Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som om de andre appene bare er forvirrende, ja [emoji87]Jeg bruker appen fertility friend. Synes den er best. Du kan finne mye info om temping der også.
Hmm.. festedipp. I såfall vil en test slå ut ca 2 dager etter har jeg hørt.Jippi den gikk opp igjen
Oi, jeg har bare sett folk som mener det ikke er reelt.. har du noen tro på festedipp? [emoji56]Hmm.. festedipp. I såfall vil en test slå ut ca 2 dager etter har jeg hørt.
Da blir jeg med i gruppa her, da [emoji4] begynner med temping når posten får levert termometeret mitt. Tenker tempe vaginalt siden vi har ett annet, vanlig febertermometer.
Noen start-up-tips? Jeg la egentlig fra meg tanken om temping fordi jeg sover veldig urolig og oppstykket, pluss at jeg plutselig har nattevakter her og der[emoji56] men når tr kom igjen så følte jeg et lite ønske om å prøve siden jeg liker å følge med på folk som temper
Ja, men det føltes jo som en evighet å teste etter el da når jeg hadde sterke tester i to uker
Da blir jeg med i gruppa her, da [emoji4] begynner med temping når posten får levert termometeret mitt. Tenker tempe vaginalt siden vi har ett annet, vanlig febertermometer.
Noen start-up-tips? Jeg la egentlig fra meg tanken om temping fordi jeg sover veldig urolig og oppstykket, pluss at jeg plutselig har nattevakter her og der[emoji56] men når tr kom igjen så følte jeg et lite ønske om å prøve siden jeg liker å følge med på folk som temper
Oi, jeg har bare sett folk som mener det ikke er reelt.. har du noen tro på festedipp? [emoji56]
Som du ser her da, jeg har ikke hatt EL en gang... Og jeg bruker alltid å ha EL! Når tror du EL var hos meg?
Vis vedlegget 219922
Hmm.. festedipp. I såfall vil en test slå ut ca 2 dager etter har jeg hørt.
Hmm.. ikke godt å si. Jeg er veldig nybegynner på dette her
Da har jeg lekt meg og "overridet" FF ved å plotte inn positiv OPK på CD 13 & 14. EL har tidligere ALLTID vært på CD 15 (tempet lenge). Denne syklusen har jeg ikke fått positiv EL-test og lurer på hvor pokker denne EL mi er?!? Når ville dere ha gjettet på EL hos meg? (Er ikke prøver denne syklusen, vil bare se at alt er ok etter MA før jul. Forrige syklus var alt som normalen, med EL på CD 15 og TR kom til nogenlunde "rett" tid.)
Tror du er inne på noe der. Siden det ikke er måling på cd12, så hadde jeg tenkte det som beste dag hvor tegn til EL kunne ha vært klart Kan hende den er litt tidlig ute en runde
Takk for svar. Hadde feber den dagen, så discardet den for den var skyhøy... Så du tror EL kanskje var på CD 13 og ikke CD 15 som vanlig? Begynte ikke å teste for EL før CD 13, og fra den dagen og frem ei uke, var alle EL-testene negative. Men hvis EL var på CD 13, så kan det jo stemme. For ut i fra grafen ser jo EL ut til å ha vært? Jaja, får vel bare vente på TR da...
Jeg har tro på festedipp ja. Har sett flere grafer som har det. Men man kan også bli gravid uten å ha festedipp. Samtidig som man kan ha dipp uten at det nødvendigvis må være festedipp.Oi, jeg har bare sett folk som mener det ikke er reelt.. har du noen tro på festedipp? [emoji56]
Ja, det er jo mulig det
Blir veldig vanskelig når man har feber ja. Men det er i hvertfall tydelig forskjell i tempen før og etter den dagen, så det ser ut til å passe Spennede da.