For en jevn graf du har Ser du har fått el slim, da er vel el rett rundt hjørnet håper jeg Veldig greit å kunne følge med på tempen ja
Veldig Ja, håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en jevn graf du har Ser du har fått el slim, da er vel el rett rundt hjørnet håper jeg Veldig greit å kunne følge med på tempen ja
Ja jeg håper og håper, men tør ikke tro....Flott graf! Håper det ender opp i en positiv test
Hmmm.... ser ut til at tempen har gjort et hopp igjen.... det har aldri skjedd før....
Det der ser jo nesten ut til at den kan bli trifasisk [emoji2] nå krysser jeg fingrene for deg her!Hmmm.... ser ut til at tempen har gjort et hopp igjen.... det har aldri skjedd før....
Flott graf! Kan se ut som en trifasisk kurve dette.. krysser fingrene for degHmmm.... ser ut til at tempen har gjort et hopp igjen.... det har aldri skjedd før....
Ja så det var en del ikke hele prikker.. for noen er det ikke sikkert det spiller noen rolle. Men for meg ble det stor variasjon på tempen hvis jeg ikke holdt meg til samme tid hver morgen. Men dette er jo ulikt fra person til person.Ja den ser veldig fin ut, men jeg er redd grunnen kan være at jeg er nattevakt, slik at døgnrytme og søvnengde før temping varierer veldig....
Ja jeg ville ha gjettet på søndag.Vis vedlegget 220710 Usikker på el denne pp. Hadde helt typiske el-smerter onsdagen, og tempen steig litt torsdagen...
men i følge stort temphopp ser det mest ut som el var på søndag.
Noen tanker?
Ser ut som el var på søndagVis vedlegget 220710 Usikker på el denne pp. Hadde helt typiske el-smerter onsdagen, og tempen steig litt torsdagen...
men i følge stort temphopp ser det mest ut som el var på søndag.
Noen tanker?
Hvis du tempet tidligere enn du pleier kan tempen bli lavere enn den skulle vært. Blir ihvertfall min. Men selvsagt er dette individuelt. Se hva tempen blir i morgen du.Jeg forventa egentlig at tempen skulle stige mer i natt, at eggløsning var på søndag.. Men den blei litt lavere jo! Tempa over en time tidligere enn vanlig da, så jeg discarda den. Men likevel.. Håper eggløsning var på søndag, for kjærsten fikk selvfølgelig omgangen i går! Skikkelig dårlig timing om eggløsning ikke har vært enda
Å det var synd.. Å du som hadde så fin graf også.I dag datt temperaturen min, så da tenker jeg løpet er kjørt for første mnd med pergo..
Du trenger ikke discarde, det beste er å la målingen stå, så lenge den ikke er fullstendig bak mål. Hvis du tempet en time for tidlig kan du forresten regne med at tempen ville vært ca 0,1 grader høyere om du hadde målt til vanlig tid.Jeg forventa egentlig at tempen skulle stige mer i natt, at eggløsning var på søndag.. Men den blei litt lavere jo! Tempa over en time tidligere enn vanlig da, så jeg discarda den. Men likevel.. Håper eggløsning var på søndag, for kjærsten fikk selvfølgelig omgangen i går! Skikkelig dårlig timing om eggløsning ikke har vært enda
Ser ut som el var på søndag
Ja jeg ville ha gjettet på søndag.
Kan være at det var da kroppen gikk inn for å bestemme seg for egg?Men er det ikke rart at det jeg trodde var el-smerter var på onsdag?