Vi som temper

1FAEC80F-84FA-4CB2-8273-EF2B445FFBE5.jpeg
Ny utfordring nok en PP.. positiv test, men ingen EL

Jeg har aldri opplevd "store" hopp flere dager på rad før. Ville dere sagt at jeg har hatt eggløsning? Jeg ser den bytter dag for eggløsning utfra hvordan tempen er imorgen. Er den omtrent like høy så er jeg 3 dpo imorgen, får jeg et lite dip er dagens riktig. Hadde dere begynt på babyklister? Jeg er så usikker da jeg pleier ha masse pms tegn fra El til mensen og ikke merker til noe som helst annet enn at jeg idag er helt tørr(utflod), hatt litt creamy utflod de siste to dagene men glemt å føre det.
IMG_20190727_083218.jpg

Har dere noen gode råd?

Hatt masse indikasjoner på EL og fikk positiv test dag 20.

Har imidlertid ikke fått noe voldsom dipp etter EL, men temperaturen har likevel steget to dager nå.

Har jeg hatt EL? Hvor stor må den dippen være?

Vedlegg

• 5DA7D327-0666-47D8-961B-E25B0FD338F1.jpeg
    5DA7D327-0666-47D8-961B-E25B0FD338F1.jpeg
    64,3 KB · Visninger: 76
Har dere noen gode råd?

Har imidlertid ikke fått noe voldsom dipp etter EL, men temperaturen har likevel steget to dager nå.

Ser ut som du har hatt EL dag 21. Plugg inn rundt samme temp idag for imorgen og se hvordan den reagerer, tror du får opp strek da. :-)

Når er det vanlig å få el-slim? Jeg er på dag 10 i dag. Har testet for el med clearblue advanced siden fredag. Fikk mensen 19. Juli etter å ha tatt ut spiral 11. Juni. Dette vil si at jeg fikk mensen for første gang etter uttak etter ca 5 uker. Vil dette si at syklusen min er i orden? Med tanke på at jeg hadde el to uker før jeg fikk mensen? Som vil da si at jeg vil få el igjen om noen dager?

Uttak av spiral: 11. Juni
Første el ifølge temp og test: 5. Juli
Første mensen etter uttak av spiral: 19. Juli

Har dere noen gode råd?

Du trenger ikke ha en stor dipp før EL. Jeg har hatt mange sykluser som denne hvor det stiger sakte før et lite hopp opp.

Lurt! Da kom det opp strek:happy: Så den dippen behøver ikke være så stor altså?
Jeg pleier ikke nødvendigvis å ha noe store dip. Ofte registrerer den eggløsning dagen etter det såkalte "duppet" og. Så tror ikke det er behov for noe stort dip nei:-)

Jeg pleier ikke nødvendigvis å ha noe store dip. Ofte registrerer den eggløsning dagen etter det såkalte "duppet" og. Så tror ikke det er behov for noe stort dip nei:)

Takk, betryggende å høre! Hadde tydelig dipp da jeg ble gravid sist, men ikke tempet spesielt mange sykluser, så ikke oversikt over hva som er vanlig dor meg.

Når er det vanlig å få el-slim? Jeg er på dag 10 i dag. Har testet for el med clearblue advanced siden fredag. Fikk mensen 19. Juli etter å ha tatt ut spiral 11. Juni. Dette vil si at jeg fikk mensen for første gang etter uttak etter ca 5 uker. Vil dette si at syklusen min er i orden? Med tanke på at jeg hadde el to uker før jeg fikk mensen? Som vil da si at jeg vil få el igjen om noen dager?

Anyone?

Tror det varierer når EL-slimet kommer, men det må jo komme før EL for å ha noe effekt. Jeg får det noen dager i forveien:)

Siden du har tatt ut spiralen så nylig er det vanskelig å vite om syklusen din er stabil enda. Følg med på denne syklusen, er du heldig er EL like rundt hjørnet :)

Tror det varierer når EL-slimet kommer, men det må jo komme før EL for å ha noe effekt. Jeg får det noen dager i forveien:)

Siden du har tatt ut spiralen så nylig er det vanskelig å vite om syklusen din er stabil enda. Følg med på denne syklusen, er du heldig er EL like rundt hjørnet :)
Fikk i dag et blinkende smilefjes det betyr vel at el er på vei?

Vedlegg

• 9F6DFFA4-8820-449D-AB14-44E54576BCBD.jpeg
    9F6DFFA4-8820-449D-AB14-44E54576BCBD.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 52
Back
Topp