lusemus 71
Forumet er livet
Holder seg oppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kunne ikke ha sett bedre ut!! Har du røket på en liten test da??Vis vedlegget 305131
Holder seg oppe
ikkje i dag. Har besøk så får ikkje tatt det i ro og fred.Det kunne ikke ha sett bedre ut!! Har du røket på en liten test da??
Helt rått at du klarer å la vær! Krysser fingrene for degikkje i dag. Har besøk så får ikkje tatt det i ro og fred.
Har nok testa i 2 dager men ikkje slik som jeg bruker og gjør.Helt rått at du klarer å la vær! Krysser fingrene for deg
Ingen?Vis vedlegget 305126 Kjenner jeg blir litt utålmodig nå, synes egget skal slippe snart jeg! Kan noen tolke denne?
Legger til at jeg må plotte inn to høyere temperaturer for å få opp kryss..
Du har en veldig ustabil temp og det kan være vanskelig for FF å finne EL her. Temper du til samme tid hver dag? Og etter 4 timer sammenhengende søvn?Vis vedlegget 305126 Kjenner jeg blir litt utålmodig nå, synes egget skal slippe snart jeg! Kan noen tolke denne?
Legger til at jeg må plotte inn to høyere temperaturer for å få opp kryss..
Ja, temper som regel til samme tid, men har sove litt dårlig og da de siste ukene..Du har en veldig ustabil temp og det kan være vanskelig for FF å finne EL her. Temper du til samme tid hver dag? Og etter 4 timer sammenhengende søvn?
Gårsdagens temp er tatt etter 90 min søvn, men kan jo være en festedipp? Burde dagens temp vært høyere?
Alkohol gir hvertfall meg høyere temp, så det kan være forklaringenMen hallooo, kan ikke tempen synke så mensen kommer snart da? Jeg vil starte neste PP når det ikke gikk på denne
For tempen bruker å falle før mensen? Gjorde det sist jeg tempet iaf.. samme med hvilepulsen, men den er foreløpig like høy den og..
Men, drakk litt alko på fest i går, kan det tukle med temp og puls kanskje?
Når man først vet at håpet et ute, er mensen det eneste du vil ha merkelig det der, men tror det er likt for oss alle! Utrolig frustrerende når kroppen ikke gjør som den skalJeg ville ha mensen i gååår.. utålmodig mensen er jo en rar ting å ønske seg når man prøver på barn Men man ønsker seg heller ikke lange/uregelmessige sykluser så! Håper tanta kommer ila helga iaf da
Når man først vet at håpet et ute, er mensen det eneste du vil ha merkelig det der, men tror det er likt for oss alle! Utrolig frustrerende når kroppen ikke gjør som den skal
Fast smiley, da har hu eggløsning blinkende: på vei.Jeg tok ut spiral i går, og i dag har jeg smiley clearblue jeg som har redd jeg ikke hadde eggløsning
Men er det når den blinker jeg registrerer som positiv lh-test da Eller?