Vi som temper

Fekk skikkeleg dipp i temperaturen i dag på 8 DPO - under coverline. Uvanleg til å vera meg. Håpar sjølvsagt veldig at det er festedipp, men er vel størst fare for at det er TR som er på bærtur og kjem megatidleg! :banghead:

Kva tenker de gode damer? Nokon som faktisk har hatt festedipp? Eg hadde ikkje det med første barnet...

Jeg fikk en dipp under coverline 10 dpo. Tenkte tr var på vei, men 11 dpo testet jeg positivt :happy: Det kan ikke ha vært en festedipp siden den kom så sent, så håpet ditt er hvertfall ikke ute!

Fekk skikkeleg dipp i temperaturen i dag på 8 DPO - under coverline. Uvanleg til å vera meg. Håpar sjølvsagt veldig at det er festedipp, men er vel størst fare for at det er TR som er på bærtur og kjem megatidleg! :banghead:

Kva tenker de gode damer? Nokon som faktisk har hatt festedipp? Eg hadde ikkje det med første barnet...
Håper det er festedipp :) Har ikkje opplevd det sjølv.

Nei nei nei nei nei :(
Det trenger absolutt ikke bety noe!

Jeg vil anbefale deg å slutte å tempe. Jeg tempet selv første gang jeg ble gravid, med det ga meg mer bekymringer enn ro. Det endte i en SA, men det hadde det gjort uavhengig om jeg tempet eller ikke.

Det trenger absolutt ikke bety noe!

Jeg vil anbefale deg å slutte å tempe. Jeg tempet selv første gang jeg ble gravid, med det ga meg mer bekymringer enn ro. Det endte i en SA, men det hadde det gjort uavhengig om jeg tempet eller ikke.

Begynte å blø kraftig noen timer senere og har blødd kraftig ferskt blod siden i formiddag så er nok over :/

Neineinei, der gikk tempen ned igjen og FF fjernet EL :( Jeg som virkelig håpet at jeg hadde hatt EL nå...
DA00AEE7-0C32-4842-B917-BCE93B6AE37D.jpeg

Første PP jeg prøver å tempe :D CD 9, og bruker som oftest å ha el rundt CD12 så venter spent! Har alarm på klokka 5 om mårran og temper.. Spennende!
20190611_172703.jpg

Snakk om gjevn og lav temp :p Forventet el er i mårra på CD12, men null tegn til elslim enda. Rart, for denne mnd har jeg tatt grapefruktkjerne dråper som skal gi mer slim :p null og niks enda..
Screenshot_20190613-080500_FF Mobile.jpg

Ingen EL denne syklusen. Har fått så lange sykluser nå. Gleder meg IKKE til en ny runde med venting og usikkerhet.. veldig lei :crybaby2

Vedlegg

• 8BC21440-CA8F-43A6-A00C-F8895E74B589.jpeg
    8BC21440-CA8F-43A6-A00C-F8895E74B589.jpeg
    56,3 KB · Visninger: 73
Back
Topp