Vi som temper

Grafen min i dag [emoji7]
a122997297fe7888af607c7111b9003e.jpg

Er såååååååååå spent på testen i kveld!

Så spennende :D

Vis vedlegget 220188
I går var jeg bråsikker på at det var over og ut for min del med tempdropp og rosa spotting. I dag vet jeg ikke. Tempen er jo tydeligvis på vei ned, men holder seg liksom akkurat coverline. Har ikke hatt noen form for spotting i dag. Ingen tegn til tr, har ikke hatt noe mensmurringer. Ble sykt kvalm og svimmel på trening i dag, og har vært kvalm siden.. Forvirret! :wideyed:
Vis vedlegget 220188
I går var jeg bråsikker på at det var over og ut for min del med tempdropp og rosa spotting. I dag vet jeg ikke. Tempen er jo tydeligvis på vei ned, men holder seg liksom akkurat coverline. Har ikke hatt noen form for spotting i dag. Ingen tegn til tr, har ikke hatt noe mensmurringer. Ble sykt kvalm og svimmel på trening i dag, og har vært kvalm siden.. Forvirret! :wideyed:

Skal du ikke teste da? :D

Når trykker dere discarded på en temp? Gjorde det på en nå fordi den ble så høy. Temper egentlig rundt 03:45 ettersom kjærsten drar på jobb da. Men den dagen sovna jeg igjen uten å tempe, og våkna i 5 tida igjen. Da ble tempen mye høyere enn normalt. Blir det riktig å discarde tempen da? :)

Når du vet hvor normalen din ligger, så ville jeg gjort det ja. :)
Du kjenner jo din rytme best.

Jeg testet en gang må måle 6.30 (fast tid) og så i 9 tiden når jeg våknet av meg selv. Da var det neste 0.5 i forskjell.
Så tidspunkt har mye å si på meg.

Når du vet hvor normalen din ligger, så ville jeg gjort det ja. :)
Du kjenner jo din rytme best.

Jeg testet en gang må måle 6.30 (fast tid) og så i 9 tiden når jeg våknet av meg selv. Da var det neste 0.5 i forskjell.
Så tidspunkt har mye å si på meg.

Okay :) Har jo ikke tempa så lenge, bare siden slutten av februar. Men ser at den stiger veldig om jeg ikke gjør det med en gang øya åpner seg første gangen ;) Så tenker at normalen er forhåldsvis stabil. Da gjør jeg det sånn. Takk :)

Når trykker dere discarded på en temp? Gjorde det på en nå fordi den ble så høy. Temper egentlig rundt 03:45 ettersom kjærsten drar på jobb da. Men den dagen sovna jeg igjen uten å tempe, og våkna i 5 tida igjen. Da ble tempen mye høyere enn normalt. Blir det riktig å discarde tempen da? :)
En tommelfingerregel er at tempen stiger med 0,1 grader per time. Det har stemt nokså bra på meg, iallfall.
Jeg har ikke pleid å discarde så lenge det ikke er mer enn ca +/- 1 time, men noterer ofte den korrigerte tempen i notater, så jeg har den. (Plotter dog ikke inn den korrigerte tempen i kurven.)

En tommelfingerregel er at tempen stiger med 0,1 grader per time. Det har stemt nokså bra på meg, iallfall.
Jeg har ikke pleid å discarde så lenge det ikke er mer enn ca +/- 1 time, men noterer ofte den korrigerte tempen i notater, så jeg har den. (Plotter dog ikke inn den korrigerte tempen i kurven.)

Aha, good to know :)

IMG_1554.PNG
Klarte ikke la være å tempe :)
må bare følge med for å vite når el har vært. Håper den lar vente på seg da gubben er bortreist frem til torsdag :arghh:

Ja, jeg skjønte det var redigert etter at jeg hadde vært inne og snoket i dagboka di. Men jeg har uansett troa på den der, altså! Har du tatt ny test ennå?

Hehe Åja :p nei venter på tester i posten som kommer i dag, men får de vel ikke før seint i kveld siden jeg er hjemme med minien og pappaen jobber til 21! Dette er pain :p men vil ikke bruke mer penger på tester nå når jeg får to digital og en 10 pk med strimler i kveld :p

Back
Topp