Vi som temper

EBBD4A04-C426-40B9-9CD3-F137FCF3FCF9.jpeg

Holder seg oppe

Gårsdagens temp er tatt etter 90 min søvn, men kan jo være en festedipp? Burde dagens temp vært høyere?:bored::hungover:

Vedlegg

• 41E59F5E-FC85-4F3B-8707-C1FF8EA6720A.jpeg
    41E59F5E-FC85-4F3B-8707-C1FF8EA6720A.jpeg
    68,7 KB · Visninger: 90
Men hallooo, kan ikke tempen synke så mensen kommer snart da? Jeg vil starte neste PP når det ikke gikk på denne:banghead:

For tempen bruker å falle før mensen? Gjorde det sist jeg tempet iaf.. samme med hvilepulsen, men den er foreløpig like høy den og..

Men, drakk litt alko på fest i går, kan det tukle med temp og puls kanskje?:)

Vedlegg

• 59A8EB2A-8228-4566-BCE4-79622D831FF1.jpeg
    59A8EB2A-8228-4566-BCE4-79622D831FF1.jpeg
    72,8 KB · Visninger: 102
Men hallooo, kan ikke tempen synke så mensen kommer snart da? Jeg vil starte neste PP når det ikke gikk på denne:banghead:

For tempen bruker å falle før mensen? Gjorde det sist jeg tempet iaf.. samme med hvilepulsen, men den er foreløpig like høy den og..

Men, drakk litt alko på fest i går, kan det tukle med temp og puls kanskje?:)
Alkohol gir hvertfall meg høyere temp, så det kan være forklaringen :)
Tempen min faller som regel første dag jeg får mensen ;)

Jeg ville ha mensen i gååår.. utålmodig:hilarious: mensen er jo en rar ting å ønske seg når man prøver på barn:p Men man ønsker seg heller ikke lange/uregelmessige sykluser så! Håper tanta kommer ila helga iaf da:bag:

Jeg ville ha mensen i gååår.. utålmodig:hilarious: mensen er jo en rar ting å ønske seg når man prøver på barn:p Men man ønsker seg heller ikke lange/uregelmessige sykluser så! Håper tanta kommer ila helga iaf da:bag:
Når man først vet at håpet et ute, er mensen det eneste du vil ha :hilarious: merkelig det der, men tror det er likt for oss alle! Utrolig frustrerende når kroppen ikke gjør som den skal :bag:

Når man først vet at håpet et ute, er mensen det eneste du vil ha :hilarious: merkelig det der, men tror det er likt for oss alle! Utrolig frustrerende når kroppen ikke gjør som den skal :bag:

Haha, ja akkurat sånn er det nok for de fleste her:p Skal ikke klage på syklusen min, den er ikke helt stabil, men en forskjell på 2-4 dager kan man absolutt leve med;)

Jeg tok ut spiral i går, og i dag har jeg smiley clearblue:p jeg som har redd jeg ikke hadde eggløsning :p
Men er det når den blinker jeg registrerer som positiv lh-test da Eller?

Back
Topp