Vi som temper

Veldig gøy å følge sin egen gravidgraf! Det gjør tempinga i disse tidlige dpo-dager litt mer spennende :)

0cbba71d4c78900dd6c8cf2bd2a24f12.jpg
Stilig! Håper det er nok en gravidgraf du har der :-)

Når bruker dere å tempe? Tenker femtiden om morgenen selv? Bare sette klokka på armen på vibrering da så jeg ikke våkner helt.. den jeg har bestilt har minne-funksjon

Hos meg er den høyere har jeg funnet ut. :) Pleier å tempe når kjærsten drar på jobb rundt 03:45. Sovner jeg igjen uten og tempe, og våkner en time seinere f.eks så er den høyere enn vanlig..

Høyere :) i allefall etter å ha sovi dårlig. Og jo tidligre på morgenen hos meg jo høyere temp. Tempen min er på sitt laveste når jeg har sovet 4-5 timer, altså mellom 03.30-4.30 ca :)

Da er jeg spent på tempen på mandag når det er tilbake i jobb etter vinterferien. Har ikke hatt på vekkerklokke for å tempe, og har hatt ganske høy temp.

Da er jeg spent på tempen på mandag når det er tilbake i jobb etter vinterferien. Har ikke hatt på vekkerklokke for å tempe, og har hatt ganske høy temp.
Ja. Da jeg bare tempet da jeg våkna før så var tempen all over the place, men fant fortsatt el. Men mye mer tilfredsstillende å se den jevne fine tempen nå. Og når el faktisk er så ser jeg det veldig godt :)

Spennende :)

Når bruker dere å tempe? Tenker femtiden om morgenen selv? Bare sette klokka på armen på vibrering da så jeg ikke våkner helt.. den jeg har bestilt har minne-funksjon
Har 03.30 som fast nå. Har vibrering på tlf og så ligger den under puta :p

Jeg prøvde meg i fem-tiden, men fant fort ut at jeg sov mer sammenhengende frem til 03.30, også er det akkurat lenge nok til at jeg kan sovne godt igjen før trening om morgenen :)

Jeg temper kl.6.30. (Men har ikke så små barn som vekker meg om natta eller våkner tidlig da) Har vibreringsalarm på fitbit klokka. Temper og sover lenger hvis det er helg. :happy:

Måtte måle tidligere enn jeg pleier i dag, men håper ikke den er så veldig feil. Fått svake streker i går og i dag ihvertfall [emoji54]
120347de763bea6a5947f31b2cde6041.jpg

FF mener jeg hadde EL for tre dager siden. Aldri fått negativ EL-test, aldri hatt så lang syklus som FF mener jeg kommer til å få denne runden, aldri fått striplet kryss...:wtf

thumb_IMG_3004_1024.jpg

Noen kommentar til grafen min?
Jeg skjønner meg ikke på kroppen min.
Hadde el slim rett etter tr, og nå er det tørt. Tempen føk i været tidligere uka for så å falle veldig. Idag steg den så vidt.
Ingen el-smerter eller noe så langt og ingen pos. el-test...
jeg skjønner ingenting! [emoji53][emoji848] veldig frustrerende

7521bc63871ba2beee45ff2e66ccbe7f.jpg

Hadde el slim rett etter tr, og nå er det tørt. Tempen føk i været tidligere uka for så å falle veldig. Idag steg den så vidt.

Vil nok tro at du ikke har hatt EL. Kan jo hende kroppen har prøvd på EL og av ulike årsaker ikke har klart det. Fortsett med testing så vil den nok komme skal du se.;) Kan jo hende du hadde litt svak feber rundt cd15 også..o_O

Jeg ville også gjettet på at kroppen har prøvd men ikke fått til.. jeg bruker sædvennlig glidemiddel når vi har oss og jeg er tør, noe jeg veldig ofte er [emoji14] kan være så med som jeg bare vil, men slim får jeg lite av uansett

Back
Topp