Vi som temper

7 dpo i dag.. FF sier ikm til torsdag. Men mulig det egentlig er litt lengere. Lf var litt kort et par sykluser før jeg ble gravid og ff har nok tatt utgangspunkt i det. Blir spennende å se om lf har blitt litt lengere.
Det var en flott stigning! Kan se ut som at du i det minste får en lengre lutealfase :-) Håper det også skjuler seg en liten overraskelse!

Kan fremdeles være tidlig å ta test 10 dpo, så vent noen dager til med test kanskje :)
Ja, er forsåvidt det. Er en slik tidligtest, så tenkte kanskje den ville vise antydning til strek om ikke annet dersom det var noe på gang der nede :rolleyes:

1cfd4b7f6ec7915ca65b631fa0da7e79.jpg

Tempen min er superstabil hvis jeg gjør det riktig har jeg inntrykk av, her er den høy fordi jeg sov gjennom alarmen og tempet før jeg stod opp for å dra på jobb. [emoji2]

Eeem.. okei.. her er ting heeeelt ute! Ff mente at el var cd 21.. altså 24.feb. stemmer med el-smerter osv.. men så fikk jeg feber samme kveld og var febersyk noen dager.. har kroppen da ikke klart å slippe egget pga feberen? Går det da ann at kroppen nullstiller å slipper egget senere ?? Whaaat.. skjønner ingenting jeg nå.. trodde jeg var 17dpo idag og at mensen var like rundt hjørnet! Hvis jeg hadde el på onsdag da.. så håper jeg de aksjene vi fikk lagt inn onsdagskveld holder! Gubben var nemlig borte forrige uke og kom hjem onsdagskveld.. legger ved bilde av grafen..
d5ef1a51e9dc00ecc0afa882cc0d7dc3.jpg

Eeem.. okei.. her er ting heeeelt ute! Ff mente at el var cd 21.. altså 24.feb. stemmer med el-smerter osv.. men så fikk jeg feber samme kveld og var febersyk noen dager.. har kroppen da ikke klart å slippe egget pga feberen? Går det da ann at kroppen nullstiller å slipper egget senere ?? Whaaat.. skjønner ingenting jeg nå.. trodde jeg var 17dpo idag og at mensen var like rundt hjørnet! Hvis jeg hadde el på onsdag da.. så håper jeg de aksjene vi fikk lagt inn onsdagskveld holder! Gubben var nemlig borte forrige uke og kom hjem onsdagskveld.. legger ved bilde av grafen..
Det er mye mulig at feber utsetter el..!

Synes det virker ganske tydelig at kroppen har prøvd men ikke fått til på tempen din [emoji87]
Var kun to temper under coverlinjen istad.. men la inn watery på utflod idag og da endret alt seg .. coverlinjen var mye lengre ned før jeg la inn watery.. derfor jeg stusset. Sånn ser den ut om jeg tar bort watery.
bb5bb4f5316ec963fe6da10394d6bb9e.jpg

Var kun to temper under coverlinjen istad.. men la inn watery på utflod idag og da endret alt seg .. coverlinjen var mye lengre ned før jeg la inn watery.. derfor jeg stusset. Sånn ser den ut om jeg tar bort watery.
bb5bb4f5316ec963fe6da10394d6bb9e.jpg
Okei? Da skulle du kunnet få en superpositiv test nå om du produserer "normalt" med hcg

Sykdom kan absolutt utsette EL. Og med tempen din ser det ut som at det har blitt utsatt og at kroppen har prøvd igjen. Hvis tempen fortsetter å stige er det mest sannsynlig at du hadde EL onsdag 8. Og hvis du er 17 dpo burde du fått TR eller positiv test. Hvis ikke du har lang LF.

Denne grafen ser veldig lovende ut da!! :D Jeg hadde blenda test 10 dpo sist jeg var gravid og fikk svak strek 11 dpo. Tempstigninger etter 7 dager kan være veldig positivt. ;)
Får prøve å holde motet opp et par dager til da;)

Jeg tror ikke den slavisk må ned før den går opp [emoji4]
Men så mangler du jo en måling, kanskje der var den som skulle til

Ja, det kan jo hende. Men jeg trodde at hvis tempen gjør en dip før den går opp så er det på dagen for eggløsning. Og den dagen jeg ikke fikk tempa så hadde jeg positiv eggløsningstest. Hm.. Jaja, får se åssen tempen er i morra :)

Venter fortsatt på EL..

Det er veldig nyttig med temping, da, da vet jeg at den ikke har vært.

3c1a5f1610392530da05e41ba3fc5660.jpg

Venter fortsatt på EL..

Det er veldig nyttig med temping, da, da vet jeg at den ikke har vært.

3c1a5f1610392530da05e41ba3fc5660.jpg
For en jevn graf du har:woot: Ser du har fått el slim, da er vel el rett rundt hjørnet håper jeg:) Veldig greit å kunne følge med på tempen ja :-)

Back
Topp