Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være en festedipp? Spent på tempen i morgenVirker som det er kjørt her nå.. 9 dpo og et betraktelig fall...
Ååh. Jeg ble såå pessimist nåKan være en festedipp? Spent på tempen i morgen
Nå føler jeg meg dum jeg sov jo med vinduet oppe inatt.. å det bar ganske kjølig!Kan være en festedipp? Spent på tempen i morgen
Vente å se mener jegNå føler jeg meg dum jeg sov jo med vinduet oppe inatt.. å det bar ganske kjølig!
Tempen er på 37.7 igjen nå plutselig.. nææh.. vi får bare vente å så! Blir helt gæærn av det her
Man skal vel ligge ganske rolig og til eksakt samme tid når man tar tempen. Men du kan også justere den ettersom du tar den til forskjellig tid. Tar du også EL tester? Det er kanskje ikke det du vil høre, men svaret får du nok i morgenVis vedlegget 299126
Hvor raskt etter at man våkner stiger temperaturen?
Jeg våknet ganske godt til før jeg tempet i dag, men hadde ikke stått opp fra senga enda. Hadde egentlig gitt opp håpet om EL denne syklusen, og nå er jeg splitta mellom «det er bare stigning fordi jeg var for sen å tempe» og «kanskje jeg har hatt EL alikevel???».
Vet at jeg får svar i morgen, men det føles så lenge til
Kan legge til at rundt 36,6-36,7 er der jeg lå etter EL sist gang, så tempen stemmer veldig godt med dpo-land
Ser jo lovendes utNå må temperaturen bare holde seg høy! Sist måned begynte jeg å spotte denne dagen, håper blødninger holder seg unna i ca 9 måneder
Takk for svarMan skal vel ligge ganske rolig og til eksakt samme tid når man tar tempen. Men du kan også justere den ettersom du tar den til forskjellig tid. Tar du også EL tester? Det er kanskje ikke det du vil høre, men svaret får du nok i morgen
Dette ser så lovende ut! Har du testet??!11 dpo idag..dette går så sakte
Testet med vanlig clear blue idag, men ikke på morgen urin- blankDette ser så lovende ut! Har du testet??!
Ser jo bra ut4 dpo..