Vi som temper

Hos meg stiger gjerne tempen litt dagen for el, og videre etter el
Ok! Jeg hadde negativ test i går etter nesten to dager med positiv el test. Målte i dag tidlig og da fikk jeg samme temp som i går, MEN jeg sovnet mens jeg målte, sikkert med åpen munn haha huff.. men så målte jeg igjen etter to min og da fikk jeg ca 0,2 stigning. Men den ble jo tatt etter «en liten stund».. pleier alltid ta med en gang klokka ringer. What to do?!

2E4EAEB0-5A9A-41C6-8F94-9AC618CCB7D4.jpeg

Etter å ha kommet hjem fra fest igår, hadde jeg en del utflod. Den var nesten klar i fargen og minnet veldig om EL slim. Rart.. er også usikker på om jeg er 11 eller 9 DPO. Hva tror dere?

Ok! Jeg hadde negativ test i går etter nesten to dager med positiv el test. Målte i dag tidlig og da fikk jeg samme temp som i går, MEN jeg sovnet mens jeg målte, sikkert med åpen munn haha huff.. men så målte jeg igjen etter to min og da fikk jeg ca 0,2 stigning. Men den ble jo tatt etter «en liten stund».. pleier alltid ta med en gang klokka ringer. What to do?!
Noen?

Rådet er nok å la dagen utgå, og vente og se hva de neste dagene viser :)
Håper det stiger! Kan det hende at temp ikke stiger i det hele tatt? Jeg hadde knallpositive el-tester og har også brukt clearblue advanced eltesten:) og el-smerter og det hele. Har litt murring i magen i dag, men usikker på hva det er..

Håper det stiger! Kan det hende at temp ikke stiger i det hele tatt? Jeg hadde knallpositive el-tester og har også brukt clearblue advanced eltesten:) og el-smerter og det hele. Har litt murring i magen i dag, men usikker på hva det er..

Tempen skal stige etter EL, jo. Dersom den ikke gjør det, he du hatt en syklus uten EL (som skjer iblant).

Lykke til de neste dagene:)

Ja det gjør ein. Men kroppen kan prøve på nytt med el og.
Selv om jeg hadde positiv el og smerter? Her er dagens temp:) stiger, så tenker jeg må ha hatt og at egget slapp? Hvis gårsdagens temp ikke stemmer, så er iallefall dagens 0,25 høyere enn det den pleier?:)

Vedlegg

• A037941F-7C33-4C97-BB23-3DBD985C6345.jpeg
    A037941F-7C33-4C97-BB23-3DBD985C6345.jpeg
    55,3 KB · Visninger: 74
Selv om jeg hadde positiv el og smerter? Her er dagens temp:) stiger, så tenker jeg må ha hatt og at egget slapp? Hvis gårsdagens temp ikke stemmer, så er iallefall dagens 0,25 høyere enn det den pleier?:)
Du har hatt eggløsning. Barre prøv og legg inn Temp for i morgon og sjå om det dukker opp kryss

Back
Topp