Vi som temper

Bruker jo det ferning-mikroskopet, men stoler ikke på det før jeg har sett det fungerer :)
Her ser du syklusen min før SA og nå etter.. tempen ligger litt over hele veien. Vet ikke helt hvorfor tempen har økt de to siste dagene.. El-testene mine er nesten positive.. Men ikke helt.. så litt tidlig med tempøkning o_O Men sist syklus gikk tempen også litt opp og ned uten at det var EL.

Vedlegg

• Screenshot_20170305-123121.jpg
    Screenshot_20170305-123121.jpg
    330,4 KB · Visninger: 64
Her ser du syklusen min før SA og nå etter.. tempen ligger litt over hele veien. Vet ikke helt hvorfor tempen har økt de to siste dagene.. El-testene mine er nesten positive.. Men ikke helt.. så litt tidlig med tempøkning o_O Men sist syklus gikk tempen også litt opp og ned uten at det var EL.
Ja.. huff dette er spennende altså :p

Kunne du se EL på den forrige grafen din? Kan jo hende at litt stress/nervøsitet rundt tempingen og forventninger til når EL skal komme gjør at det blir utsatt litt også.. kommer nok. Hvordan ser el-testene ut da?

Nei, fant ikke el da, men hadde mye symptomer og mens kom til forventet tid. Forrige syklus fikk jeg positive el-tester.
Alle el-tester har vært negative så langt. Hadde en der man kunne skimte en strek, men Ingen positiv enda.

Håper ikke at det er stress som utsetter det... da må jeg is å fall slutte med det...

Trenger hjelp her jeg, jenter. Jeg har tempet lenge og temper fortsatt, men er ikke aktiv prøver pr. dags dato. Hadde et tøft svangerskap i vinter, som endte i MA. Hadde før det en SA i juli og en kjemisk i september. Har derfor ikke orket å bli prøver riktig ennå. Temper fordi jeg vil se at kroppen kommer seg i lage igjen etter MA. Hvilket jeg trodde den gjorde forholdsvis raskt, men denne syklusen skjønner jeg ingenting av... FF satte i utgangspunktet ikke kryss på meg denne syklusen, men etter at jeg satt inn en høy temp jeg hadde discardet, satte FF har for første gang striplet kryss på meg! :eek: Jeg bruker alltid å få positiv EL-test på CD 14, men ikke denne runden. Og nå i ettermiddag fikk jeg svakt farget, rosa utflod på 9 DPO. Sist det skjedde, var jeg gravid... :nailbiting:

thumb_IMG_3017_1024.jpg

Trenger hjelp her jeg, jenter. Jeg har tempet lenge og temper fortsatt, men er ikke aktiv prøver pr. dags dato. Hadde et tøft svangerskap i vinter, som endte i MA. Hadde før det en SA i juli og en kjemisk i september. Har derfor ikke orket å bli prøver riktig ennå. Temper fordi jeg vil se at kroppen kommer seg i lage igjen etter MA. Hvilket jeg trodde den gjorde forholdsvis raskt, men denne syklusen skjønner jeg ingenting av... FF satte i utgangspunktet ikke kryss på meg denne syklusen, men etter at jeg satt inn en høy temp jeg hadde discardet, satte FF har for første gang striplet kryss på meg! :eek: Jeg bruker alltid å få positiv EL-test på CD 14, men ikke denne runden. Og nå i ettermiddag fikk jeg svakt farget, rosa utflod på 9 DPO. Sist det skjedde, var jeg gravid... :nailbiting:

Vis vedlegget 220133
Trist å høre om opplevelsene dine :(
Har du tester liggende? Tror jeg ville tatt den i morgen om jeg var deg :p

Hvorfor discarda du den ene tempen?

Trist å høre om opplevelsene dine :(
Har du tester liggende? Tror jeg ville tatt den i morgen om jeg var deg :p

Hvorfor discarda du den ene tempen?

Takk. :) Hehe - har tester, men det finnes ikke et snev av testetøs i meg. :p Tenker jeg venter med å se om ikke TR kommer ila. uka. Aner ikke når, fordi jeg er helt forvirret av denne syklusen... Discardet tempen fordi jeg våknet opp med feber, trodde jeg. Ser på tempen at det ikke er feber, men den føltes ut som det da, så jeg noterte den bare under notater. La den inn bare for å se om det ble en override på charten, har prøvd flere varianter, og denne er den FF setter selv...

Hei hei!
Har tempet til riktig tid hver dag, og lagt inn de opplysninger jeg har for dagen, men likevel får jeg "bare" stiplet kryss.. hvorfor det? Noen som vet? :)

Vedlegg

• IMG_3896.PNG
    IMG_3896.PNG
    194,4 KB · Visninger: 83
Hei hei!
Har tempet til riktig tid hver dag, og lagt inn de opplysninger jeg har for dagen, men likevel får jeg "bare" stiplet kryss.. hvorfor det? Noen som vet? :)
Det er nok fordi tempen din er såpass lav enda, tenker jeg, den ligger rett på coverline. Men ff gjenkjenner det som eggløsningsdagen, men er fortsatt litt usikker. Kan hende krysset blir fast når tempen øker litt mer :)

Hei hei!
Prøv å fjerne watery fra de to påfølgende dagene og se hva som skjer? [emoji14] så noen som fikk litt kluss pga det

Det går fint :) er 100% sikker på at EL var når FF mener, så det stemmer med grafen. Er bare utrolig irriterende å "kun" få stiplet..Kanskje krysset kommer for fullt i morgen :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Det går fint :) er 100% sikker på at EL var når FF mener, så det stemmer med grafen. Er bare utrolig irriterende å "kun" få stiplet..Kanskje krysset kommer for fullt i morgen :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Se på min graf litt oppi her. Aldri fått striplet før, tenkte også jeg fikk fast kryss, 10 DPO i morgen, ser dårlig ut. Aner ikke når EL var og aner ikke når TR dukker opp. Mistenker hun kanskje allerede er på vei, ei uke for tidlig, hatt litt rosa utflod i dag... :grumpy:

Hei hei!
Du har noen høye temp før el og ikke så høye etter el, vil tro det er derfor. Hadde du tatt bort den første tempen du har registrert så kanskje det endrer seg?

Nysgjerrig.. er det noen som har funnet el ved å kun tempe? Eller må man legge inn alt det andre også? [emoji14] jeg kommer absolutt ikke til å pelle oppi der for å finne slim [emoji50]

Nysgjerrig.. er det noen som har funnet el ved å kun tempe? Eller må man legge inn alt det andre også? [emoji14] jeg kommer absolutt ikke til å pelle oppi der for å finne slim [emoji50]
jeg har tempa før begge mine svangerskap og har bare lagt inn temp og når vi har hatt sex... jeg var heller ikke så nøye med tidspunkt (hadde ikke på vekkerklokke midt i natta) bare det ble på sånn ca samme tidspunkt [emoji4]

Ble stort sett stipla linje i krysset og noen tomme rundinger i grafen, men FF fant EL hver mnd (EL som også har stemt mtp tidspunkt for befruktning når jeg har blitt gravid)

legger ved grafene mine fra de to mndene jeg hr blitt gravid, så kn du se selv [emoji8] [emoji106]
Screenshot_20170306-110252.png
Screenshot_20170306-110246.png

Back
Topp