Vi som temper

Jeg får el slim fra ca 4 dg før el. Og med blinkende fjes er det bare å komme igang med aksjelegging:dance011
Takk for svar!;) hvor mange dager pleier du ha blinkende fjes før maksimal?
Jeg prøvde å ta vanlig billigstrimmel også, men har var streken veldig svak.. skulle trodd den var sterkere siden el nærmer seg?

Takk for svar!;) hvor mange dager pleier du ha blinkende fjes før maksimal?
Jeg prøvde å ta vanlig billigstrimmel også, men har var streken veldig svak.. skulle trodd den var sterkere siden el nærmer seg?

Jeg har ganske kort topp. Så noen ganger har jeg gått rett fra ingenting til fast smilefjes dagen etter.
Har aldri testet med strimler, kun med CB digital eller monitor. Opplevde samme på den også. Kunne gå rett fra lav til maks dagen etter.
Tipper el er rett rundt hjørnet hos deg ;)

Jeg skal tempe fra neste PP! Jeg og sambo ble enige om å begynne prøvingen igjen dagen før EL forrige uke, så tviler på at det ble suksess nå. Og vet jo faktisk ikke om jeg hadde EL, siden jeg ikke temper! Tok EL-tester, men de var nesten-positive flere dager før, og så en ganske tydelig positiv, før de var nesten-positive i noen dager igjen. Så kjentes det litt ut som EL-smerter flere dager etter at jeg trodde EL hadde vært, og da hadde vi ikke mulighet for aksjeinnlegging.

Kjenner det hadde vært mye bedre å fulgt med med temping, forsøkte jo det da vi prøvde i høst:)

Så når TR kommer, skal jeg begynne temping igjen:D

9B981F6E-61CB-4F30-B294-78A8296DD481.jpeg

Ingen Temp i dag. Vart litt alkohyl i går 4 vin glass. Men eg har positiv el test :smug:

Hei alle sammen! Nå skal vi prøve på Nr 2 og siden jeg tempet den mnd jeg ble gravid med første må jeg jo gjøre dette igjen! Jeg har et som til dere som har små barn som våkner midt på natten og tidlig. Ofte må vi inn til henne sånn i 5-6 tiden, så planen er å tempe når hun våkner. Vil dette bli nøyaktig nok? Hva gjør dere når man må opp på natten flere ganger?

Screenshot_20190731-082732_FF Mobile.jpg

Ny pp i gang.. Nå har vi nådd 6 mnd :/ Håper virkelig det blir vår tur snart! Har begynt å tempe vaginalt nå, spent på hvor annerledes temp blir.

Dagens temp:) håper el er rundt hjørnet. Har hatt blinkende smiley i 3 dager nå. Er 14 dager siden mens på fredag

Vedlegg

• 0519B275-8144-4D27-AF43-7C50754FE235.jpeg
    0519B275-8144-4D27-AF43-7C50754FE235.jpeg
    56,2 KB · Visninger: 52
Hei alle sammen! Nå skal vi prøve på Nr 2 og siden jeg tempet den mnd jeg ble gravid med første må jeg jo gjøre dette igjen! Jeg har et som til dere som har små barn som våkner midt på natten og tidlig. Ofte må vi inn til henne sånn i 5-6 tiden, så planen er å tempe når hun våkner. Vil dette bli nøyaktig nok? Hva gjør dere når man må opp på natten flere ganger?

Min sover stort sett hele natten, men jeg temper fast 06.10, det er før mini våkner. Og dermed blir klokkeslettet ganske fast. Og skulle mini våkne mellom 02 og 06 tar pappaen henne :p

Jeg ville satt alarm fast på f.eks 04.55 og tempet da, om jeg var deg.

Back
Topp