lusemus 71
Forumet er livet
Da er eg i gang igjen. Håper det ikkje blir kort syklus igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det er mange år siden. Legger ved sammenligning av di syklusene jeg har tempet både før og etter EL. Dette er den lengste syklusen jeg har tempet i. Altså er den oransje denne syklussen. Zoomet litt inn for å få med detaljer.Har du tempet tidligere? Hvordan ser denne perioden ut kontra tidligere perioder?
Jeg vil anta at du hadde el som det står men var ikke helt lett å forstå seg på. Håper det klaffer denne gangenJa, men det er mange år siden. Legger ved sammenligning av di syklusene jeg har tempet både før og etter EL. Dette er den lengste syklusen jeg har tempet i. Altså er den oransje denne syklussen. Zoomet litt inn for å få med detaljer.
Har kun 12 dager mellom EL og mens, så di syklusene som går over det er SA/kjemiske.
Vis vedlegget 303989
Er første PP (for dette barnet, har to fra før). Håper jo at det klaffer, men tåler om det ikke gjør det Akkuratt nå er jeg nesten mer fokusert på å bare få eggløsning eller mensen, siden syklussen har vært så lang, sånn at jeg kan komme i gang med ny syklus.Jeg vil anta at du hadde el som det står men var ikke helt lett å forstå seg på. Håper det klaffer denne gangen
Igår hadde jeg positiv EL test, men idag var tempen lav, som vist over. Kan dette være «EL-dropp?»Jeg venter på EL. Har mine vanlige symptomer og håper at den kommer i løpet av et par dager. Blir spennende å se om det kommer noe EL-dropp etterhvert.
Svar til min egen tempkurve:Hva tror dere? Endelig EL?
Må sette appen på «FAM detector». Setter jeg den på «advanced» så kommer den også med EL, men da på det som her er 4dpo.
Uansett kommer den med EL iløpet av den siste tida da, og jeg føler også at kurven viser EL. Noen som har noen tanker??Vis vedlegget 303967
Igår hadde jeg positiv EL test, men idag var tempen lav, som vist over. Kan dette være «EL-dropp?»
For meg ser det ikke ut som du har hatt eggløsning enda. Fortsett med aksjeleggingBare kluss denne syklusen begynner å lure på om jeg har hatt EL egentlig.. Vis vedlegget 304133
For meg ser det ikke ut som du har hatt eggløsning enda. Fortsett med aksjelegging