Vi som temper

C3022042-69E9-40B9-AFFB-3AA49F1CF235.jpeg

Tror denne ppen er det ingen egg.
 
Kan det se ut som mensen er på vei? Har ikke fått mensen igjen etter uttak av spiral for 5 uker siden.. vil jeg kunne få eggløsning en gang/flere ganger før jeg får mensen? Eller vil mensen være «the next»?
 

Vedlegg

  • 33C2EBB7-022C-4A0D-A585-9C2B90B4205B.jpeg
    33C2EBB7-022C-4A0D-A585-9C2B90B4205B.jpeg
    73,2 KB · Visninger: 68
Kan det se ut som mensen er på vei? Har ikke fått mensen igjen etter uttak av spiral for 5 uker siden.. vil jeg kunne få eggløsning en gang/flere ganger før jeg får mensen? Eller vil mensen være «the next»?

Det kan desverre se litt ut som at mensen er påtur ja. Men jeg har sett sykluser som har hatt større dropp i tempen enn dette, og likevel vært gravide.
Det vanlige er at mensen kommer ca 14 dager etter el. Noen har litt kortere og noen litt lengere fase mellom el og mensen.
Det er ikke vanlig med flere eggløsninger før mensen kommer.
 
Det kan desverre se litt ut som at mensen er påtur ja. Men jeg har sett sykluser som har hatt større dropp i tempen enn dette, og likevel vært gravide.
Det vanlige er at mensen kommer ca 14 dager etter el. Noen har litt kortere og noen litt lengere fase mellom el og mensen.
Det er ikke vanlig med flere eggløsninger før mensen kommer.
Da håper jeg at mensen kommer! Har nemlig ikke hatt mensen etter jeg tok ut spiralen for 5 uker siden. Og jeg vet 100% at jeg hadde el, pga temp og positive tester :) så da BØR jo mensen komme ja.. hvis ikke er vel noe galt? Kan vel ikke si at jeg har kommet tilbake i syklus før mensen er tilbake vel?
 
Tempeaturmåleren ble ødelagt i dag, akkurat når jeg har eggløsning :eek: Har brukt en fra babyplan, hvor får jeg tak i et med to desimaler i butikk? Har de på apotek?
 
Ser slik ut som egget slapp på CD 10 men ingen positiv el test. Lurer på om jeg kan ha hatt ein lh topp fra 23 til 8 om morgon ? Har ikkje målt dei tidene på natta. Kan det være muligt ?
Kan det sikkert. Mange har jo kjappe topper. Syns å ha lest flere plasser at man kan ha el sjøl om man ikke får positiv test og :)
 
Mensen kom nå!! Endelig! Tok ut spiral for 5 uker siden!
Plotter dere inn mensen samme dag, selv om dere får den sent? Fikk den nå kl 22.. bør jeg huke av for i morgen eller i dag?
 
Hva tror dere? Endelig EL?
Må sette appen på «FAM detector». Setter jeg den på «advanced» så kommer den også med EL, men da på det som her er 4dpo.
Uansett kommer den med EL iløpet av den siste tida da, og jeg føler også at kurven viser EL. Noen som har noen tanker??
E9F69B9E-EA87-47F5-90B8-E902BAFBF100.png
 
Hva tror dere? Endelig EL?
Må sette appen på «FAM detector». Setter jeg den på «advanced» så kommer den også med EL, men da på det som her er 4dpo.
Uansett kommer den med EL iløpet av den siste tida da, og jeg føler også at kurven viser EL. Noen som har noen tanker??Vis vedlegget 303967
Har du tempet tidligere? Hvordan ser denne perioden ut kontra tidligere perioder?
 
Back
Topp