Den ligger vel på ca 12 dager, så er nok TRHar du kort lutealfase? Det kan jo være festeblødning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger vel på ca 12 dager, så er nok TRHar du kort lutealfase? Det kan jo være festeblødning?
Ser nesten ut som ny el jo? :0Jeg har hatt 4 dager med lett blødning (skiftet til spotting på bildet) 13-16 dpo, jeg har regnet det som mens(dog ikke lik mens jeg vanligvis har), og ikke tenkt videre på det. Men puppene mine som slutter å være ømme når mensen inntrer vanligvis er fremdeles øm til tider, kvalmen kommer og går litt samt murringer i ryggen og stikking i lysken skjer rett som det er. Ingen positiv test å vise til(tok sist på mandag). Temperaturene denne dpo er vesentlig høyere enn jeg normalt sett har etter el(37-37,15) og tempen jeg ligger ved nå er mer normale etter el temp for meg. Jeg pleier heller aldri å ha så høye temperaturer ved mens/etter mens. Med tanke på at temperaturen sank rundt tiden jeg skulle ha mens så antar jeg at det er normal mens jeg har hatt, men samtidig kjenner jeg på usikkerheten ang om jeg har exu igjen(hadde det for et halvt år siden). Jeg hadde dog lave temperaturer hele tiden og ikke økende og høye temperaturer etter mens slik jeg har nå. Noen som har opplevd lignende og kan fortelle meg om dette er "normalt?" Har forresten veldig uregelmessig syklus etter exu så dermed er syklusen veldig lang.Vis vedlegget 302134
Hadde noe av det samme idag. Tror ikke denne temperaturen blir helt riktig. Vi må nok vente til i morgenHvordan ser dette egentlig ut? Fikk ikke sovet sammenhengende 3 timer før jeg tempet 3 kvarter før jeg pleier. Kan det ha noe å si? Eller kan det være mensen på gang eller at jeg ikke er gravid? ønsker så veldig å bli gravid..
Det er vel i rette tida for festedip hos deg?Hvordan ser dette egentlig ut? Fikk ikke sovet sammenhengende 3 timer før jeg tempet 3 kvarter før jeg pleier. Kan det ha noe å si? Eller kan det være mensen på gang eller at jeg ikke er gravid? ønsker så veldig å bli gravid..
Jeg barre venter på heksa men det er jo håp enda for deg.Vis vedlegget 302117 Hmm.. ingen symptomer. Tror jeg sier takk for meg
Blir nok 2 streker herVis vedlegget 302118
10/11 dpo.. Kjenner jeg blir skuffa om jeg får uka mi om 3-4 dager gitt
Håper det er noe Anna en dårlig søvn.Vis vedlegget 302216
Var mye våken i natt, så tror jeg bare sov sammenhengende 2 timer før jeg tok tempen.
Hvordan kan du egentlig lese det ut fra grafen? Jeg har jo lignende grafe og håper heksa ikke kommer!!Vis vedlegget 302225
Her er heksa på veg
Vis vedlegget 302225
Her er heksa på veg
Må Juli bli vår månedVis vedlegget 302225
Her er heksa på veg
Jeg bruker å få fall i tempen 2 - 3 dager før den kommer. 11 dpo og da er den om 2 -3 dager.Hvordan kan du egentlig lese det ut fra grafen? Jeg har jo lignende grafe og håper heksa ikke kommer!!
Håper detMå Juli bli vår måned