lusemus 71
Forumet er livet
I morgon kommer rette Temp og kl slett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detDet går rette vegen
Temping er mer presist enn EL-tester. Meen denne grafen er kanskje ikke helt 100% sikker. Tror du har hatt EL, men ville nok ikke stolt 110% på denne.Min graf for de siste ukene. (Har aldri tempoet før) Den ser ut til å tro at jeg har hatt eggløsning. Men alle el-testene har vært negative Håper på EL i neste syklus!
Bare 9DPO og tempen er fortsatt høyÆsj. Tempen falt litt igjen Vis vedlegget 298794
Ja! Sant det. Men man mister litt håpBare 9DPO og tempen er fortsatt høy
Det står på min FF at det må 3 høye temp til før FF legger inn kryss.Vis vedlegget 298788
Skulle nok ha kommet kryss. Må over 36,68 for å få kryss i morgon. Kan dei hule (Temp tiden) utgjøre krysset ?
Hei! Dere som har litt mer peiling enn meg på temping enn meg, er første mnd jeg temper. Sier dette dere noe, for jeg skjønner ikke noe. Test var også negativ test 9 dpo. Det med el forsto jeg og det stemte bra. Men det er så variasjoner i temp. Har heller ingen spesielle symptomer.
Takk for svar! Får bare være litt tålmodig, det er liksom litt tidlig enda ja.Ser bra ut så.langt, men for tidlig til å si noe om graviditet
Nei Det så merkelig ut
Det var rart. Får håpe det er ein kraftig festedipp.Eh, hva skjer? Litt tidlig å falle under coverline på 10 dpo? Vis vedlegget 298878
Ja, det fåe man håpe. Kjedelig om te bestemmer seg for å komme 4 dager før Ingen tegn til det heller..Det var rart. Får håpe det er ein kraftig festedipp.