Vi som temper

Nysgjerrig.. er det noen som har funnet el ved å kun tempe? Eller må man legge inn alt det andre også? [emoji14] jeg kommer absolutt ikke til å pelle oppi der for å finne slim [emoji50]

Jeg har ikke tafset oppi der, men har merket slimet når jeg tørker meg :) og har tatt el-tester :)

Grafen min i dag [emoji7]
a122997297fe7888af607c7111b9003e.jpg

Er såååååååååå spent på testen i kveld!

Fjernet første temp, la til dagens temp, men ingenting forandret seg :shifty: har også googlet FF, men skjønner ikke hvor feilen ligger :wideyed:
Blir nok kanskje borte om tempen din stiger litt mer. Du har mange temp før og etter el som ligger på coverline. Så lenge man vet el har vært så gjør det ikke så mye om ff er usikker ;) Ønsker deg lykke til!:)

Grafen min i dag [emoji7]
a122997297fe7888af607c7111b9003e.jpg

Er såååååååååå spent på testen i kveld!
Fin graf du har :-) Husker jeg rett i at du har hatt svake positive tester de siste dagene? Jeg var så skuffet da min temp gikk litt ned i dag, 3 dpo for det har ikke skjedd før, men så ser jeg at det gjorde din også :-) Håper du får en finfin test i kveld!

17160196_10154139422322172_1123813671_n.jpg

I går var jeg bråsikker på at det var over og ut for min del med tempdropp og rosa spotting. I dag vet jeg ikke. Tempen er jo tydeligvis på vei ned, men holder seg liksom akkurat coverline. Har ikke hatt noen form for spotting i dag. Ingen tegn til tr, har ikke hatt noe mensmurringer. Ble sykt kvalm og svimmel på trening i dag, og har vært kvalm siden.. Forvirret! :wideyed:

Fin graf du har :-) Husker jeg rett i at du har hatt svake positive tester de siste dagene? Jeg var så skuffet da min temp gikk litt ned i dag, 3 dpo for det har ikke skjedd før, men så ser jeg at det gjorde din også :-) Håper du får en finfin test i kveld!

Ja tester fredag og lørdag. Så var jeg tom for tester :p superspent på testen i kveld kan du si :D
Håper du sitter igjen med 2 streker om litt! :)

Nysgjerrig.. er det noen som har funnet el ved å kun tempe? Eller må man legge inn alt det andre også? [emoji14] jeg kommer absolutt ikke til å pelle oppi der for å finne slim [emoji50]

Ja, har alltid gjort det. :) Man kan se det på utfloden i trusa, fremfor å grave "der oppe", men selv har jeg ikke forstått hvordan folk ser forskjellen på EL-slim og det som kommer fra mannen. :hilarious: Vet noen prøver å putte det oppi et glass for å ta den berømte "vanntesten", men blir litt for mye prakk for min del. ;)

Ja, har alltid gjort det. :) Man kan se det på utfloden i trusa, fremfor å grave "der oppe", men selv har jeg ikke forstått hvordan folk ser forskjellen på EL-slim og det som kommer fra mannen. :hilarious: Vet noen prøver å putte det oppi et glass for å ta den berømte "vanntesten", men blir litt for mye prakk for min del. ;)
Jeg tror ikke jeg skal fikle med vanntest [emoji23] da går det bare opp for meg hvor mye jeg egentlig driver og vaser med prøvingen!

Noen her som kan fortelle meg hvordan FF funker :) ? Jeg syntes det med alle de fargene var så forvirrende !!:hungover::eek: Og hvordan funker den når man har uregelmessig syklus !?

Noen her som kan fortelle meg hvordan FF funker :) ? Jeg syntes det med alle de fargene var så forvirrende !!:hungover::eek:

Det letteste er å bare starte å bruke den :)
Alt av farger under cyklus dagene, er det egentlig bare å overse når du ser på andres. Det fyller du ut selv.
Fargene rundt cyklus er ufertile, fertile og dpo oppdeling :)

Det letteste er å bare starte å bruke den :)
Alt av farger under cyklus dagene, er det egentlig bare å overse når du ser på andres. Det fyller du ut selv.
Fargene rundt cyklus er ufertile, fertile og dpo oppdeling :)
ahaaa ! så greit :D ! da skal jeg starte med det når TR kommer (om hun kommer:rolleyes:)

Takk for svar :p

Ja jeg tenkte det nå neste PP :)
Ventet TR i går men ikke kommet enda ! LETS HOPE NOT :D :P hihi

men gleder meg til å teste temping da om det skulle ha seg slik :)

Når trykker dere discarded på en temp? Gjorde det på en nå fordi den ble så høy. Temper egentlig rundt 03:45 ettersom kjærsten drar på jobb da. Men den dagen sovna jeg igjen uten å tempe, og våkna i 5 tida igjen. Da ble tempen mye høyere enn normalt. Blir det riktig å discarde tempen da? :)

Vedlegg

• b_mOszHM.png
    b_mOszHM.png
    40,2 KB · Visninger: 65
Back
Topp