Vi som temper

4C378B3E-B5BA-416A-87E5-0ACD3CA750B9.jpeg

Da er eg i gang igjen. Håper det ikkje blir kort syklus igjen

Har du tempet tidligere? Hvordan ser denne perioden ut kontra tidligere perioder?
Ja, men det er mange år siden. Legger ved sammenligning av di syklusene jeg har tempet både før og etter EL. Dette er den lengste syklusen jeg har tempet i. Altså er den oransje denne syklussen. Zoomet litt inn for å få med detaljer.

Har kun 12 dager mellom EL og mens, så di syklusene som går over det er SA/kjemiske.

2797E1FE-E788-4E7A-9518-298EC1B57717.png

Last edited:
Ja, men det er mange år siden. Legger ved sammenligning av di syklusene jeg har tempet både før og etter EL. Dette er den lengste syklusen jeg har tempet i. Altså er den oransje denne syklussen. Zoomet litt inn for å få med detaljer.

Har kun 12 dager mellom EL og mens, så di syklusene som går over det er SA/kjemiske.

Vis vedlegget 303989
Jeg vil anta at du hadde el som det står men var ikke helt lett å forstå seg på. Håper det klaffer denne gangen:Heartbigred

Jeg vil anta at du hadde el som det står men var ikke helt lett å forstå seg på. Håper det klaffer denne gangen:Heartbigred
Er første PP (for dette barnet, har to fra før). Håper jo at det klaffer, men tåler om det ikke gjør det :-) Akkuratt nå er jeg nesten mer fokusert på å bare få eggløsning eller mensen, siden syklussen har vært så lang, sånn at jeg kan komme i gang med ny syklus.
Håper virkelig det har vært eggløsning nå! Og at jeg får positiv test eller TR iløpet av di neste dagene.

FF mener jeg hadde EL for kun kort tid siden... aldri hatt EL så tidlig før.. Har litt murringer på høyre side så det kan godt hende det stemmer, men er litt skeptisk. o_O
SmartSelect_20190724-093935_FF Mobile.jpg

Jeg venter på EL. Har mine vanlige symptomer og håper at den kommer i løpet av et par dager. Blir spennende å se om det kommer noe EL-dropp etterhvert.

Vedlegg

• D3839749-F75E-4F90-8897-EDC5A98685AD.jpeg
    D3839749-F75E-4F90-8897-EDC5A98685AD.jpeg
    65,9 KB · Visninger: 54
Hva tror dere? Endelig EL?
Må sette appen på «FAM detector». Setter jeg den på «advanced» så kommer den også med EL, men da på det som her er 4dpo.
Uansett kommer den med EL iløpet av den siste tida da, og jeg føler også at kurven viser EL. Noen som har noen tanker??Vis vedlegget 303967
Svar til min egen tempkurve:
Nå dukka det opp blod på papiret, nøyaktig 12 dager etter der appen har markert EL. Jeg har 12 dager mellom EL og TR, så da virker det virkelig som at det faktisk var EL for 12 dager siden, på dag 67 av syklusen.
Jeg er så overlykkelig over å endelig ha hatt EL, at det overveier skuffelsen over å få TR :-)

Igår hadde jeg positiv EL test, men idag var tempen lav, som vist over. Kan dette være «EL-dropp?»

Ja, det kan det godt være :)

Min syklus da jeg ble gravid første gang hadde jeg positiv EL-test CD17, dropp CD18 og deretter stigning.

F227B131-FC84-4F9D-A8FB-0CE4B96F44D8.jpeg

Sovna kl 01 og vakna av fylle roping kl 03. Var vaken til kl 04:30 og vakna igjen kl 06:30. Måtte hjelp minsten og da vart tempen slik etter rett tiden. Total feil. 2 timer søvn etter det. Er vrang i dag.

Noen som har erfaring med temp og Lutinus? Hadde regnet med å se høyere temp denne syklusen pga Lutinus, men ligger på samme, evt litt lavere enn de fleste syklusene.

Hei.
Dere som temper, hva ligger temperaturen deres på fra el til mensendagen?
Å til dere som har barn fra før og tempet, gikk temperaturen opp ved graviditet?

Huske ikke noe fra sist jeg drev på med dette finner heller ikke notatene mine på det.

Back
Topp