Vi som temper

Jeg har et spørsmål til dere som temper, er det bare jeg som ikke finner noe som helst mønster i temp grafen. Hver eneste måned er jo forskjellig :arghh: eneste som er likt er at tempen faller før tr. Men det er jo normalt :oops:
 
Heisann damer:)
Hvordan løser dere temping dere som jobber skift(dag, kveld og natt)? Etter som jeg har skjønt så skal vel temping foregå til samme tid hver dag?
 
Kan du legge ut bilde med de samlet?
Ja, her :happy:
Screenshot_20190521_082245.jpg
 
Ja, burde vel egentlig tempet vaginalt. Men det blir for mye styr, når jeg er så trøtt at jeg bare putter den i munnen mens jeg halvsover :hilarious:
Ser den :happy:

Det er flere faktorer som kan påvirke kurven når du temper i munnen det viktigste er vel at en får identifisert el. og kanskje ikke den eksakte tempen.
 
Ser den :happy:

Det er flere faktorer som kan påvirke kurven når du temper i munnen det viktigste er vel at en får identifisert el. og kanskje ikke den eksakte tempen.
Ja. Det er sant. Jeg ser bare alle skriver at de har et mønster på kurvene sine, også kommer mine som ser ut som om de har vært i slagsmål med Thor med hammeren. :hilarious:
 
Hei! Jeg er 3dpo og idag gjorde tempen min et kjempe hopp. Fra 37.1 igår til 37.8. Idag
Er det bra eller dårlig? :pompus:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190521-122014_My Tracker.jpg
    Screenshot_20190521-122014_My Tracker.jpg
    12,9 KB · Visninger: 46
Ja. Det er sant. Jeg ser bare alle skriver at de har et mønster på kurvene sine, også kommer mine som ser ut som om de har vært i slagsmål med Thor med hammeren. :hilarious:
Mine variere også mye, men det er ett vist mønster

Her er mine siste kurver med pin on ovulation og CL
Screenshot_20190521-130642.jpg





Her er det en del avvik ifht temperatur på samme DPO.

Når jeg velger pin on ovulation ser det slik ut


Screenshot_20190521-130709.jpg





Da er tempene mere samla, og at det er ett mønster.

Tror ikke du trenger tenke så mye på om det er noe spesielt mønster hos deg. Kurven din følger din kropp og den bekrefter at du har el.
 
Mine variere også mye, men det er ett vist mønster

Her er mine siste kurver med pin on ovulation og CL
Vis vedlegget 298522





Her er det en del avvik ifht temperatur på samme DPO.

Når jeg velger pin on ovulation ser det slik ut


Vis vedlegget 298523





Da er tempene mere samla, og at det er ett mønster.

Tror ikke du trenger tenke så mye på om det er noe spesielt mønster hos deg. Kurven din følger din kropp og den bekrefter at du har el.
Ja, det er veldig sant det du sier. Temping er virkelig gull verdt, og alle som prøver burde ege tlig begynne med det. Det er fantastisk å faktisk få en bekreftelse på at kroppen slapp egget, ikke bare med el tester som kan i prinsipp lure deg. :happy:
 
Endelig i DPO land! Temperaturen har økt mye mer nå disse dagene enn sist, håper det er et godt tegn :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 3F57235B-FACE-4C99-809A-7BCFC91D4641.jpeg
    3F57235B-FACE-4C99-809A-7BCFC91D4641.jpeg
    67,7 KB · Visninger: 47
Back
Topp