HuffHaha, jeg greide ikke å la være!! Men den ble selvfølgelig blenda (bortsett fra den vanlige skyggestreken). Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte ei flaske vin i samme slengen![]()
Så typisk jaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HuffHaha, jeg greide ikke å la være!! Men den ble selvfølgelig blenda (bortsett fra den vanlige skyggestreken). Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte ei flaske vin i samme slengen![]()
Så typisk jaHuffSå typisk ja
Da er det godt å ha litt vin å kose seg med som et slags substitutt. Hva slags test tok du?
Er ikke det de som er så dårlige?RFSU test ofte eller noe..? Aldri brukt før.. Men får tydelige skyggestreker på alle tester jeg tar, hver pp :/
Det var det første jeg tenkte, så stabil temperatur har jeg aldri settVenter fremdeles på EL. Blæh! Den kom på CD12 forrige PP. Jeg tror kaanskje jeg har fått litt EL-slim i dag. Håper i hvert fall det.
Tempen holder seg stabil og fin, da.
![]()
Hi hi.. så godt å høre at du har kommet så langt og at formen bedrer seg.Så godt å høre! Skal sitte med norske flagg her og heie
Foreløpig er alt bra! Tilbake i jobb etter 3 uker med helt vanvittig mye oppkast. Imorgen bikker jeg det magiske 12+0 punktet og ny tul til tirsdag. Så da skal jeg vel innse at det er liv laga![]()
Det er virkelig en fantastisk tid. NYT!! 
Happy humping!Wohoo, positiv eggløsningstest i dag! Nå skal det hompesHaha
Fikk ikke tatt tempen i natt da siden jeg glemte den hjemme og vi var på tur.. Så blir spennende å se
![]()
Hvor lenge etter positiv el test har dere hatt eggløsning i følge tempen?![]()
Jeg fikk positiv EL-test på CD10 og 11 og EL på CD12 i følge tempen. Det stemmer også bra med EL-testen, som ble negativ igjen samme dag.
Ja, det høres riktig ut [emoji4]Okay. Så når el testen er negativ så kommer eggløsninga på en måte? Jeg hadde positiv eggløsning i går kveld og i dag tidlig. Men negativ nå. Vil det da si at jeg muligens kan ha eggløsning nå da?Blir spennende å se hva tempen sier
![]()
Okay. Så når el testen er negativ så kommer eggløsninga på en måte? Jeg hadde positiv eggløsning i går kveld og i dag tidlig. Men negativ nå. Vil det da si at jeg muligens kan ha eggløsning nå da?Blir spennende å se hva tempen sier
![]()
Du får se de neste to dagene, men kan se ut som om el var dag 14Skal ikke temperaturen gå ned før den går opp ift eggløsninga? Se graf![]()