Vi som temper

Hei damer. Hiver meg på dere her. Jeg er ikke så inn i det med temping enda, det er andre måneden jeg prøver med temp. Men har skjønt at temp må holde seg høy etter forventet ikm. Jeg håper virkelig den gjør det, for ikm er forventet mellom fredag og søndag denne helgen..
Kjempe flott kurve :)
 
hei! Startet å tempe en uke etter jeg tok ut spiral. Kan jeg ha hatt eggløsning ca rett etter jeg tok ut? Har de siste dagene vært KJEMPEkvalm til tider og veldig trøtt. Har testet med el-tester og de er kun svakt positive = negative. Bør jeg teste om jeg er gravid?

Jeg målet til samme tid hver dag, men har også et barn på 2 år som våkner 2-3 ganger hver natt, men måler etter jeg har sovet «lengst».
Vis vedlegget 302023
Noen?
 
Er lov til det men litt oppmuntring må til. Å være forferdelig pessimist hjelper meg for å ikkje treffe veggen. Alle dei kjemiske jeg får.
Du sier noe der. Bedre å være litt pessimistisk, så blir man heller overrasket hvis det skulle gå bra. Hvor lenge har du prøvd?
 
Du sier noe der. Bedre å være litt pessimistisk, så blir man heller overrasket hvis det skulle gå bra. Hvor lenge har du prøvd?
Siden 2014 og er godt opp i åra så egga mine er det vel 1 % sjanse. Gir oss i august reknar med ingen god kvalitet på egga kan hende egga ikkje vil lenger.
 
Siden 2014 og er godt opp i åra så egga mine er det vel 1 % sjanse. Gir oss i august reknar med ingen god kvalitet på egga kan hende egga ikkje vil lenger.
Det var trist å høre :( Men syns du har en utrolig stå på vilje da! Respekt for at du ikke bare har gitt opp!
 
ABC2EFC6-435C-40F0-8149-FEB83454D1FB.jpeg
Hmm.. ingen symptomer. Tror jeg sier takk for meg
 
Vis vedlegget 302117 Hmm.. ingen symptomer. Tror jeg sier takk for meg
Jeg har ikke særlig symptomer jeg heller! Men det hadde jeg faktisk ikke sist jeg var gravid heller. Skrev at jeg hadde hodepine og rare drømmer, og litt vondt i puppene av og på. Alt resten kom ikke før i uke 5/6 :)

Nå har jeg bare magesyre og litt ømme pupper, og det kan skyldes pms. Ingen typiske graviditet tegn.
 
Hvordan ser dette ut? Er det virkelig eggløsning jeg har hatt? Har ikke hatt noen positive tester.. tok ut spiral en uke før jeg startet å tempe. Kan jeg ha hatt eggløsning like etterpå?!
upload_2019-6-27_8-54-0.png
 
Last edited:
Back
Topp