Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge før eggløsning pleier det å komme slim?Vis vedlegget 304224
Ser jo bra ut så langt. Får håpe eg får el slim i dag el i morgon.
Ser ut som du har hatt EL dag 21. Plugg inn rundt samme temp idag for imorgen og se hvordan den reagerer, tror du får opp strek da.Har dere noen gode råd?
Hatt masse indikasjoner på EL og fikk positiv test dag 20.
Har imidlertid ikke fått noe voldsom dipp etter EL, men temperaturen har likevel steget to dager nå.
Har jeg hatt EL? Hvor stor må den dippen være?
Ser ut som du har hatt EL dag 21. Plugg inn rundt samme temp idag for imorgen og se hvordan den reagerer, tror du får opp strek da.
Har dere noen gode råd?
Hatt masse indikasjoner på EL og fikk positiv test dag 20.
Har imidlertid ikke fått noe voldsom dipp etter EL, men temperaturen har likevel steget to dager nå.
Har jeg hatt EL? Hvor stor må den dippen være?
Jeg pleier ikke nødvendigvis å ha noe store dip. Ofte registrerer den eggløsning dagen etter det såkalte "duppet" og. Så tror ikke det er behov for noe stort dip neiLurt! Da kom det opp strek Så den dippen behøver ikke være så stor altså?
Jeg pleier ikke nødvendigvis å ha noe store dip. Ofte registrerer den eggløsning dagen etter det såkalte "duppet" og. Så tror ikke det er behov for noe stort dip nei
Anyone?Når er det vanlig å få el-slim? Jeg er på dag 10 i dag. Har testet for el med clearblue advanced siden fredag. Fikk mensen 19. Juli etter å ha tatt ut spiral 11. Juni. Dette vil si at jeg fikk mensen for første gang etter uttak etter ca 5 uker. Vil dette si at syklusen min er i orden? Med tanke på at jeg hadde el to uker før jeg fikk mensen? Som vil da si at jeg vil få el igjen om noen dager?
Uttak av spiral: 11. Juni
Første el ifølge temp og test: 5. Juli
Første mensen etter uttak av spiral: 19. Juli
Når er det vanlig å få el-slim? Jeg er på dag 10 i dag. Har testet for el med clearblue advanced siden fredag. Fikk mensen 19. Juli etter å ha tatt ut spiral 11. Juni. Dette vil si at jeg fikk mensen for første gang etter uttak etter ca 5 uker. Vil dette si at syklusen min er i orden? Med tanke på at jeg hadde el to uker før jeg fikk mensen? Som vil da si at jeg vil få el igjen om noen dager?
Uttak av spiral: 11. Juni
Første el ifølge temp og test: 5. Juli
Første mensen etter uttak av spiral: 19. Juli
Fikk i dag et blinkende smilefjes det betyr vel at el er på vei?Tror det varierer når EL-slimet kommer, men det må jo komme før EL for å ha noe effekt. Jeg får det noen dager i forveien
Siden du har tatt ut spiralen så nylig er det vanskelig å vite om syklusen din er stabil enda. Følg med på denne syklusen, er du heldig er EL like rundt hjørnet
Fikk i dag et blinkende smilefjes det betyr vel at el er på vei?