Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det så nå på en test jeg tok i går ettermiddag. Jeg så på den etter 5 min i går og da var den negativ. Men når jeg så på de nå så var den positiv!! Whaaat.. kan det være to dager med negativ test og så positiv? Men den er vel uansett ikke gjeldende et døgn etter?Du har hatt eggløsning. Barre prøv og legg inn Temp for i morgon og sjå om det dukker opp kryss
Dukker opp kryss da ja. Men er det sikkert at jeg har hatt eggløsning pga tempøkningen? Jeg er bare så usikker på hvilken dag ser du..Du har hatt eggløsning. Barre prøv og legg inn Temp for i morgon og sjå om det dukker opp kryss
3 dager med forhøyet Temp sier eggløsning.Dukker opp kryss da ja. Men er det sikkert at jeg har hatt eggløsning pga tempøkningen? Jeg er bare så usikker på hvilken dag ser du..
Alt kan skjeTror nok alt håp er ute for min del. Venter på TR nå.
Ny pp og håper det klaffer da!
Alt kan skje
Dukker opp kryss da ja. Men er det sikkert at jeg har hatt eggløsning pga tempøkningen? Jeg er bare så usikker på hvilken dag ser du..
Det kan være feste dipp og. Har sett noe liknande og rett opp på 12 dpo. Må nok Google om det.Du er grei som er så optimistisk! Skulle gjerne sett at jeg var preggis, men den tempen er jo virkelig ikke positiv! Og svært lik sist syklus, se bilde.
Av ren nysgjerrighet, vet du noe om/vet du hvor jeg kan lese om temp-fall i DPO-dagene og fortsatt være gravid? Tenker ar når jeg er på tredje dag med fall, så skal det jo ikke gå an med graviditet.
Da har termometer kommet i posten og jeg er forsjåvidt klar. Har fortsatt spiral i, men litt lyst til å se om jeg har noen form for syklus. Kan det være?
Skal etter planen ta den ut om en mnd da da!
Rakk to mnd med temming forrige gang, før jeg ble gravid. Funket bra, og så at jeg nesten måtte være gravid på den før jeg fikk positiv test
Vis vedlegget 304915
Hm kva er detta da ?
Vis vedlegget 304916 Når tror dere El er?
Sjekket men kom ikke opp kryss før jeg la inn for to dager, og i dag har jeg masse elslim, men enda bare en blinkende smiley er så spent!Ville tenkt du får kryss på CD10? Har du sjekket ved å legge inn høy temp for i morgen, og se om FF setter kryss da?
Da er ikkje egget slipt endaSjekket men kom ikke opp kryss før jeg la inn for to dager, og i dag har jeg masse elslim, men enda bare en blinkende smiley er så spent!
Er det det så er det håp men frykte jeg eg ute av dansen.Kanskje en tidlig festedipp?
Er det det så er det håp men frykte jeg eg ute av dansen.
Egga er gamle så barre 1 % sjanse så jeg håper håper jeg klarer å vere bort i den 1 %.Såpass tidlig i lutealfasen, er det jo masse håp! Hvorfor har du ikke troa?