lusemus 71
Forumet er livet
Var litt høy Temp på eggløsningsdagen. Vist ikkje egget har sluppet da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du søkt hjelp ?
Ser ut til du må vente til sept. Grusomt lang tid for å få eit svar . Kan hende du ikkje får svar på den timen men må ta ytterlige prøver. Tenk om det skulle gå før du skal ha timenJa, fikk time først i september... Men har avgitt hormonprøver, og resultatet har vært bra. Greit å vite at hormonene er i balanse, men jeg får ingen ytterligere hjelp eller forklaring på hvorfor jeg ikke har hatt EL.
Ser ut som dpo mellom 3 og 4 var når egget slapp.Hvordan ville dere tolket denne? 12 dpo eller 9 dpo? Veldig usikker på om jeg er enig eller uenig med når krysset ble satt, natt til torsdag hadde jeg det jeg mener selv er eggløsningssmerter fra en annen verden(kunne ikke bevege meg en periode etter jeg hadde lagt meg). Da trodde jeg gjerne el var torsdagen men mulig den setter den til onsdag da el var før jeg tempet torsdagen og dermed fikk det "hoppet" da. Men hva med droppet lørdagen. Blir ikke klok
Ja den endrer til at jeg er 9 dpo om jeg fjerner at jeg fikk positiv el test. Går utfra 9 dpo jegSer ut som dpo mellom 3 og 4 var når egget slapp.
Det kan se slik ut. Men alt kommer an på tempen imorgen satser på høy temp da ogsåVis vedlegget 301404 Kan det være at jeg endelig har hatt EL? Tempen har vært mer stabil de siste dagene. Kjente noe på dag 38, men er usikker..
Når tar du tempen til vanlig? Ville kanskje ha lagt inn den fra 0645 og heller justert tempen. Hvordan ser det ut i dag?Vis vedlegget 301318
Vakna 06:45 og is kald. Temp 36,45 og pakka meg inn og og vakna 07:15 da var tempen 36,59. Kva er den rette ?
Feber?Hjelpes.. har ikke følelsen av at det har klaffet denne mnd, men tempen skyter til værs
Ingen feber!Feber?
Bra det da. Hvorfor er alle hule? Temper du til ulik tid hver dag? Mye som kan spille en rolle, får håpe det er et meget godt tegn at det øker så myeIngen feber!
Jeg vet ikke? jeg har ikke tenkt over det. Har tempet når jeg har stått opp.. ja hvorfor er alle hule egentligBra det da. Hvorfor er alle hule? Temper du til ulik tid hver dag? Mye som kan spille en rolle, får håpe det er et meget godt tegn at det øker så mye
De blir hule om du temper til ulike tider. Og jo senere du temper, jo høyere er temperaturen, så anbefaler deg å Tempe til samme tid hver dagJeg vet ikke? jeg har ikke tenkt over det. Har tempet når jeg har stått opp.. ja hvorfor er alle hule egentlig
Håper jeg også!
Når tar du tempen til vanlig? Ville kanskje ha lagt inn den fra 0645 og heller justert tempen. Hvordan ser det ut i dag?
Takk for svarDe blir hule om du temper til ulike tider. Og jo senere du temper, jo høyere er temperaturen, så anbefaler deg å Tempe til samme tid hver dag
Sikkert bare litt forsinketVis vedlegget 301448
Tviler om det er egg denne gangen. Men er likt seg med murringer no