Vi som temper

Min graf denne prøveperioden! Øverste teller ikke da den var en pauseperiode. Nederste er gjeldende.
Syns den ser lovende ut så langt :oops:
 

Vedlegg

  • 32B86AFA-89FA-4308-949E-5C82C822C847.png
    32B86AFA-89FA-4308-949E-5C82C822C847.png
    122,7 KB · Visninger: 77
De fem første dagene jeg startet å tempe bruke jeg et termometer med kun en desimal. Burde jeg slette disse dagene kanskje? Har brukt med to desimaler siden.. men blir kanskje ikke 100% når jeg har brukt to forskjellige i 2 uker?
 
Siden 2014 og er godt opp i åra så egga mine er det vel 1 % sjanse. Gir oss i august reknar med ingen god kvalitet på egga kan hende egga ikkje vil lenger.

Hva med donoregg? Har hørt om flere 40+ damer som har hatt suksess med dette. Man må vel til utlandet da.
 
Var det du som har tatt Wild yam ?
Ja jeg tok wild yam, men den er trappet ned og sluttet med for mange dager siden :p Nei jeg har ikke testet på nytt, går her fortsatt med samme murringer på 4. Døgn nå, begynner å bli dritlei menssmerter :p Begynner å bli slitsomt å løpe på do å sjekke konstant.
Syns pp 5 kan komme nå :)
Screenshot_20190701-073456_FF Mobile.jpg
 
Jeg begynner å lure på om jeg har hatt kjemisk, og bare ikke rukket å se det på test siden jeg sjekka Så seint.. For jeg bruker aldri å ha uka mi så sent, og bruker å spotte i minst en dag først, gjerne flere. Hele denne pp har vært helt rar, 4 dager med konstante stikk og murring. Har følt "nå kommer uka" hele dagen lenge, begynner å bli lei :p
 
Ser ut som at det går riktig vei så langt! Fikk 2-3 på digital idag:)
 

Vedlegg

  • 8DE300EC-5BCF-4271-A3B8-5858D6EC0BCA.jpeg
    8DE300EC-5BCF-4271-A3B8-5858D6EC0BCA.jpeg
    61,8 KB · Visninger: 79
Her er min for i dag. Hvordan vil dere tolke denne? Tok ut spiral 11. Juni og startet å tempe 17. Juni. Enda ikke fått mensen igjen og har heller ikke fått noen positive el-tester slik FF påstår :bookworm::bored::finger:
 

Vedlegg

  • 5FE8B85D-75E1-4CFE-972D-3AFAB4BFA8F2.jpeg
    5FE8B85D-75E1-4CFE-972D-3AFAB4BFA8F2.jpeg
    67,3 KB · Visninger: 49
Her er min for i dag. Hvordan vil dere tolke denne? Tok ut spiral 11. Juni og startet å tempe 17. Juni. Enda ikke fått mensen igjen og har heller ikke fått noen positive el-tester slik FF påstår :bookworm::bored::finger:

Hmm, snål graf og litt vanskelig å tolke. Tror det blir lettere neste syklus, da har du litt flere referansepunkter å gå etter. Da vet du ca når du får mensen og hva som er «varme» og «kalde» temper for ditt vedkommende.

Når det er sagt så kan det jo hende ff har rett og at det er mensen som er på tur siden tempen faller såpass. Vanskelig å si:dance018
 
Jeg begynner å lure på om jeg har hatt kjemisk, og bare ikke rukket å se det på test siden jeg sjekka Så seint.. For jeg bruker aldri å ha uka mi så sent, og bruker å spotte i minst en dag først, gjerne flere. Hele denne pp har vært helt rar, 4 dager med konstante stikk og murring. Har følt "nå kommer uka" hele dagen lenge, begynner å bli lei :p
Du må teste igjen, NÅ:smiley-bounce022:smiley-angelic002
 
Hmm, snål graf og litt vanskelig å tolke. Tror det blir lettere neste syklus, da har du litt flere referansepunkter å gå etter. Da vet du ca når du får mensen og hva som er «varme» og «kalde» temper for ditt vedkommende.

Når det er sagt så kan det jo hende ff har rett og at det er mensen som er på tur siden tempen faller såpass. Vanskelig å si:dance018
Håper det er mensen ☺️ Har hatt litt menssmerter i går og litt murring, så krysser fingrene!
 
Ja jeg tok wild yam, men den er trappet ned og sluttet med for mange dager siden :p Nei jeg har ikke testet på nytt, går her fortsatt med samme murringer på 4. Døgn nå, begynner å bli dritlei menssmerter :p Begynner å bli slitsomt å løpe på do å sjekke konstant.
Syns pp 5 kan komme nå :) Vis vedlegget 302451
Har du lyst til å dele hvilken dosering du har tatt? :) Jeg har kort lutealfase (12 dager) og tenker å prøve på WY denne PP :) Forresten, tatt en test i dag???
 
Ja jeg tok wild yam, men den er trappet ned og sluttet med for mange dager siden :p Nei jeg har ikke testet på nytt, går her fortsatt med samme murringer på 4. Døgn nå, begynner å bli dritlei menssmerter :p Begynner å bli slitsomt å løpe på do å sjekke konstant.
Syns pp 5 kan komme nå :) Vis vedlegget 302451
Wild yam kan lage kluss. Håper det ikkje har gjort det med deg. Det gjekk fint med meg, vart gravid på første forsøk på Wild yam men enda i BO.
 
Back
Topp