedre i forhold til aksjene, selv om det er innafor uansett, men irriterer meg litt at vi ikke fikk til på CD 19.

Måtte dagene fremover gå fort! Og pleeeease la testen være positiv denne gangen :shy::smiley-angelic001
Noe annet tror jeg faktisk ikke jeg orker… og jeg vet jeg kommer til å gå skikkelig i kjelleren av å miste siste sjanse på 2023 baby :confused:

11EDC5E4-3AD3-4DE4-856F-514405A77576.jpeg
 
PP 4 etter MA, CD 22, 3 DPO


Oooog idag flytta krysset seg, haha!
Men da er det sånn som jeg opprinnelig trodde og jeg er 3 dpo.
Tror jeg har bestemt meg for å teste første gang enten kvelden 9 dpo, altså søndag kveld eller morgenen 10 dpo.
Meeeen vi får se når det nærmer seg :angelic:

6AC1F053-59AB-4F5B-BF57-379AFF24008E.jpeg
 
PP 4 etter MA, CD 24, 5 DPO


Tenk at om 5 dager har jeg mest sannsynlig et resultat! Syns det er så rart å tenke på for når jeg skriver det sånn er det jo kjempe lite.
Men det føles virkelig så utrooooolig lenge til det er tid for testing.

Var litt kvalm igår kveld, men det kan komme av hva som helst selvfølelig.
Ellers kjenner jeg på litt murringer og stikninger her og der og luft i magen.

Hvis dette skulle gå blir termin 8. januar.
Mai 2021 babyen valgte de å forløse med PKS 16 dager før fordi fødselen med nr 2 startet av seg selv 16 dager før og de ville helst unngå at fødsel gikk igang av seg selv med 2021 barnet.
Graviditeten som endte i MA, sa de at de ville sette opp PKS minst 16 dager før da og, skulle få dato uka etter at MA ble oppdaget..
16 dager før 8. januar er 23. desember, så spent på hvordan de hadde løst det. Men regner jo kanskje med det hadde blitt tidligere den uka og at jeg hadde kommet hjem med baby til jul. *drømmer*.
Tenk for en fin julegave til søsknene som er så lei seg over babyen vi ikke fikk!

Og jepp, jeg vet jeg høres klin gæren ut som tenker på mulig termindato osv, men jeg tror og håper jeg ikke er den eneste her inne?:hilarious::angelic:

Uansett, ingenting annet å gjøre enn å vente å se og ta det som det kommer, enten det blir skuffelse eller lykke ❤️

6655764A-E4DA-4AD3-9F63-713930051EC1.jpeg
 
PP 4 etter MA, CD 24, 5 DPO


Tenk at om 5 dager har jeg mest sannsynlig et resultat! Syns det er så rart å tenke på for når jeg skriver det sånn er det jo kjempe lite.
Men det føles virkelig så utrooooolig lenge til det er tid for testing.

Var litt kvalm igår kveld, men det kan komme av hva som helst selvfølelig.
Ellers kjenner jeg på litt murringer og stikninger her og der og luft i magen.

Hvis dette skulle gå blir termin 8. januar.
Mai 2021 babyen valgte de å forløse med PKS 16 dager før fordi fødselen med nr 2 startet av seg selv 16 dager før og de ville helst unngå at fødsel gikk igang av seg selv med 2021 barnet.
Graviditeten som endte i MA, sa de at de ville sette opp PKS minst 16 dager før da og, skulle få dato uka etter at MA ble oppdaget..
16 dager før 8. januar er 23. desember, så spent på hvordan de hadde løst det. Men regner jo kanskje med det hadde blitt tidligere den uka og at jeg hadde kommet hjem med baby til jul. *drømmer*.
Tenk for en fin julegave til søsknene som er så lei seg over babyen vi ikke fikk!

