Vi som temper

Kan man egentlig se på tempen at egget har sluppet? eller er det stigningen som forteller meg det? mtp at ff satt lørdag som eggløsningsdag?:) er jo snakk om noen timer hvor egget kan slippe, sånn etter 12-36 timer.. da nytter det vel ikke at siste gang vi hadde sex var lørdag, hvis egget slipper etter nesten to døgn etter dette?

Kan man egentlig se på tempen at egget har sluppet? eller er det stigningen som forteller meg det? mtp at ff satt lørdag som eggløsningsdag?:) er jo snakk om noen timer hvor egget kan slippe, sånn etter 12-36 timer.. da nytter det vel ikke at siste gang vi hadde sex var lørdag, hvis egget slipper etter nesten to døgn etter dette?
Egget har slept lørdagen ein gang pga tempen din var høy på søndag. Høy Temp 3 dager på rad da har egget sluppet. Egget lever i 24 timer etter det har slept, så søndag ein gang vart det 24 timer. Så lørdags kosen hjalp.

Egget har slept lørdagen ein gang pga tempen din var høy på søndag. Høy Temp 3 dager på rad da har egget sluppet. Egget lever i 24 timer etter det har slept, så søndag ein gang vart det 24 timer. Så lørdags kosen hjalp.
Ah da forstår jeg :) takk for svar!

6B614846-520D-4FED-880E-4BBADDD39440.jpeg

Litt av hopp det her

Dagens graf med liiiitt mer stigning
!burde temp vært høyere?

Vedlegg

• A5AE7A9E-59DA-43FC-859D-70AAB0AA959B.jpeg
    A5AE7A9E-59DA-43FC-859D-70AAB0AA959B.jpeg
    69 KB · Visninger: 68
Her går det den veien høna sparker...

Venter bare på TR slik at ny pp kan komme i gang.

Vedlegg

• AE9F1D43-9DED-411E-BB13-928D860FFD4A.jpeg
    AE9F1D43-9DED-411E-BB13-928D860FFD4A.jpeg
    55,1 KB · Visninger: 77
Flott temp. Man kan ikkje bruke andre sine kurver og sammenlikne for du har din kurve. Krysse og håper det er baby Temp kurve :)
Håper det:) fikk tempet etter 80 min søvn i dag.. (til vanlig tid). kan jeg stole på den tempen? Mini våknet og holdt det litt gående, så fikk ikke mer sammenhengende..

Back
Topp