Vi som temper

Vanskelig og si men det viktigaste er at du har over 3 dager med høy Temp.
Ja, sånn er grafen inkludert dagens temp som ble tatt etter 90 minutters søvn. Trolig dyp da jeg var sykt trøtt!:wtf::woot: Og dyp søvn er vel bra å måle etter?!
 

Vedlegg

  • C65D8108-EE3F-432C-B50E-122AA9981EF1.jpeg
    C65D8108-EE3F-432C-B50E-122AA9981EF1.jpeg
    69,4 KB · Visninger: 53
Kan dippen i går være det jeg håper det er?:bag:
Noen som har hatt festedipp så tidlig som 6 dpo?
 

Vedlegg

  • A288EFF6-AC42-4929-BC21-16D88128C3BF.jpeg
    A288EFF6-AC42-4929-BC21-16D88128C3BF.jpeg
    63,5 KB · Visninger: 69
Hmm.. Er inne her å snoker litt..:p Og kjenner jeg blir litt nysgjerrig på dette med temping, noen som har lyset til å gi en amatør og grønnskolling en kjapp og grei innføring/forklaring? ;)
 
Hmm.. Er inne her å snoker litt..:p Og kjenner jeg blir litt nysgjerrig på dette med temping, noen som har lyset til å gi en amatør og grønnskolling en kjapp og grei innføring/forklaring? ;)
Lav temp før eggløsning og høy temp etter eggløsning :) man kan være gravid om tempen holder seg høy over Ikm:) man vil se et tydelig skille når man har hatt eggløsning. Jeg bruker FF og natural cycles:)
 
Lav temp før eggløsning og høy temp etter eggløsning :) man kan være gravid om tempen holder seg høy over Ikm:) man vil se et tydelig skille når man har hatt eggløsning. Jeg bruker FF og natural cycles:)

Hmm.. kanskje jeg må gå til innkjøp av termometer også nå da..:p Har jo alt ellers, så hvorfor ikke:p:hilarious:
 
Takk :) fant mage sure sitt jeg og, på komplettapotek..:) men skal på byen en tur iløpet av dagen, så lurer på å heller kjøpe ett der, så kanskje jeg kan få begynt å mål alt imorgen tidlig :D
Man får kun kjøpt basaltermometer på nett. Det må ha to desimaler og alle i butikk/apotek har kun 1 desimal. Jeg har vertfall aldri funnet med to desimaler i butikk :)
 
Da har jeg tempet to morgener, og håper jeg klarer å implantere det i morgenrutinen;) Fint om jeg våkner når sambos alarm går av, men oftes våkner jeg ikke av den.. når jeg skal våkne har jeg ofte forsovet meg, da kan det bli stress å tempe

Er på 13DPO nå, og ingen positiv g.test, så antar TR er rundt hjørnet.
 
0CBD3E18-F8DE-4223-9BDA-E2D098F707D5.jpeg
Kjenner jeg blir litt utålmodig nå, synes egget skal slippe snart jeg! Kan noen tolke denne?

Legger til at jeg må plotte inn to høyere temperaturer for å få opp kryss..
 
Back
Topp