Og jepp, jeg vet jeg høres klin gæren ut som tenker på mulig termindato osv, men jeg tror og håper jeg ikke er den eneste her inne?:hilarious::angelic:

Uansett, ingenting annet å gjøre enn å vente å se og ta det som det kommer, enten det blir skuffelse eller lykke ❤️

Vis vedlegget 403612
Du er på ingen måte alene om å tenke på termindato :hilarious:
 
PP 4 etter MA - CD 25 - 6 DPO



Jeg fikk en skikkelig dipp på tempkurven idag og håper det er positivt :angelic:

Føler faktisk ikke noe særlig på testetrang enda heldigvis.
Og det er jo faktisk ikke mange dagene før testingen begynner uansett :joyful:

Syns ting er litt lettere og nå når våren kommer skikkelig. Og jeg håper det vil gjøre det litt lettere å takle en negativ test ❤️

5A0C2F40-2ACB-4247-A163-9571AB870DEB.jpeg
 
PP 4 etter MA - CD 25 - 6 DPO



Jeg fikk en skikkelig dipp på tempkurven idag og håper det er positivt :angelic:

Føler faktisk ikke noe særlig på testetrang enda heldigvis.
Og det er jo faktisk ikke mange dagene før testingen begynner uansett :joyful:

Syns ting er litt lettere og nå når våren kommer skikkelig. Og jeg håper det vil gjøre det litt lettere å takle en negativ test ❤️

Vis vedlegget 403677
Så enig. Føler også at negativ test er ikke så skummelt når alt annet er så lyst og hyggelig! Heier på deg :love7
 
PP 4 etter MA - 9 DPO


Skal, skal ikke…? :nailbiting:
Ååååh, er så usikker på om jeg skal tørre å teste ikveld.
Nå har dagen kommet, som jeg føler jeg har ventet på i en evighet. Men så føler jeg liksom ikke noen glede over å skulle teste.
Oooorker bare ikke en negativ test.
Kjenner faktisk på 0 testetrang, men vil allikevel gjerne bare få et svar.
Hmmmm:p

E77EA55B-2C13-42A4-ADF5-F10523339405.jpeg
 
PP 4 etter MA - 10 DPO




Negativ test her idag med vanlig make sure tror jeg.
Og ja, jeg er drit sur på meg selv som ikke kjøpte tidligtester :banghead:


Ser noe helt sinnsykt svakt som jeg selvfølelig er vanskelig å få med på kamera. Men det er altså så svakt at det nesten er flaut bare å skrive det her, og jeg anser denne testen som blenda og mister veeeeldig mye håp.
Meeeeen beholder et øøøørlite et siden det er vanlige tester :angelic:
Det eneste positive jeg kan komme på er vel at det er lite sannsynlig med skygger på de vanlige make sure. Og nå syns jeg den er lettere å se etter ca 10 min. Har sett den innenfor tidsfristen og altså.
Men igjen; svak som bare det, så det er sikkert ingenting. Men håpet blir litt til! Og det er jo litt godt❤️
Tok en test igår kveld og virkelig var helt blenda hvit, så å få skygge nå er jo litt spennende, selv om jeg hadde håpet på en tydeligere strek hvis det var nå :sorry:
Tester nok på nytt ikveld og imorgen tidlig.
Bildene er tatt innenfor tidsfrist.


4FA7B854-D9A3-4549-ADB9-7BAE5924D1FA.jpeg



F76DC139-A791-45D9-A152-666EF2F52B97.jpeg


628A6043-5530-4D08-89CB-4ACC351E1245.jpeg


DF9DB590-F37C-437A-A193-C55A5C5BFFA7.jpeg
 
PP 4 etter MA - 10 DPO




Negativ test her idag med vanlig make sure tror jeg.
Og ja, jeg er drit sur på meg selv som ikke kjøpte tidligtester :banghead:


Ser noe helt sinnsykt svakt som jeg selvfølelig er vanskelig å få med på kamera. Men det er altså så svakt at det nesten er flaut bare å skrive det her, og jeg anser denne testen som blenda og mister veeeeldig mye håp.
Meeeeen beholder et øøøørlite et siden det er vanlige tester :angelic:
Det eneste positive jeg kan komme på er vel at det er lite sannsynlig med skygger på de vanlige make sure. Og nå syns jeg den er lettere å se etter ca 10 min. Har sett den innenfor tidsfristen og altså.
Men igjen; svak som bare det, så det er sikkert ingenting. Men håpet blir litt til! Og det er jo litt godt❤️
Tok en test igår kveld og virkelig var helt blenda hvit, så å få skygge nå er jo litt spennende, selv om jeg hadde håpet på en tydeligere strek hvis det var nå :sorry:
Tester nok på nytt ikveld og imorgen tidlig.
Bildene er tatt innenfor tidsfrist.


