Vi som temper

D86B1DAF-92C2-4419-B4CB-21535BE189C5.jpeg

Var litt høy Temp på eggløsningsdagen. Vist ikkje egget har sluppet da.

Hvordan ville dere tolket denne? 12 dpo eller 9 dpo? Veldig usikker på om jeg er enig eller uenig med når krysset ble satt, natt til torsdag hadde jeg det jeg mener selv er eggløsningssmerter fra en annen verden(kunne ikke bevege meg en periode etter jeg hadde lagt meg). Da trodde jeg gjerne el var torsdagen men mulig den setter den til onsdag da el var før jeg tempet torsdagen og dermed fikk det "hoppet" da. Men hva med droppet lørdagen. Blir ikke klok

Vedlegg

• Screenshot_20190617-114907__01.jpg
    Screenshot_20190617-114907__01.jpg
    62,3 KB · Visninger: 82
Ja, fikk time først i september... Men har avgitt hormonprøver, og resultatet har vært bra. Greit å vite at hormonene er i balanse, men jeg får ingen ytterligere hjelp eller forklaring på hvorfor jeg ikke har hatt EL:mad:.
Ser ut til du må vente til sept. Grusomt lang tid for å få eit svar . Kan hende du ikkje får svar på den timen men må ta ytterlige prøver. Tenk om det skulle gå før du skal ha timen :)

Hvordan ville dere tolket denne? 12 dpo eller 9 dpo? Veldig usikker på om jeg er enig eller uenig med når krysset ble satt, natt til torsdag hadde jeg det jeg mener selv er eggløsningssmerter fra en annen verden(kunne ikke bevege meg en periode etter jeg hadde lagt meg). Da trodde jeg gjerne el var torsdagen men mulig den setter den til onsdag da el var før jeg tempet torsdagen og dermed fikk det "hoppet" da. Men hva med droppet lørdagen. Blir ikke klok
Ser ut som dpo mellom 3 og 4 var når egget slapp.

FAD3C8D3-F9AE-4BD0-9B2C-7C8C159DF883.jpeg
Kan det være at jeg endelig har hatt EL? Tempen har vært mer stabil de siste dagene. Kjente noe på dag 38, men er usikker..

Hjelpes.. har ikke følelsen av at det har klaffet denne mnd, men tempen skyter til værs :jimlad:

Vedlegg

• 20190619_150055.jpg
    20190619_150055.jpg
    60,1 KB · Visninger: 75
Bra det da. Hvorfor er alle hule? Temper du til ulik tid hver dag? Mye som kan spille en rolle, får håpe det er et meget godt tegn at det øker så mye:happy:
Jeg vet ikke? :rolleyes: jeg har ikke tenkt over det. Har tempet når jeg har stått opp.. ja hvorfor er alle hule egentlig :smiley-ashamed008
Håper jeg også!

Back
Topp