Vi som temper

Sånn ser den ut nå... hadde lett feber 28.2 og derfor er ikke temp tatt med.
Vis vedlegget 220309
Nei ser jo dessverre ikke ut som du har hatt EL altså.. Men som sagt fullt mulig at den kommer.. bare at den er forsinket.. følg med på symtomer ellers så slipper du å kjøre el-tester hele tiden. Jeg har fått EL på cd 30 før så fullt mulig at den dukker opp hos deg også. :happy: Men forstår at det er frustrerende.. :(

Sånn ser den ut nå... hadde lett feber 28.2 og derfor er ikke temp tatt med.
Vis vedlegget 220309

Her ser du grafen min fra da EL var forsinket. Ble også gravid den syklusen selv om det endte i SA. Men det har jo ikke noe med når EL var. Så finnes håp for at EL kommer altså. Men du ser også at tempen min gikk mye opp og ned i forkant av EL. Akkurat som om kroppen prøvde men ikke fikk det helt til med en gang.

Vedlegg

• Screenshot_20170202-070143.jpg
    Screenshot_20170202-070143.jpg
    650,7 KB · Visninger: 86
Oi! Jeg har fått nøyaktig samme måling igår og idag [emoji87]

Her ser du grafen min fra da EL var forsinket. Ble også gravid den syklusen selv om det endte i SA. Men det har jo ikke noe med når EL var. Så finnes håp for at EL kommer altså. Men du ser også at tempen min gikk mye opp og ned i forkant av EL. Akkurat som om kroppen prøvde men ikke fikk det helt til med en gang.

Så dessverre ikke noe bilde...
ja jeg håper jo at EL dukker opp snart... slitsomt å vente på [emoji12] dessverre (?!?) så kjenner jeg en del tendenser til at tr dukker opp... men sånn kan jeg gå en ukes tid[emoji30]
Idag sank temperaturen ytterligere så dette kan jo bli interessant.
Finnes ikke tegn til noe elslim eller utflod What so ever heller... [emoji849]

Så dessverre ikke noe bilde...
ja jeg håper jo at EL dukker opp snart... slitsomt å vente på [emoji12] dessverre (?!?) så kjenner jeg en del tendenser til at tr dukker opp... men sånn kan jeg gå en ukes tid[emoji30]
Idag sank temperaturen ytterligere så dette kan jo bli interessant.
Finnes ikke tegn til noe elslim eller utflod What so ever heller... [emoji849]
Det var rart.. ja ja. Det er fryktelig frustrerende å gå sånn å bare vente.. Det forstår jeg godt. Hos meg pleier tempen å få en dip før EL.. kanskje det skjer noe hos deg snart.. :happy:

Noen her som har prøvd natural cycles som stod om i avisa her for en stund tilbake? Prøver det samtidig som ff nå første mnd [emoji14]man får en gratispp med det før man må betale.

Første EL etter SA. Godt å se at kroppen er tilbake til normalen. Vi skulle vente til første tr med å prøve.. Men ble litt vanskelig å la helt være.. En hel måned uten ble litt lenge.. :p:rolleyes:

Vedlegg

• 20170309_070718.png
    20170309_070718.png
    357,4 KB · Visninger: 85
Første EL etter SA. Godt å se at kroppen er tilbake til normalen. Vi skulle vente til første tr med å prøve.. Men ble litt vanskelig å la helt være.. En hel måned uten ble litt lenge.. :p:rolleyes:
Lykke til denne måneden! Skjønner at det er lenge å stå over en måned. Ser jo ut til at kroppen din er godt igang :-)

Er litt spent! Min første pp med pergo! Som dere ser så er coverline ganske høy, ser derfor ikke ut som om tempen har steget så mye, men den er høy (høyere enn tidligere pp). I dag 6 dpo så spottet jeg på morgenen! Har ikke hatt sex i går så er ikke derfor. Har alltid spottet, men ikke før 10 dpo. Er så spennende hver gang det er noe annerledes og nytt :rolleyes: Måtte de neste dagene gå litt fortere please!

Vedlegg

• IMG_2454.PNG
    IMG_2454.PNG
    199,8 KB · Visninger: 82
Helt på bærtur her nå... Skal jeg starte ny chart? Eller skal jeg se an om detta blir som en vanlig tr? Hittil ser det slik ut. Har menssmertene.. fader så irriterende dette var da :p
481e847618c5620094761ed62834462a.jpg

Hvorfor har den discardet tempen min når jeg ikke bad om det? [emoji21] skjønnerikke
2c0a4840661199206c21487d7f0c6340.jpg

Fant ut ! Den mente den skulle discarde fordi den ikke var registrert på samme tid

Hva ville dere gjort her? Opererte bort eggleder i exu lørdag for snart to uker siden så tok det som cd1, alt lå normalt an, "tr" oppførte seg normalt. Men når el-syptomene kom så kom plutselig tr på besøk igjen :s
Skal jeg bare kjøre nytt chart?
9db0e46c7712fe02747f2a5f866dcc8d.jpg

Den laveste tempen er ca normal for meg under tr, og tempen pleier å være noe opp og ned under tr.

Hva ville dere gjort her? Opererte bort eggleder i exu lørdag for snart to uker siden så tok det som cd1, alt lå normalt an, "tr" oppførte seg normalt. Men når el-syptomene kom så kom plutselig tr på besøk igjen :s
Skal jeg bare kjøre nytt chart?
9db0e46c7712fe02747f2a5f866dcc8d.jpg

Den laveste tempen er ca normal for meg under tr, og tempen pleier å være noe opp og ned under tr.
Jeg tror jeg hadde startet ny chart.. [emoji20]

Hvorfor har den discardet tempen min når jeg ikke bad om det? [emoji21] skjønnerikke
2c0a4840661199206c21487d7f0c6340.jpg

Fant ut ! Den mente den skulle discarde fordi den ikke var registrert på samme tid

Ja, FF mener ikke at du skal discarde, men den markerer med tom sirkel fordi tempen ble tatt til "feil" tid. En temp som er discarded vil ikke være "koblet til" grafen, hvis du skjønner hva jeg mener :)

Back
Topp