Vi som temper

Og da ser det ut som tr kommer ila de neste dagene :facepalm:
 

Vedlegg

  • D05D890D-84A4-4B1C-908C-CFBF93C25CD8.jpeg
    D05D890D-84A4-4B1C-908C-CFBF93C25CD8.jpeg
    71 KB · Visninger: 76
Jeg har hatt 4 dager med lett blødning (skiftet til spotting på bildet) 13-16 dpo, jeg har regnet det som mens(dog ikke lik mens jeg vanligvis har), og ikke tenkt videre på det. Men puppene mine som slutter å være ømme når mensen inntrer vanligvis er fremdeles øm til tider, kvalmen kommer og går litt samt murringer i ryggen og stikking i lysken skjer rett som det er. Ingen positiv test å vise til(tok sist på mandag). Temperaturene denne dpo er vesentlig høyere enn jeg normalt sett har etter el(37-37,15) og tempen jeg ligger ved nå er mer normale etter el temp for meg. Jeg pleier heller aldri å ha så høye temperaturer ved mens/etter mens. Med tanke på at temperaturen sank rundt tiden jeg skulle ha mens så antar jeg at det er normal mens jeg har hatt, men samtidig kjenner jeg på usikkerheten ang om jeg har exu igjen(hadde det for et halvt år siden). Jeg hadde dog lave temperaturer hele tiden og ikke økende og høye temperaturer etter mens slik jeg har nå. Noen som har opplevd lignende og kan fortelle meg om dette er "normalt?" Har forresten veldig uregelmessig syklus etter exu så dermed er syklusen veldig lang.
Screenshot_20190627-105430__01.jpg
 
Jeg har hatt 4 dager med lett blødning (skiftet til spotting på bildet) 13-16 dpo, jeg har regnet det som mens(dog ikke lik mens jeg vanligvis har), og ikke tenkt videre på det. Men puppene mine som slutter å være ømme når mensen inntrer vanligvis er fremdeles øm til tider, kvalmen kommer og går litt samt murringer i ryggen og stikking i lysken skjer rett som det er. Ingen positiv test å vise til(tok sist på mandag). Temperaturene denne dpo er vesentlig høyere enn jeg normalt sett har etter el(37-37,15) og tempen jeg ligger ved nå er mer normale etter el temp for meg. Jeg pleier heller aldri å ha så høye temperaturer ved mens/etter mens. Med tanke på at temperaturen sank rundt tiden jeg skulle ha mens så antar jeg at det er normal mens jeg har hatt, men samtidig kjenner jeg på usikkerheten ang om jeg har exu igjen(hadde det for et halvt år siden). Jeg hadde dog lave temperaturer hele tiden og ikke økende og høye temperaturer etter mens slik jeg har nå. Noen som har opplevd lignende og kan fortelle meg om dette er "normalt?" Har forresten veldig uregelmessig syklus etter exu så dermed er syklusen veldig lang.Vis vedlegget 302134
Ser nesten ut som ny el jo? :0
 
Kan noen hjelpe meg med å analysere denne grafen fra FF?
Hva betyr den røde prikkete linjen og hvorfor er DPO plassert der hvor den er plassert på grafen?
 

Vedlegg

  • 2FF544DC-B31D-498E-BFFB-827806685597.jpeg
    2FF544DC-B31D-498E-BFFB-827806685597.jpeg
    56 KB · Visninger: 62
Screenshot_20190628-075436_FF Mobile.jpg
Litt tempfall, men jeg tror det må ha vært noe feil. Målte i ca rett tid, men etter å ha sovet en time til var temp en halv grad høyere. Så mye bruker det ikke å variere på mårran hos meg :p Spørs om jeg har sovet med åpen munn eller noe sånt rart siden temp føk i været etter en time søvn til.

Lov å håpe iallefall :) Her begynner puppene å bli ømme sakte men sikkert, noe jeg syns er spennende fordi alle tegn på pms bruker å sakte gå over til denne tida. Når uka kommer er alle tegn borte for lengst.
Denne gangen kommer de gradvis NÅ, når de skal ha gått vekk, og blir verre :D

Kjenner jeg kommer til å bli meget skuffa om kroppen er helt på bærtur denne mnd!!
 
Hvordan ser dette egentlig ut? Fikk ikke sovet sammenhengende 3 timer før jeg tempet 3 kvarter før jeg pleier. Kan det ha noe å si? Eller kan det være mensen på gang eller at jeg ikke er gravid? ønsker så veldig å bli gravid..
 

Vedlegg

  • 08C01F75-B256-46FA-956C-4424776A2E33.png
    08C01F75-B256-46FA-956C-4424776A2E33.png
    102,8 KB · Visninger: 55
Hvordan ser dette egentlig ut? Fikk ikke sovet sammenhengende 3 timer før jeg tempet 3 kvarter før jeg pleier. Kan det ha noe å si? Eller kan det være mensen på gang eller at jeg ikke er gravid? ønsker så veldig å bli gravid..
Hadde noe av det samme idag. Tror ikke denne temperaturen blir helt riktig. Vi må nok vente til i morgen :)
 
Hvordan ser dette egentlig ut? Fikk ikke sovet sammenhengende 3 timer før jeg tempet 3 kvarter før jeg pleier. Kan det ha noe å si? Eller kan det være mensen på gang eller at jeg ikke er gravid? ønsker så veldig å bli gravid..
Det er vel i rette tida for festedip hos deg? :D
 
Back
Topp