lusemus 71
Forumet er livet
Positiv el test fra 12 og 13 og negativ gangen var ut på kvelden 13. Krysset kommer på 15. Jeg tror egget slapp den 14 ut på dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte og svare på når jeg Tempa kl 7 til vanlig.Når tar du tempen til vanlig? Ville kanskje ha lagt inn den fra 0645 og heller justert tempen. Hvordan ser det ut i dag?
Jeg tror jeg hadde brukt den første temperaturenGlemte og svare på når jeg Tempa kl 7 til vanlig.
Kan være festedipp?Æsj, liker ikke at grafen er så ujevn... pleier å ha mye «jevnere» kurver. Men jaja, ingen mens enda. Kommer vel over helga...
Ser jo bra utVis vedlegget 301585 utålmodig 4 dager til første test tenker jeg..
Litt av eit søkk, feste dipp ?Æsj, liker ikke at grafen er så ujevn... pleier å ha mye «jevnere» kurver. Men jaja, ingen mens enda. Kommer vel over helga...
Kan være festedipp?
Jaha? Hva er det for noe?Litt av eit søkk, feste dipp ?
At egget har festa segJaha? Hva er det for noe?
Okei! Det hadde jo vært bra satser på at det er det da! Er det vanlig å ha sånn dip og likevel ikke være gravid da?At egget har festa seg
Ja det kan være vanlig uten at det er festedipp.Okei! Det hadde jo vært bra satser på at det er det da! Er det vanlig å ha sånn dip og likevel ikke være gravid da?
Festedipp?Æsj, liker ikke at grafen er så ujevn... pleier å ha mye «jevnere» kurver. Men jaja, ingen mens enda. Kommer vel over helga...
Vi hadde veldig lik graf frem til 5dpo! Lykke tilVis vedlegget 301671 uff jeg syns tida kan gå litt fortere