Vi som temper

43E2833E-6B78-48BA-82C8-73C70DF104A1.jpeg
Føler jeg hadde mer EL slim de foregående dager. Kan det være at kroppen har prøvd seg på EL, men ikke fått det til?

Positiv digital 1-2 i dag 15 dpo og tempen ser bra ut. Slutter dere å tempe eller følger dere med videre?
Jeg har pleid å tempe til rundt 18-19dpo, deretter slutter jeg. Men det er jo en smakssak tenker jeg :-)

Vis vedlegget 300275 Føler jeg hadde mer EL slim de foregående dager. Kan det være at kroppen har prøvd seg på EL, men ikke fått det til?
Kan hende det ja, hadde det samme tidligere denne syklusen. Er midt i nytt forsøk nå, håper krpppen får det til denne gangen.

Jeg har pleid å tempe til rundt 18-19dpo, deretter slutter jeg. Men det er jo en smakssak tenker jeg :)

Kan hende det ja, hadde det samme tidligere denne syklusen. Er midt i nytt forsøk nå, håper krpppen får det til denne gangen.
Hvordan fungerer "et nytt forsøk"? Venter jeg på mensen nå, eller på at et nytt EL forsøk?

Jeg har pleid å tempe til rundt 18-19dpo, deretter slutter jeg. Men det er jo en smakssak tenker jeg :)

Ja er litt usikker, føler ikke jeg tør å slutte enda :sorry: Men også skummelt å tempe

Hvordan fungerer "et nytt forsøk"? Venter jeg på mensen nå, eller på at et nytt EL forsøk?
Begge deler kan skje. Jeg har ikke hatt mensen denne gangen, venter på EL enda(igjen). Men har erfart tidligere at noen ganger får jeg mensen istedenfor (kanskje kroppen føler for å begynne på ny heller?).

Ja er litt usikker, føler ikke jeg tør å slutte enda :sorry: Men også skummelt å tempe
Kan jo bli unødvendig stress med temping, så ikke nødvendigvis bare positivt å fortsette å tempe nei.

Endelig!! :woot:
Har gått og håpt at det skulle nærme seg noe siden tempen ble jevn, etter mye opp og ned i starten. FF har ikke lagt inn EL enda, men vet at FF trenger 3 høye temp først. Jeg velger å juble etter 2 høye temp alikevel :nailbiting:
CF363A83-8E99-4615-B588-CFE4BF561FA7.png

Er dette nok stigning til å ha hatt eggløsning? Hadde positive EL-tester den dagen tempen sank før den steg igjen. Sterke tester dagen før og etter.

Vedlegg

• 35A1D56A-4841-4740-9F49-CCFD923F968A.jpeg
    35A1D56A-4841-4740-9F49-CCFD923F968A.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 66
Fekk skikkeleg dipp i temperaturen i dag på 8 DPO - under coverline. Uvanleg til å vera meg. Håpar sjølvsagt veldig at det er festedipp, men er vel størst fare for at det er TR som er på bærtur og kjem megatidleg! :banghead:

Kva tenker de gode damer? Nokon som faktisk har hatt festedipp? Eg hadde ikkje det med første barnet...

Vedlegg

• 001C4EA1-F875-4543-96EF-24268055F1CB.jpeg
    001C4EA1-F875-4543-96EF-24268055F1CB.jpeg
    55,8 KB · Visninger: 73
Fekk skikkeleg dipp i temperaturen i dag på 8 DPO - under coverline. Uvanleg til å vera meg. Håpar sjølvsagt veldig at det er festedipp, men er vel størst fare for at det er TR som er på bærtur og kjem megatidleg! :banghead:

Kva tenker de gode damer? Nokon som faktisk har hatt festedipp? Eg hadde ikkje det med første barnet...
Festedipp er vel bare ett uttrykk, det forekommer også der man ikke er gravid, og det trenger ikke forekomme ved graviditet. Står litt om dette inne på FF (dippen kommer mer sannsynlig av en østrogenbølge som er en del av syklusen etter EL enn av at egg fester seg).
Jeg vet jeg også leste noe om at det er normalt å ha 1-2 temperaturer som går under coverline, uten at det trenger å bety noe negativt. Prøver å finne det igjen, men fant det ikke akkuratt nå.

Festedipp er vel bare ett uttrykk, det forekommer også der man ikke er gravid, og det trenger ikke forekomme ved graviditet. Står litt om dette inne på FF (dippen kommer mer sannsynlig av en østrogenbølge som er en del av syklusen etter EL enn av at egg fester seg).
Jeg vet jeg også leste noe om at det er normalt å ha 1-2 temperaturer som går under coverline, uten at det trenger å bety noe negativt. Prøver å finne det igjen, men fant det ikke akkuratt nå.
Takk for svar! Kryssar fingrane for at løpet ikkje er køyrt enno! :p Og at tempen stig igjen i morgon...

Back
Topp