Mammalaila
Glad i forumet
Grafen min i dag [emoji7]
Er såååååååååå spent på testen i kveld!
Så spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grafen min i dag [emoji7]
Er såååååååååå spent på testen i kveld!
Så spennende
Vis vedlegget 220188
I går var jeg bråsikker på at det var over og ut for min del med tempdropp og rosa spotting. I dag vet jeg ikke. Tempen er jo tydeligvis på vei ned, men holder seg liksom akkurat coverline. Har ikke hatt noen form for spotting i dag. Ingen tegn til tr, har ikke hatt noe mensmurringer. Ble sykt kvalm og svimmel på trening i dag, og har vært kvalm siden.. Forvirret!
Vis vedlegget 220188
I går var jeg bråsikker på at det var over og ut for min del med tempdropp og rosa spotting. I dag vet jeg ikke. Tempen er jo tydeligvis på vei ned, men holder seg liksom akkurat coverline. Har ikke hatt noen form for spotting i dag. Ingen tegn til tr, har ikke hatt noe mensmurringer. Ble sykt kvalm og svimmel på trening i dag, og har vært kvalm siden.. Forvirret!
Fikk svak strek på rfsu! blir digital i morgen tenker jeg!
Når trykker dere discarded på en temp? Gjorde det på en nå fordi den ble så høy. Temper egentlig rundt 03:45 ettersom kjærsten drar på jobb da. Men den dagen sovna jeg igjen uten å tempe, og våkna i 5 tida igjen. Da ble tempen mye høyere enn normalt. Blir det riktig å discarde tempen da?
Når du vet hvor normalen din ligger, så ville jeg gjort det ja.
Du kjenner jo din rytme best.
Jeg testet en gang må måle 6.30 (fast tid) og så i 9 tiden når jeg våknet av meg selv. Da var det neste 0.5 i forskjell.
Så tidspunkt har mye å si på meg.
En tommelfingerregel er at tempen stiger med 0,1 grader per time. Det har stemt nokså bra på meg, iallfall.Når trykker dere discarded på en temp? Gjorde det på en nå fordi den ble så høy. Temper egentlig rundt 03:45 ettersom kjærsten drar på jobb da. Men den dagen sovna jeg igjen uten å tempe, og våkna i 5 tida igjen. Da ble tempen mye høyere enn normalt. Blir det riktig å discarde tempen da?
Yaaaaay! Og svak, du - den er da helt tydelig, den! Hjertelig velkommen i novembergruppa! [emoji4]
En tommelfingerregel er at tempen stiger med 0,1 grader per time. Det har stemt nokså bra på meg, iallfall.
Jeg har ikke pleid å discarde så lenge det ikke er mer enn ca +/- 1 time, men noterer ofte den korrigerte tempen i notater, så jeg har den. (Plotter dog ikke inn den korrigerte tempen i kurven.)
Æææ! Gratulere!!
Skal teste i morgen om ikke tr er kommet til da Men trur ikke det har klaffet denne gangen, spottet en del brunt nå utover dagenSkal du ikke teste da?
Ser der ja!! Ingen tvil den streken der!! Så gøy!!
Trenger du mer bevis nå da?! Hehe Men jeg skjønner deg utrolig godt! Man må liksom ha den "gravid" skrifta for å tro det Men gratulerer
Æææ! Gratulere!!
Yaaaaay! Og svak, du - den er da helt tydelig, den! Hjertelig velkommen i novembergruppa! [emoji4]
Ser der ja!! Ingen tvil den streken der!! Så gøy!!
Ja, jeg skjønte det var redigert etter at jeg hadde vært inne og snoket i dagboka di. Men jeg har uansett troa på den der, altså! Har du tatt ny test ennå?Nå har jeg redigert bildet siden jeg syntes streken var så svak, men takk
Ja, jeg skjønte det var redigert etter at jeg hadde vært inne og snoket i dagboka di. Men jeg har uansett troa på den der, altså! Har du tatt ny test ennå?