Vi som temper

Når bruker dere å tempe? Tenker femtiden om morgenen selv? Bare sette klokka på armen på vibrering da så jeg ikke våkner helt.. den jeg har bestilt har minne-funksjon

05:00 hver dag. Står som oftest opp 06:00 så det blir ofte så som så søvn etterpå men siden 05:00 er det tidligste jeg står opp må det bli da. Men etter mye forvirring og sykluskrøll er det så verdt det!

05:00 hver dag. Står som oftest opp 06:00 så det blir ofte så som så søvn etterpå men siden 05:00 er det tidligste jeg står opp må det bli da. Men etter mye forvirring og sykluskrøll er det så verdt det!
Ok! Må nesten prøve meg litt frem ser jeg.. [emoji4] finner vel ut nå etterhvert.. er ikke ferdig å blø enda.. og termometeret får jeg ikke før mandag uansett, ca cd7 [emoji14] så da begynner jeg å tempe samme dag som monitoren ønsker seg første test. Litt kult at man kan legge inn monitor-resultater i ff [emoji16]

FF mener jeg hadde EL for tre dager siden. Aldri fått negativ EL-test, aldri hatt så lang syklus som FF mener jeg kommer til å få denne runden, aldri fått striplet kryss...:wtf

Vis vedlegget 220005

Har du prøvd å endre på innstillingene sånn at den heller bruker FAM på detector/override? Jeg er ikke spesielt flink på å legge inn CM, og bruker ikke el-tester, så jeg lar ff kun ta utgangspunkt i temperaturen :)

Har du prøvd å endre på innstillingene sånn at den heller bruker FAM på detector/override? Jeg er ikke spesielt flink på å legge inn CM, og bruker ikke el-tester, så jeg lar ff kun ta utgangspunkt i temperaturen :)

Aldri hatt behov for å override selv. Tror jeg lar det bare bli stående, så får vi se når TR dukker opp, og OM hun faktisk kommer... o_O

Vil nok tro at du ikke har hatt EL. Kan jo hende kroppen har prøvd på EL og av ulike årsaker ikke har klart det. Fortsett med testing så vil den nok komme skal du se.;) Kan jo hende du hadde litt svak feber rundt cd15 også..o_O

Ja jeg mistenker lett feber cd15...
får vel bare fortsette å teste. Hater at kroppen tuller så..

Ja jeg mistenker lett feber cd15...
får vel bare fortsette å teste. Hater at kroppen tuller så..
Da kan jo det forklare det temphoppet i hvertfall. EL vil nok komme.. men kan bli utsatt pga stress, sykdom osv. Jeg fikk EL på cd 30 en gang. Ble gravid den syklusen også. Prøv å ikke stress for mye med det så vil nok EL komme snart :happy: Lykke til!

Da kan jo det forklare det temphoppet i hvertfall. EL vil nok komme.. men kan bli utsatt pga stress, sykdom osv. Jeg fikk EL på cd 30 en gang. Ble gravid den syklusen også. Prøv å ikke stress for mye med det så vil nok EL komme snart :happy: Lykke til!

Takk for det [emoji846]
Ja håper EL dukker opp snart....men engster meg litt for manglende eggløsning...kan vel sette kryss i taket på at tr kommer når det minst passer... [emoji849]

Hvorfor ble ff plutselig usikker?
6f55f8ed6de01e159f503d98abc83891.jpg

Edit: fant ut av det. Jeg hadde lagt inn watery... tok den bort og da ble det strek igjen :)

Dere som har mista, hvordan var deres temp i etterkant? Min ligger 0,2-0,4 over "normalt" (jeg begynte å tempe til samme tid hver natt i januar, så tok kun med den for sammenligning).
89ee1096940e3feba91cbb4e1a0f850d.jpg

Kan el allerede ha vært cd7? De såre brystvortene har i allefall titta innom, somme pleier etter el.

Jeg tenkte på en anna ting, siden jeg har operert bort ene egglederen etter exu så kan det være kroppstemperaturen er noe forhøya fordi kroppen driver å leges.
Noen som har erfaring med bbt etter operasjon?

Dere som har mista, hvordan var deres temp i etterkant? Min ligger 0,2-0,4 over "normalt" (jeg begynte å tempe til samme tid hver natt i januar, så tok kun med den for sammenligning).

Kan el allerede ha vært cd7? De såre brystvortene har i allefall titta innom, somme pleier etter el.

Jeg tenkte på en anna ting, siden jeg har operert bort ene egglederen etter exu så kan det være kroppstemperaturen er noe forhøya fordi kroppen driver å leges.
Svarer på min egen da jeg fikk googla meg frem til svaret:p

Når kroppen leges etter en operasjon vil tempen være noe høyere, så det er ikke progesteronet som høyner tempen og den høye tempen vil da ikke forhindre el, og den vil mest sannsynlig vise når el skjer uansett :)

Da er det sikkert bare hormonkræsjet som skaper de såre brystvortene mine nå :)

Min temp ligger også høyere enn den pleier. Men har nå nesten positiv el-test så tempen forhindrer ikke EL her ihvertfall.:happy:

Min temp ligger også høyere enn den pleier. Men har nå nesten positiv el-test så tempen forhindrer ikke EL her ihvertfall.:happy:
[emoji122][emoji122][emoji122] lurer på om jeg burde begynne å teste etter el nå snart? Cd 9 nå, hadde el cd 13 sist, men cd 18 to dager før der.. har 7 el-tester igjen.
Kanskje begynne idag?

[emoji122][emoji122][emoji122] lurer på om jeg burde begynne å teste etter el nå snart? Cd 9 nå, hadde el cd 13 sist, men cd 18 to dager før der.. har 7 el-tester igjen.
Kanskje begynne idag?
Virker som min EL kommer tidligere faktisk enn før SA.. så kunne kanskje vært lurt for deg å begynne testingen. :happy:

7542f25f696a57de6941ae5b0cdcad2c.jpg

Her ser du syklusene mine etter MA-en. Tempen lå generelt høyere enn normalt før EL de første månedene. Den mørkegrønne er den siste syklusen nå når jeg ble gravid igjen.

7542f25f696a57de6941ae5b0cdcad2c.jpg

Her ser du syklusene mine etter MA-en. Tempen lå generelt høyere enn normalt før EL de første månedene. Den mørkegrønne er den siste syklusen nå når jeg ble gravid igjen.
Takk foe svar :)
Kom el også tidligre enn normalt de første to syklusene? Eller tepma du ikke fra cd1?

Takk foe svar :)
Kom el også tidligre enn normalt de første to syklusene? Eller tepma du ikke fra cd1?
Det er litt varierende om jeg har startet på cd1 eller ikke.
Den aller første syklusen (13. okt) var rett etter aborten, så da var alt bare surr, men tror jeg hadde EL ca cd15. Den neste syklusen etter det var rekordkort, bare 21 dager, og EL på cd12 omtrent. Deretter ble det litt mer normalt, med 28-dagers syklus i snitt, og normal lengde på lutealfasen (11-12 dager).

Back
Topp