Vi som temper

16F71AF4-D866-4BE6-9BA9-375B210B1FCC.jpeg

Etter 4 timers søvn. Veit ikkje kor korrekt det er. Sovna kl 03:00 til 07:00.

Testet med vanlig clear blue idag, men ikke på morgen urin- blank :facepalm:
Men det river godt i eggstokka å vondt i korsryggen har jeg så fyyy..
Tappen får jeg ikke tak i lenger heller :joyful:
Så jeg håper :)
Jeg kjøpte meg early clear blue idag. Og har en digital liggende.. men nå har jeg svidd av så mange at jeg må vente.. venter babyplan i posten også! :joyful: noen som har fått noe mer positive tester eller?

Grafen begynte veldig rart men er jevn og trutt nå

Screenshot_20190529_130841.jpg

Den er også veldig fin sammenlignet med tidligere gravidgrafer. Denne pp er lysegrønn. Ingen dipper enda heller

Screenshot_20190529_130911_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Tempen opp igjen i dag. "Symptomene" er der enda, men tiden snegler seg avgårde :wtf: usikker på om chartet stemmer også... tiden vil vise :rolleyes:

20190529_201804.jpg

B7BF14DA-9165-4C26-A8C2-D667FDD5E2AF.jpeg

4 timer søvn. Mista alle symptomer i går. Så testen var nok toppen i går. Tårer ikkje teste, den bli nok negativ som det bruker og bli :(

Dere som har litt erfaring med temp, jeg trodde temp skulle falle under coverline dagen før eller på tr dagen? Forventer ikm i dag.

Vedlegg

• 98B25CCB-DE92-47F8-935A-D2C94D412225.jpeg
    98B25CCB-DE92-47F8-935A-D2C94D412225.jpeg
    75,4 KB · Visninger: 77
Dere som har litt erfaring med temp, jeg trodde temp skulle falle under coverline dagen før eller på tr dagen? Forventer ikm i dag.

Den må ikke under coverline. Coverline har ikke noen betydning for temperaturen annet enn en hjelpesnor for å visualisere tempskiftet . Hos meg bruker tempen gjerne litt tid før den går under coverline, men faller 2-3 dager før.

Den må ikke under coverline. Coverline har ikke noen betydning for temperaturen annet enn en hjelpesnor for å visualisere tempskiftet . Hos meg bruker tempen gjerne litt tid før den går under coverline, men faller 2-3 dager før.
Tusen takk for svar:) Da vet jeg litt mer. Var litt håpefull en stund :)

Tok temp til rett tid i dag: 36,76
Det er mye lavere enn tidligere dager (37), så tok enda en gang på 36.89

Hvilken hadde dere da brukt?
Erfaring med at tempen stiger endel rett etter? Antok den ville være litt høyere siden tempmåleren varmes opp imens, men ikke så mye

FF har lagt inn mulig EL. Jeg tror ikke det stemmer, for jeg lå mellom 36,3 og 36,7 i dpo-land forige syklus (tempet kun etter EL da). Noen med mye erfaring som har noen tanker til denne grafen og vurderingen til FF?
(Har ikke mulighet å tempe til nøyaktig samme tid hver dag, som dere ser)
7116CDD5-0347-415E-BEDD-B64A84A7F703.jpeg

FF har lagt inn mulig EL. Jeg tror ikke det stemmer, for jeg lå mellom 36,3 og 36,7 i dpo-land forige syklus (tempet kun etter EL da). Noen med mye erfaring som har noen tanker til denne grafen og vurderingen til FF?
(Har ikke mulighet å tempe til nøyaktig samme tid hver dag, som dere ser)
Vis vedlegget 299670
Ser du har lagt inn CM registrering eggehvite på CD 19 tror nok det har påvirket FF, dette er fruktbart el.slim som gjør at FF kan finne på å sette el. på denne dagen.
Prøv å fjerne det og se hva som skjer.

Du har veldig svingende temperaturer så jeg synes det er vanskelig å se noe tydelig temperatur-skifte i denne kurven.

Kan el.ha vært på CD15 eller 16? Har du testet etter el?

Back
Topp