Vi som temper

Ja, FF mener ikke at du skal discarde, men den markerer med tom sirkel fordi tempen ble tatt til "feil" tid. En temp som er discarded vil ikke være "koblet til" grafen, hvis du skjønner hva jeg mener :)
Åh [emoji87] forvirrende

Åh [emoji87] forvirrende

Discarda min temp 8 dpo, så ser du hvordan det ser ut :) tempen på CD13 ble tatt på feil tidspunkt, og sirkelen er derfor ikke "fylt" slik som de andre er.

2224f734ce3c7e7a98880ae09a0c257e.jpg

Hvorfor har den discardet tempen min når jeg ikke bad om det? [emoji21] skjønnerikke
2c0a4840661199206c21487d7f0c6340.jpg

Fant ut ! Den mente den skulle discarde fordi den ikke var registrert på samme tid
Ser du har fått svar om at den er tatt til feil tid men evt så blir sirkelen tom fordi man har ført på "sleep deprived" som i at man ikke har får de 3 timene søvn før temping :)
Den gjør sirkelen tom da temperaturen kan ha blitt påvirket av noe :)

Er litt spent! Min første pp med pergo! Som dere ser så er coverline ganske høy, ser derfor ikke ut som om tempen har steget så mye, men den er høy (høyere enn tidligere pp). I dag 6 dpo så spottet jeg på morgenen! Har ikke hatt sex i går så er ikke derfor. Har alltid spottet, men ikke før 10 dpo. Er så spennende hver gang det er noe annerledes og nytt :rolleyes: Måtte de neste dagene gå litt fortere please!

Helt enig. Dagene går uendelig sakte når man venter på å teste! :)
Godt at det er helg i morgen. Den går alltid så alt for fort :hilarious: hehe

Det var det da:rolleyes::p

Ha ha, ja helgene går alltid for fort :p

Nå har jeg tatt temp i fire dager, rimelig fornøyd med meg selv[emoji16] men jeg våkner såppas av det at jeg blir liggende og trykke på tlf etterpå [emoji23]

Dpo tiden er lang.. gleder meg veldig til tr kommer og vi kan begynne å prøve igjen etter SA. Skulle jo egentlig vente en syklus. Men én hel måned uten ble litt lenge.. :p

Vedlegg

• Screenshot_20170310-123553.jpg
    Screenshot_20170310-123553.jpg
    847 KB · Visninger: 98
Men det er ikke sikkert tr kommer? Ser dere la inn aksjer dagen før el.
Ja.. hmm.. vi var litt "uheldige" der. Vi fikk beskjed om å vente til første tr etter SA av legen.(tror muligens dette er en standard frase de sier, men tenkte at vi fikk følge rådet). Så jeg tok en el test dagen før og sa til mannen at vi bare kunne kose oss for det var lenge til EL.. streken var veldig svak. MEN så tok jeg en ny test selvsagt etter at vi hadde hatt sex og da var ikke streken så svak lenger.. ha ha.. :facepalm::p Ja ja.. blir jo selvsagt ikke sååå lei meg om det klaffer.. bare litt stressa for at kroppen egentlig ikke er klar for ny graviditet rett etter SA.

Ja.. hmm.. vi var litt "uheldige" der. Vi fikk beskjed om å vente til første tr etter SA av legen.(tror muligens dette er en standard frase de sier, men tenkte at vi fikk følge rådet). Så jeg tok en el test dagen før og sa til mannen at vi bare kunne kose oss for det var lenge til EL.. streken var veldig svak. MEN så tok jeg en ny test selvsagt etter at vi hadde hatt sex og da var ikke streken så svak lenger.. ha ha.. :facepalm::p Ja ja.. blir jo selvsagt ikke sååå lei meg om det klaffer.. bare litt stressa for at kroppen egentlig ikke er klar for ny graviditet rett etter SA.

Ah [emoji38][emoji12]

Dpo tiden er lang.. gleder meg veldig til tr kommer og vi kan begynne å prøve igjen etter SA. Skulle jo egentlig vente en syklus. Men én hel måned uten ble litt lenge.. :p
Sniker innom her hver dag for å stalke deg :joyful:
Masse lykke til i Dpo land kjære deg :chicken:

Sniker innom her hver dag for å stalke deg :joyful:
Masse lykke til i Dpo land kjære deg :chicken:
Å så hyggelig at du sniker innom! :happy::Heartred Setter stoooor pris på det. Takk takk.. godt at kroppen kom seg fort tilbake til normalen og klar for å prøve igjen. Håper alt er bra med deg og lille spira?

Å så hyggelig at du sniker innom! :happy::Heartred Setter stoooor pris på det. Takk takk.. godt at kroppen kom seg fort tilbake til normalen og klar for å prøve igjen. Håper alt er bra med deg og lille spira?
Så godt å høre! Skal sitte med norske flagg her og heie :happy:
Foreløpig er alt bra! Tilbake i jobb etter 3 uker med helt vanvittig mye oppkast. Imorgen bikker jeg det magiske 12+0 punktet og ny tul til tirsdag. Så da skal jeg vel innse at det er liv laga:cat:

Irriterende greier.. Med advanced-innstilling viser FF denne charten:

470e9f1e7987be14f92a4d7c2e2f0fb2.jpg

Noe jeg ikke kan forstå at er riktig med tanke på el-dag. Hvorfor setter den kryss der? På alle andre innstillinger blir nemlig el dagen før:

4794b70dc9516d3422123b73f8538e35.jpg

Nå sitter jeg på det jeg selv tror er 13 dpo, som pleier å være skjebnetemp-dagen. Sist pp fikk jeg tr 13 dpo, og tempen droppa dramatisk samme morgen. Nå er tempen derimot høy, men jeg har selvfølgelig ingen tester i hus (de to siste ble negative 9 og 11 dpo) [emoji33] Hvis jeg derimot er 12 dpo, sånn som "advanced" påstår, så er det ikke sååå rart at tempen er høy. Spørsmålet er.. Skal jeg kjøre på butikken og kjøpe en test? :P

Irriterende greier.. Med advanced-innstilling viser FF denne charten:

470e9f1e7987be14f92a4d7c2e2f0fb2.jpg

Noe jeg ikke kan forstå at er riktig med tanke på el-dag. Hvorfor setter den kryss der? På alle andre innstillinger blir nemlig el dagen før:

4794b70dc9516d3422123b73f8538e35.jpg

Nå sitter jeg på det jeg selv tror er 13 dpo, som pleier å være skjebnetemp-dagen. Sist pp fikk jeg tr 13 dpo, og tempen droppa dramatisk samme morgen. Nå er tempen derimot høy, men jeg har selvfølgelig ingen tester i hus (de to siste ble negative 9 og 11 dpo) [emoji33] Hvis jeg derimot er 12 dpo, sånn som "advanced" påstår, så er det ikke sååå rart at tempen er høy. Spørsmålet er.. Skal jeg kjøre på butikken og kjøpe en test? :p
JAAA det synes jeg du skal:D

Back
Topp