lusemus 71
Forumet er livet
Tror denne ppen er det ingen egg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor tror du det?Vis vedlegget 303526
Tror denne ppen er det ingen egg.
Har ikkje hatt positiv el tester enda.Hvorfor tror du det?
Tempen din er høyere. Har du kjent etter andre symptomer på EL?Har ikkje hatt positiv el tester enda.
Har altid hatt el slim men ikkje tegn til det. Ingen ting som sier at el har vert. Har ikkje smerter kun el tester og el slim som har gitt meg svar på det.Tempen din er høyere. Har du kjent etter andre symptomer på EL?
Kan det se ut som mensen er på vei? Har ikke fått mensen igjen etter uttak av spiral for 5 uker siden.. vil jeg kunne få eggløsning en gang/flere ganger før jeg får mensen? Eller vil mensen være «the next»?
Da håper jeg at mensen kommer! Har nemlig ikke hatt mensen etter jeg tok ut spiralen for 5 uker siden. Og jeg vet 100% at jeg hadde el, pga temp og positive tester så da BØR jo mensen komme ja.. hvis ikke er vel noe galt? Kan vel ikke si at jeg har kommet tilbake i syklus før mensen er tilbake vel?Det kan desverre se litt ut som at mensen er påtur ja. Men jeg har sett sykluser som har hatt større dropp i tempen enn dette, og likevel vært gravide.
Det vanlige er at mensen kommer ca 14 dager etter el. Noen har litt kortere og noen litt lengere fase mellom el og mensen.
Det er ikke vanlig med flere eggløsninger før mensen kommer.
Syns det ser ut som el kom på dag 10.. Så rartVis vedlegget 303657
Har fjerna all info om el tester og finner ingen el dag.
Ser slik ut som egget slapp på CD 10 men ingen positiv el test. Lurer på om jeg kan ha hatt ein lh topp fra 23 til 8 om morgon ? Har ikkje målt dei tidene på natta. Kan det være muligt ?Syns det ser ut som el kom på dag 10.. Så rart
Kan det sikkert. Mange har jo kjappe topper. Syns å ha lest flere plasser at man kan ha el sjøl om man ikke får positiv test ogSer slik ut som egget slapp på CD 10 men ingen positiv el test. Lurer på om jeg kan ha hatt ein lh topp fra 23 til 8 om morgon ? Har ikkje målt dei tidene på natta. Kan det være muligt ?
Har vert bort i kjapp topp par ganger. Får prøve ein testKan det sikkert. Mange har jo kjappe topper. Syns å ha lest flere plasser at man kan ha el sjøl om man ikke får positiv test og
Har du tempet tidligere? Hvordan ser denne perioden ut kontra tidligere perioder?Hva tror dere? Endelig EL?
Må sette appen på «FAM detector». Setter jeg den på «advanced» så kommer den også med EL, men da på det som her er 4dpo.
Uansett kommer den med EL iløpet av den siste tida da, og jeg føler også at kurven viser EL. Noen som har noen tanker??Vis vedlegget 303967