lusemus 71
Forumet er livet
Flott Temp da11 dpo idag..dette går så sakte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott Temp da11 dpo idag..dette går så sakte
Spørs om det er den rette no daMin i dag.. litt anderledes enn andre sykluser..
Jeg kjøpte meg early clear blue idag. Og har en digital liggende.. men nå har jeg svidd av så mange at jeg må vente.. venter babyplan i posten også! noen som har fått noe mer positive tester eller?Testet med vanlig clear blue idag, men ikke på morgen urin- blank
Men det river godt i eggstokka å vondt i korsryggen har jeg så fyyy..
Tappen får jeg ikke tak i lenger heller
Så jeg håper
Dette er jo også braVis vedlegget 299300
Etter 4 timers søvn. Veit ikkje kor korrekt det er. Sovna kl 03:00 til 07:00.
Krysser og håperTempen opp igjen i dag. "Symptomene" er der enda, men tiden snegler seg avgårde usikker på om chartet stemmer også... tiden vil vise
Vis vedlegget 299347
Ser lovendes ut6 dpo
Dere som har litt erfaring med temp, jeg trodde temp skulle falle under coverline dagen før eller på tr dagen? Forventer ikm i dag.
Tusen takk for svar Da vet jeg litt mer. Var litt håpefull en stundDen må ikke under coverline. Coverline har ikke noen betydning for temperaturen annet enn en hjelpesnor for å visualisere tempskiftet . Hos meg bruker tempen gjerne litt tid før den går under coverline, men faller 2-3 dager før.
Tusen takk for svar Da vet jeg litt mer. Var litt håpefull en stund
Det var fint å høre Men får vel være litt realist ogsåHvis du vil håpe så kan jeg så legge til at jeg har sett flere gravidgrafer på ff med tempdrop til coverline rundt ikm før den spratt opp igjen
Ser du har lagt inn CM registrering eggehvite på CD 19 tror nok det har påvirket FF, dette er fruktbart el.slim som gjør at FF kan finne på å sette el. på denne dagen.FF har lagt inn mulig EL. Jeg tror ikke det stemmer, for jeg lå mellom 36,3 og 36,7 i dpo-land forige syklus (tempet kun etter EL da). Noen med mye erfaring som har noen tanker til denne grafen og vurderingen til FF?
(Har ikke mulighet å tempe til nøyaktig samme tid hver dag, som dere ser)
Vis vedlegget 299670