4FA7B854-D9A3-4549-ADB9-7BAE5924D1FA.jpeg



F76DC139-A791-45D9-A152-666EF2F52B97.jpeg


628A6043-5530-4D08-89CB-4ACC351E1245.jpeg


Vis vedlegget 404006
Jeg ser jeg! :bag: :Heartred
 
PP 4 etter MA - 10 DPO




Negativ test her idag med vanlig make sure tror jeg.
Og ja, jeg er drit sur på meg selv som ikke kjøpte tidligtester :banghead:


Ser noe helt sinnsykt svakt som jeg selvfølelig er vanskelig å få med på kamera. Men det er altså så svakt at det nesten er flaut bare å skrive det her, og jeg anser denne testen som blenda og mister veeeeldig mye håp.
Meeeeen beholder et øøøørlite et siden det er vanlige tester :angelic:
Det eneste positive jeg kan komme på er vel at det er lite sannsynlig med skygger på de vanlige make sure. Og nå syns jeg den er lettere å se etter ca 10 min. Har sett den innenfor tidsfristen og altså.
Men igjen; svak som bare det, så det er sikkert ingenting. Men håpet blir litt til! Og det er jo litt godt❤️
Tok en test igår kveld og virkelig var helt blenda hvit, så å få skygge nå er jo litt spennende, selv om jeg hadde håpet på en tydeligere strek hvis det var nå :sorry:
Tester nok på nytt ikveld og imorgen tidlig.
Bildene er tatt innenfor tidsfrist.


4FA7B854-D9A3-4549-ADB9-7BAE5924D1FA.jpeg



F76DC139-A791-45D9-A152-666EF2F52B97.jpeg


628A6043-5530-4D08-89CB-4ACC351E1245.jpeg


Vis vedlegget 404006
Syns og eg ser nåke her! Håpe det utvikle seg til "ingentvil" strek i måro :woot:
 
PP 4 etter MA - 11 DPO


Trodde liksom jeg skulle slippe unna strektydingen når jeg lot være å kjøpe tidlig make sure. Men her står jeg og nistirrer på testene allikevel.
Irriterer meg grønn over at det er «noe», men det noe er ikke sterkere enn igår….
Så det blir nok ikke noen baby her denne gangen heller :sorry:


112C27E4-6AF7-44E7-A242-322FC32C24E3.jpeg


112AA125-0AD0-48B8-9CA1-8EBC4D29EEEF.jpeg
 
PP 4 etter MA - 11 DPO


Trodde liksom jeg skulle slippe unna strektydingen når jeg lot være å kjøpe tidlig make sure. Men her står jeg og nistirrer på testene allikevel.
Irriterer meg grønn over at det er «noe», men det noe er ikke sterkere enn igår….
Så det blir nok ikke noen baby her denne gangen heller :sorry:


112C27E4-6AF7-44E7-A242-322FC32C24E3.jpeg


Vis vedlegget 404082
Ser jo strek???:pompus::woot:
 
PP 5 etter MA - CD 1


Da våkner jeg til blod idag og begynner på enda en prøveperiode. Det gjør vondt, men det er ikke så mye mer å gjøre enn å innfinne seg i det og prøve å finne en slags ro i at sånn er der, det får jeg ikke gjort noe med, og vi får prøve igjen.

Det gjør også vondt å tenke på at det ikke blir noen 2023 baby, men jeg håper og regner med at følelsene for det får roet seg litt når det går litt tid.

Når det ikke gikk, er det jo godt når man begynner å blø og kan begynne på nytt med blanke ark og nytt håp.
 
Back
Topp