Hvordan går det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?
Hvordan går det?
Håper på det beste for dere!Samme temp i dag som i går, men wondfotesten var svakere når jeg dro på jobb enn den var i går. Får se når den er tørket. Er samme som har skjedd 4 ganger før, så jeg er forberedt på negativt utfall, men håper jo!
Jeg har pleid å tempe til rundt 18-19dpo, deretter slutter jeg. Men det er jo en smakssak tenker jegPositiv digital 1-2 i dag 15 dpo og tempen ser bra ut. Slutter dere å tempe eller følger dere med videre?
Kan hende det ja, hadde det samme tidligere denne syklusen. Er midt i nytt forsøk nå, håper krpppen får det til denne gangen.Vis vedlegget 300275 Føler jeg hadde mer EL slim de foregående dager. Kan det være at kroppen har prøvd seg på EL, men ikke fått det til?
Hvordan fungerer "et nytt forsøk"? Venter jeg på mensen nå, eller på at et nytt EL forsøk?Jeg har pleid å tempe til rundt 18-19dpo, deretter slutter jeg. Men det er jo en smakssak tenker jeg
Kan hende det ja, hadde det samme tidligere denne syklusen. Er midt i nytt forsøk nå, håper krpppen får det til denne gangen.
Jeg har pleid å tempe til rundt 18-19dpo, deretter slutter jeg. Men det er jo en smakssak tenker jeg
Kan hende det ja, hadde det samme tidligere denne syklusen. Er midt i nytt forsøk nå, håper krpppen får det til denne gangen.
Begge deler kan skje. Jeg har ikke hatt mensen denne gangen, venter på EL enda(igjen). Men har erfart tidligere at noen ganger får jeg mensen istedenfor (kanskje kroppen føler for å begynne på ny heller?).Hvordan fungerer "et nytt forsøk"? Venter jeg på mensen nå, eller på at et nytt EL forsøk?
Kan jo bli unødvendig stress med temping, så ikke nødvendigvis bare positivt å fortsette å tempe nei.Ja er litt usikker, føler ikke jeg tør å slutte enda Men også skummelt å tempe
Behøver ikkje å være noko gale. Skulle den holde seg så lav i fleire dager tror jeg det ikkje ser godt ut. I morgon er den nok høy igjen.Nei nei nei nei nei
Festedipp er vel bare ett uttrykk, det forekommer også der man ikke er gravid, og det trenger ikke forekomme ved graviditet. Står litt om dette inne på FF (dippen kommer mer sannsynlig av en østrogenbølge som er en del av syklusen etter EL enn av at egg fester seg).Fekk skikkeleg dipp i temperaturen i dag på 8 DPO - under coverline. Uvanleg til å vera meg. Håpar sjølvsagt veldig at det er festedipp, men er vel størst fare for at det er TR som er på bærtur og kjem megatidleg!
Kva tenker de gode damer? Nokon som faktisk har hatt festedipp? Eg hadde ikkje det med første barnet...
Syntes du tiden går senest før EL? Jeg syntes tiden etter EL går mye senere Tiden før EL klarer jeg å legge prøvingen litt bort, men etter EL klarer jeg ikke tenke på annetVis vedlegget 300574
Å fy kor seint det her går.
Takk for svar! Kryssar fingrane for at løpet ikkje er køyrt enno! Og at tempen stig igjen i morgon...Festedipp er vel bare ett uttrykk, det forekommer også der man ikke er gravid, og det trenger ikke forekomme ved graviditet. Står litt om dette inne på FF (dippen kommer mer sannsynlig av en østrogenbølge som er en del av syklusen etter EL enn av at egg fester seg).
Jeg vet jeg også leste noe om at det er normalt å ha 1-2 temperaturer som går under coverline, uten at det trenger å bety noe negativt. Prøver å finne det igjen, men fant det ikke akkuratt nå.