Vi som temper

Men hallooo, kan ikke tempen synke så mensen kommer snart da? Jeg vil starte neste PP når det ikke gikk på denne:banghead:

For tempen bruker å falle før mensen? Gjorde det sist jeg tempet iaf.. samme med hvilepulsen, men den er foreløpig like høy den og..

Men, drakk litt alko på fest i går, kan det tukle med temp og puls kanskje?:)

I dag er tempen på samme nivå som forrigårs igjen, sunket litt altså. Da «håper jeg» tanta kommer i dag! Hvilepulsen er like høy da.. så kanskje hun ikke kommer før i morgen...
 
Har ikkje tatt tempen på 2 dager. Vert vaken til kl 4 og 5 og Max 3 timer til temping. Da kutta jeg det ut. I morgon kjem det Temp og har 0 symptomer og kjenner ingen ting.
 
F4BA9E9B-4A3F-47AE-BBB2-615AFE2041E6.jpeg
 
Screenshot_20190811-214958_FF Mobile.jpg
Noen med barn som våkner flere ganger om natten her? Hvordan temper dere?
Jeg bare temper uansett jeg. Min sønn står opp alt fra 05.30 og 7.30, så temper da. Hadde alarm til 05.00 en mnd men fant ut at jeg ser forskjellen uansett, temp hoppet finner jeg sjøl om tiden er litt sånn hipp som happ :)

Hvis jeg våkner sent eller har hatt mye oppvåkninger justerer jeg bare temp bittelitt ned

Grafen er fra forrige mnd. Mange temp er justert litt ned så de ser like ut før el, men det er ikke mye. Likevel ser du tydelig hoppet etter el
Screenshot_20190811-214958_FF Mobile.jpg
 
Tok ut spiral fredag, smilefjes på clearblue på lørdag ettermiddag men ikke helt positiv på strimmel, lørdag kveld var den negativ på begge. Og ut i fra FF har vel eggløsning skjedd?
 

Vedlegg

  • 20190812_121355.jpg
    20190812_121355.jpg
    51,4 KB · Visninger: 53
Tok ut spiral fredag, smilefjes på clearblue på lørdag ettermiddag men ikke helt positiv på strimmel, lørdag kveld var den negativ på begge. Og ut i fra FF har vel eggløsning skjedd?
Vanskelig å se med så kort temp kurve :) FF vil sette inn el krysset når du har hatt tre dager med god stigning.
 
Da er tempen på vei opp. El kom i går kveld, og siste dose aksjer ble lagt inn :rolleyes: I morgen vil det nok komme høyere temp enn coverline. Drømte om positiv test i natt så får håpe jeg er sanndrømt!!
Screenshot_20190813-083934_FF Mobile.jpg
 
Ny temp i dag. Og siden ff ikke får bestemt seg så kan jeg være 11,10 eller 8 dpo. Ff flytta krysset når jeg la inn el test. Tar jeg vekk el testen så er jeg tilbake på 8 dpo...
Screenshot_20190813_085020.jpg
 
Back
Topp