Takk for svar!Jeg får el slim fra ca 4 dg før el. Og med blinkende fjes er det bare å komme igang med aksjelegging![]()
Jeg prøvde å ta vanlig billigstrimmel også, men har var streken veldig svak.. skulle trodd den var sterkere siden el nærmer seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!Jeg får el slim fra ca 4 dg før el. Og med blinkende fjes er det bare å komme igang med aksjelegging![]()
Takk for svar!hvor mange dager pleier du ha blinkende fjes før maksimal?
Jeg prøvde å ta vanlig billigstrimmel også, men har var streken veldig svak.. skulle trodd den var sterkere siden el nærmer seg?

Vis vedlegget 304386
Dagens graf. Legger jeg inn temp for i morgen, flytter EL fra CD27-25. Hvilken dag er mest riktig?
Vis vedlegget 304409
Ingen Temp i dag. Vart litt alkohyl i går 4 vin glass. Men eg har positiv el test![]()
YES YESDa blir det skikkelig syklus på deg denne runden![]()
Får håpe det er BABY kurve. Skulle så gjerne gitt deg svar på det men veit ikkje.
Krysser og håper det er den rette PPenVis vedlegget 304473
Hmm.. 7 eller 5DPO...? Er i hvertfall i DPO land
Når skal du teste igjen?Vis vedlegget 304476
Ny pp i gang.. Nå har vi nådd 6 mnd :/ Håper virkelig det blir vår tur snart! Har begynt å tempe vaginalt nå, spent på hvor annerledes temp blir.

Hei alle sammen! Nå skal vi prøve på Nr 2 og siden jeg tempet den mnd jeg ble gravid med første må jeg jo gjøre dette igjen! Jeg har et som til dere som har små barn som våkner midt på natten og tidlig. Ofte må vi inn til henne sånn i 5-6 tiden, så planen er å tempe når hun våkner. Vil dette bli nøyaktig nok? Hva gjør dere når man må opp på natten flere ganger?
Ja har prøvd i munnen i 2 mnd, men tenker det kan være interessant å prøve vaginalt. Det er like enkelt ja, det merker jeg alleredeJeg temper også vaginalt, tenker det gir riktigere svar enn i munnen. Er jo like enkelt uansett
Masse lykke til denne pp![]()