Ny temp i dag. Og siden ff ikke får bestemt seg så kan jeg være 11,10 eller 8 dpo. Ff flytta krysset når jeg la inn el test. Tar jeg vekk el testen så er jeg tilbake på 8 dpo... Vis vedlegget 305517
Har du testet no mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny temp i dag. Og siden ff ikke får bestemt seg så kan jeg være 11,10 eller 8 dpo. Ff flytta krysset når jeg la inn el test. Tar jeg vekk el testen så er jeg tilbake på 8 dpo... Vis vedlegget 305517
Uff... det var kjedeligVis vedlegget 305412
Dårlig tegn. Sist gravid var tempen over 36,80. Er nok tegn på heksa er på veg.
Dette lover godt! Så det andre innlegget ditt, og jeg ser alle strekene!Dagens, holder seg relativt stabil Vis vedlegget 305651
Ja, Tempen har aldri steget på 10 dpo før. Den pleier alltid å være på vei ned. Så gøy. Tok en Cb plus i dag, men synes ikke den var noe å hoppe i været etter.Dette lover godt! Så det andre innlegget ditt, og jeg ser alle strekene!
Uansett så er det stor sjans for at det klaffer, sædcellene lever fint i 2-3dager oppi der - om ikke lengreStemmer det at El MÅ ha vært på tirsdag? Jeg fikk jo positiv på lørdag og søndag på El... Kan det være det klaffer allikevel?
Æsj. Det var ikke det her jeg håpet på... Hvis den ikke flyr opp i Morgen, så er det vei enda en kjemisk. Vis vedlegget 305734