Takk, du og Håper det er vår tur nå!Vi hadde veldig lik graf frem til 5dpo! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, du og Håper det er vår tur nå!Vi hadde veldig lik graf frem til 5dpo! Lykke til
Blir nok høyere temp framoverVis vedlegget 301670 Dagens. Ganske så intetsigende..
Tempen er høy og la den bli der oppe lengeVis vedlegget 301671 uff jeg syns tida kan gå litt fortere
Tempen i dag.. Den er høy, men det trenger jo ikke bety noe så tidlig I tillegg bruker jeg wild yam som skal øke progesteron så det vil nok helt sikkert påvirke temp og.. Spent på hva som skjer etter i dag, 6/7 dpo så egget fester seg vel nå Vis vedlegget 301731
Krysser krysserTempen i dag.. Den er høy, men det trenger jo ikke bety noe så tidlig I tillegg bruker jeg wild yam som skal øke progesteron så det vil nok helt sikkert påvirke temp og.. Spent på hva som skjer etter i dag, 6/7 dpo så egget fester seg vel nå Vis vedlegget 301731
Hmm merkelig temperatur.. i morgen går den opp!Vis vedlegget 301811
Tempen tatt kl 04:20 har ca 5 timer søvn. 2:40 før rett Temp tid.
Skal opp tidlig da og. Får ikkje rett Temp før fredag.Hmm merkelig temperatur.. i morgen går den opp!
Ser jo bra utVis vedlegget 301813
Høy temp. Ingen symptomer. Vente vente vente!!!
Får håpe det blir 2 streker av detVis vedlegget 301815
Går iallefall oppover Men siden jeg tar wild yam vet jeg jo ikke om den er rett da. For den skal jo bidra til mer hormoner. Heldigvis skal den trappes ned nå da mot ikm så blir spennende å se om temp faller
Fortsatt tidlig, og alt er muligSkal opp tidlig da og. Får ikkje rett Temp før fredag.
Ser den. Opp i morgon igjenVis vedlegget 301913 Kjedelig utvikling
Vi venter til freddanVis vedlegget 301914
Kurva er heilt på tryne. Ikkje til rette tider.