lusemus 71
Forumet er livet
Tempen stiger![/QUOTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen stiger![/QUOTE
Egget har slept lørdagen ein gang pga tempen din var høy på søndag. Høy Temp 3 dager på rad da har egget sluppet. Egget lever i 24 timer etter det har slept, så søndag ein gang vart det 24 timer. Så lørdags kosen hjalp.Kan man egentlig se på tempen at egget har sluppet? eller er det stigningen som forteller meg det? mtp at ff satt lørdag som eggløsningsdag? er jo snakk om noen timer hvor egget kan slippe, sånn etter 12-36 timer.. da nytter det vel ikke at siste gang vi hadde sex var lørdag, hvis egget slipper etter nesten to døgn etter dette?
Ah da forstår jeg takk for svar!Egget har slept lørdagen ein gang pga tempen din var høy på søndag. Høy Temp 3 dager på rad da har egget sluppet. Egget lever i 24 timer etter det har slept, så søndag ein gang vart det 24 timer. Så lørdags kosen hjalp.
Krysser fingre og tær for klaffEgga er gamle så barre 1 % sjanse så jeg håper håper jeg klarer å vere bort i den 1 %.
Tempen starta å Stige. Var på 37,7 igår... idag kom tr
Samme her og krysses det som kanKrysser fingre og tær for klaff
Slik vil jeg og ha NO
Spennende!! Ser veldig bra utVis vedlegget 304985
Litt av hopp det her
Flott temp. Man kan ikkje bruke andre sine kurver og sammenlikne for du har din kurve. Krysse og håper det er baby Temp kurveDagens graf med liiiitt mer stigning
!burde temp vært høyere?
Uff da noko drittHer går det den veien høna sparker...
Venter bare på TR slik at ny pp kan komme i gang.
Håper det fikk tempet etter 80 min søvn i dag.. (til vanlig tid). kan jeg stole på den tempen? Mini våknet og holdt det litt gående, så fikk ikke mer sammenhengende..Flott temp. Man kan ikkje bruke andre sine kurver og sammenlikne for du har din kurve. Krysse og håper det er baby Temp kurve
Ok denne så veldig lovende ut!!!Vis vedlegget 305058
Litt ned men må væreover 36,80