lusemus 71
Forumet er livet
Koste meg med 3 vin glass i går, jammen det slo det ut på tempen i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nok dritt . Håper neste PP slår til.Der kom tanta
Hvordan er tempen din?Er ikkje heilt i form og ingen ting stemmer med tempen.
Vakna i dag med 36,95 og ingen el slim eller positive el test.Hvordan er tempen din?
Ah.. kan jeg se grafen din?Vakna i dag med 36,95 og ingen el slim eller positive el test.
Kan nesten se ut som du har hatt el?Vis vedlegget 303339
CD 11 er etter 3 vin glass.
Har ikkje hatt positive el test fra CD 9, tester opp til 5 ganger daglig. Har ikkje vert over 50 % sterk. Alkohol inntak kvelden CD 10. 3 vinglass fra kl 23 til 01. tempen høy da CD 11. Ikkje i form sår hals, nasen renner og føler meg heit. Kroppen er på bærturKan nesten se ut som du har hatt el?
Nok dritt . Håper neste PP slår til.
Trodde ikke det.. tester du med el-tester også? To ganger til dagen vil jeg anbefaleVis vedlegget 303395
Dagens Temp. Ser ut som el men ikkje fått positiv enda. Er kjempe forkjøla kan det hindre at el vil komme ?
Testa opp til 5 ganger om dagen.Trodde ikke det.. tester du med el-tester også? To ganger til dagen vil jeg anbefale
Ser jo kjempe dra ute den kurvaHva tror dere om min kurve? krysser fingrene..
Vis vedlegget 303451
Føler meg ikkje så tung men tempen stemmer ikkje. For tok tempen no etter ca 45 min etter stod opp er tempen 36,60.
Har ikkje hatt positiv el test men det er jo eit glise fra 23 til kl 8 om morgon. Kan ha vert ein rett opp og ned på natta.Kanskje egget slapp 13??