lusemus 71
Forumet er livet
Måtte slik på do ca 30 min før rett Temp tid og Tempa etter do besøk. Blir tempen rett da ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke testet etter EL nei, har rett og slett ikke råd til det samt dårlige erfaringer med det. Har lagt inn el-slim disse dagene fordi det var så mye at det bokstavligtalt hang ut av meg når jeg var på do (vanlig for meg ved EL). Men er kanskje det som gjør at FF tenker EL ja.Ser du har lagt inn CM registrering eggehvite på CD 19 tror nok det har påvirket FF, dette er fruktbart el.slim som gjør at FF kan finne på å sette el. på denne dagen.
Prøv å fjerne det og se hva som skjer.
Du har veldig svingende temperaturer så jeg synes det er vanskelig å se noe tydelig temperatur-skifte i denne kurven.
Kan el.ha vært på CD15 eller 16? Har du testet etter el?
Nei, ikke hvis du tempa etter dobesøk. Hadde du tempa før dobesøk så hadde nok ikke den halvtimen hatt så mye å si, men har du vært på do så er tempen ikke til å stole påVis vedlegget 299681
Måtte slik på do ca 30 min før rett Temp tid og Tempa etter do besøk. Blir tempen rett da ?
Søren heller, den var så fin og høy!!Vis vedlegget 299778
Da kommer heksa
Hadde så flott stigning på G tester men den gang eiSøren heller, den var så fin og høy!!
Gratulerer! Har du hatt symptomer?
Gratulerer! Har du hatt symptomer?
Ja, vond hals kan gi lett temperaturøkning i kroppen uten at det nødvendigvis føles som feber. Men det kan vel så gjerne være EL en dag tidligere enn forventetNoen som vet om vond hals kan øke temperaturen? Jeg er på vanlig dpo temp, men skal egentlig ikke ha EL før i morgen.
Det blir i tilfellet 4 dager før forventet siden temp stiger etter EL. Det er selvsagt en mulighet selv om det aldri har skjedd før EL testene er også negative nå (testet ikke før tempstigning), så jeg får se om den fortsetter å holde seg høy.Ja, vond hals kan gi lett temperaturøkning i kroppen uten at det nødvendigvis føles som feber. Men det kan vel så gjerne være EL en dag tidligere enn forventet
Nei nei opp igjen.
Det trenger ikke bety noe, mange gravidkurver på FF charts like mine som har lave temperaturer etter positiv test.