Vi som temper

Her er min for i dag. Hvordan vil dere tolke denne? Tok ut spiral 11. Juni og startet å tempe 17. Juni. Enda ikke fått mensen igjen og har heller ikke fått noen positive el-tester slik FF påstår :bookworm::bored::finger:
Har Tempa i 4 år og klarer ikkje tolke den kurva. Tror kroppen ikkje er kommen i lage etter spiralen. Kan ta 1 til par mnd før den er i gang igjen.
 
Har Tempa i 4 år og klarer ikkje tolke den kurva. Tror kroppen ikkje er kommen i lage etter spiralen. Kan ta 1 til par mnd før den er i gang igjen.
Takk for at du tok deg tid til å svare.
Håper mensen er rundt hjørnet. Vil temp gå ned når mens kommer? Eller kan den gå opp og ned?
 
Takk for at du tok deg tid til å svare.
Håper mensen er rundt hjørnet. Vil temp gå ned når mens kommer? Eller kan den gå opp og ned?
Det er så opp og ned. For meg går den ned 2-3 dager før. Den kan være litt høy når mensen kommer så faller den rett etter på. Det finner ein ut etter ei stund. Lære og kjenne kurva si.
Håper heksa er rundt hjørne det er så seigt og vente når ein vil bli pregis.
 
Wild yam kan lage kluss. Håper det ikkje har gjort det med deg. Det gjekk fint med meg, vart gravid på første forsøk på Wild yam men enda i BO.
Har tatt wild yam i 4 mnd, aldri laget noe tull :) måten den kan lage tull på er å utsette el om man tar for tidlig evt forlenge hvis man tar masse helt til ikm tror jeg. Men jeg har ikke gjort noen av delene, akkurat som alle 4 mnd. Så den skal ikke ha gjort noe kluss :/
 
Har du lyst til å dele hvilken dosering du har tatt? :) Jeg har kort lutealfase (12 dager) og tenker å prøve på WY denne PP :) Forresten, tatt en test i dag???
2 morgen 2 kveld 2-8 dpo
2 morgen 1 kveld 9 dpo
1 morgen 1 kveld 10-11 dpo
Og ingen etter det..
 
Hva tror dere om denne grafen? Enda ikke fått mensen etter uttak av spiral 11 juni. Har hatt noen dager med menssmerter, men ingen mens likevel og bare negative el-tester hele perioden, så forstår ikke helt hvorfor det står jeg har hatt eggløsning?
 

Vedlegg

  • 798A9872-DB84-429E-99C7-B08E4301F0CC.jpeg
    798A9872-DB84-429E-99C7-B08E4301F0CC.jpeg
    67,6 KB · Visninger: 59
Hva tror dere om denne grafen? Enda ikke fått mensen etter uttak av spiral 11 juni. Har hatt noen dager med menssmerter, men ingen mens likevel og bare negative el-tester hele perioden, så forstår ikke helt hvorfor det står jeg har hatt eggløsning?
Ingen?
 
Jeg ville nok ha ventet litt. Hormonene dine er nok ikke i balanse enda. FF tror at du har hatt EL fordi du har 3 høye temperaturer. Samtidig kan det hende at du har hatt EL, men at testene slår ut negativt. Er vel bare å vente på mens og starte målingene dine etter dette :)
 
Jeg ville nok ha ventet litt. Hormonene dine er nok ikke i balanse enda. FF tror at du har hatt EL fordi du har 3 høye temperaturer. Samtidig kan det hende at du har hatt EL, men at testene slår ut negativt. Er vel bare å vente på mens og starte målingene dine etter dette :)
Takk for svar. Jeg er så rastløs og katastrofetenker skikkelig. Må jeg få mensen igjen for å bli gravid? Eller kan jeg få eggløsning fordiom?
 
Jeg hadde nok ikke EL når jeg først trodde jeg hadde. Nå er jeg helt enig med ff i at EL nok var for 5 dager siden. Ingen mens eller antydning til at den er på vei enda hvertfall. *optimist* :D
SmartSelect_20190710-082944_FF Mobile.jpg
 
Her er min graf :) hvordan ser det ut?
 

Vedlegg

  • C85CA9E8-E918-47B0-ADD4-9511ECF214DB.jpeg
    C85CA9E8-E918-47B0-ADD4-9511ECF214DB.jpeg
    74,9 KB · Visninger: 56
Back
Topp